![]() |
Daar dansen elven tot het avondzicht
Wanneer de avond, haar donkere gewaden
zakken laat en de ochtendzon verschijnt Vliegen elven vluchtig over watertoppen het levenloze water aangeraakt. Met de tijd dat de zon, haar weerspiegeling in het water heeft gevonden Verleiden vogels de lucht, om hemelsblauw te kleuren Op het breekpunt van waar het zonnelicht het water reikt Strijkt het elvenkind op de stiltes van de wind oogverblindend diamantenlicht over de toppen van het golvend water sprankelend, dansend tot het avondzicht |
:eek: Wat mooi zeg! *geen commentaar* :)
|
Citaat:
Dankje:) Geinige signature heb je:D |
moooi....
|
Citaat:
Tnx:), maar wat vind je er mooi aan? x |
Citaat:
Gedicht: Beetje veel drama voor iets waar ik me weinig bij voor kan stellen, niet helemaal mijn smaak. |
Wow mariamne!
jeetje, zelden heb ik zoiets sprookjesachtigs en betoverds gelezen meer meer!! |
Ik hou van beeldspraak en magie :)
dit maakt me blij mooi xxx |
Op het breekpunt van waar het zonnelicht het water reikt
misschien 'van' weglaten? Kweet niet, vind het niet zo mooi... Verder geweldig :), prachtig, magisch, mooi :) |
Citaat:
|
contradictio in terminis
|
Bedankt allemaal voor de reacties:)!!!
Gothic>>die "van", ja zou ik idd weg kunnen laten. Ik kijk nog wel evn:) |
Uit het announcement:
Je topic uppen is, ongeacht de reden, niet toegestaan. Up-posts worden verwijderd. Doe je het keer op keer dan heb je de kans dat op een gegeven moment de complete topic wordt verwijderd. Ik zie wat jij doet nog niet als heel erg 'uppen', maar of je er toch rekening mee kunt houden (bv. eerder dan pas na twee dagen op reply's reageren). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |