![]() |
[gfx] Dark Templar
|
(y)
't Lijkt wel een virus wat al die mensen hebben die jij maakt :eek: . |
dis wel heel erg hetzelfde idd :p
|
Citaat:
|
Die titel Dark Templar vind ik persoonlijk wat overbodig :) Voor de rest wel weer mooi maar lijkt wel heel veel op de vorige :)
|
Citaat:
|
leuk he die brushes...
|
en t klopt niet dat die neus nog normaal is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dat is niet noodzakelijk een groot compliment maar in dit geval wel) toch ben ik het met die andere gozer eens, die neus valt uit de toon... als je es wat tijd over heb, blend 'm, blur 'm, maak 'm zoals de rest en post dan es opnieuw wedden dat ie dan mooier is (IMFHO).. |
Citaat:
|
ik vind het vreselijk.
echt verschrikkelijk om naar te kijken. |
Je hebt een eigen stijl.. das echt goed.. ik zou dit soort dingen bijvoorbeeld niet maken.. ook al heb ik ook wel dingen gedaan met gezichten..
Ik ben nu bezig met zwart wit plaatjes met gouden voorwerpen erin die er niet in horen.. Cat |
Die neus is misschien iets te weinig textures, hij springt er uit omdat hij nog normaal is, en de rest niet...
ogen zijn wel geil gedaan... :) |
Citaat:
|
Waarom plaats je hier werk wanneer je elke opmerking die niet lovend is uitlacht?
LUH-3417 |
Citaat:
|
deze vind ik wel "mooi" het is niet mijn ding, maar deze vind ik niet zo verschrikkelijk als die met dat kindje...
alleen die tekst eronder vind ik lelijk.. en die neus.. die is zo.. kweenie, past niet echt bij de rest... |
empyrian, sla mij.
ik verveelde mij namelijk en dacht: hmm, laat ik hier eens op voortborduren. hier het resultaat: http://members.lycos.nl/purrr/gfx/plagiaat.jpg Vreest u niet. Ik ben slecht met computers en heb niet jouw stijl :) |
darkcat.. ik vinnem stoer.. alleen.. zonder dat "figuur" is ie denk mooier?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja ik ga nog wat met het gezicht doen.. ik verveel me toch.. |
maar dat vormpje past er helemaaaaal niet in :)
|
Citaat:
hehe inderdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je zou meer naar jezelf moeten luisteren.
LUH-3417 |
Citaat:
everyone's a critic ... heeft iemand een foto van een smoelwerk ... wil ik me ook wel eens op gaan uitleven ... |
Citaat:
Maareh geef gerust kritiek hoor.. het is jouw idee dat ik jat hier.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe maakt je die breuken eigelijk?
|
gewoon het 'blenden' van een ander plaatje, zoals gebroken modder oid ...
is niet zo moeilijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |