![]() |
vraagje over de zogenaamde 6pack
mensen hebbben het altijd over een six pack
6 blokjes dus wat me opvalt is dat sommige mensen boven hun navel dus 6 blokken zie maar bij sommige ook 4 ik zelf heb ook 4 blokken boven mn navel..ik neem aan dat onder mn navel de lage buikspieren zitten en niet nog 2 blokken is dat iets aparts of is het gewoon dat je anders gebouwd bent? |
ligt dat er niet aan hoe je traint ofzo..?
|
6-pack koop je toch blikjes bier in?? :p
Ik heb ook zo'n 6-pack in aanbouw; tot dusver zijn't 4... |
die laatste 2 zitten waarschijnlijk onder je (bier)buik
dus als je wast afvalt zie je ze wel dus als je minder 6packs leegdrinks krijg je een 6pack :eek: |
Citaat:
zoiets heet dus een ironische opmerking |
Mijn vriend heeft denk ik ook een sixpack, maar die zit verborgen onder een lekkere laag vet. :)
|
Ja die onderste twee buikspieren zijn moeilijker te trainen.
Daar moet je andere oefeningen voor doen dan voor de andere buikspieren.. als je dat niet doet, zijn er dus maar 4 spieren te zien. Ik heb er 6 overigens, zonder trainen puur natuur ;) |
je kan er max. 8 hebben . maar ja 6 is een mooi getal he ;)
|
Citaat:
maar hoe komt dat dat t zo verschilt bij de buikspieren? 6 of 8 :confused: |
Citaat:
Volgens mij kun je inderdaad maximaal 8 van die 'blokken' trainen / hebben. 2 onder de navel en helemaal boven aan, net onder je borstbeen ook 2. |
Kan je er 8 hebben? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarreuh jij hebt dus niet alleen zo'n mooie rug? :p |
Citaat:
6 voor en 2 aan zijkanten |
Citaat:
Ruilen? ;) Ik een foto van jouw buik, jij ééntje van die mij ;) |
Citaat:
|
ik heb toch liever een groot vat dan 6 van die kleine krengen:)
|
En dan gaan we ze nu allemaal tellen. Zijn jullie er klaar voor? Daar gaat ie dan: 1,2,3.. :rolleyes:
|
Je kunt 8 blokjes van boven naar onder hebben. Daarnaast kun je ook nog 2 blokjes ( deze zijn wel wat groter dan de "van "boven naar beneden" blokjes ) links hebben, en ook nog 2 blokjes rechts hebben.
En ja, wil je dus in totaal 12 blokjes hebben, ben je errug lang aan het trainen . . . ( een laag vetpercentage helpt wel met het laten zien, of "pompen" als je buikspier oefeningen doet ) Ik zelf ben de "gelukkige" drager van 4 blokjes |
*zucht* doe mij maar zo'n lange dunne jongen met een leuke lach en blauwe ogen.
idd. zonder(!) sixpack. |
Citaat:
|
ik heb er zelf ook maar 4, ben de lage buikspieren wat aan het trainen de laatste tijd, vind het toch wel mooi, die spieren.
|
Heb er al 6 ga voor de 8 :). Gewoon doorgaan komt vanzelf. Gewoon goed hard trainen.
groeten en succes allemaal The Conquer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |