![]() |
vreemde gedachtes
Iedere keer als ik mensen zie lopen, als ik met andere mensen omga, kom ik tot het besef dat het bijzonder eenvoudig is om zo'n persoon te vermoorden. Het is kinderlijk eenvoudig om een niets-vermoedend slachtoffer te doden. Nek breken of wurgen, zo gepiept. Mijns insziens is het de kunst die drang te onderdrukken.
Hebben jullie dat ook wel'ns? |
Citaat:
|
Ik heb mijn muis doodgetrapt (was niet meer te redden, verloste haar) met een houten klomp onder me voeten...
Ik kan dan niet begrijpen hoe het makkelijk zou zijn om zo iemand te killen! Het vergde me heel veel moeite :confused: Dus ik heb er geen last van..maar als het moet, doe ik het wel.. (bij mensen helemaal niet! Want meestal gaat het om mensen die gewoon kunnen nadenken . etc. Bij een mongool zou ik het wel makkelijker kunnen :o ) |
hoe makkelijk dat is? simpel; ******
|
Nou ik erover nadenk..
Nee, normaal heb ik dat niet, wel dat ik mezelf met een mes op mn broer af zie vliegen, maar niet bij normale mensen.. Als ik dat denk moet ik echt een grondige hekel/haat aan iemand hebben.. Mja, je hebt wel gelijk, als je het zo zegt, lijkt het idd zeer makkelijk.. *hoewel ik niet zo sterk ben :o ;)* |
Met een mes moet je kunnen omgaan; veel mensen weten dat niet.
(Leonoor: Laten we dat dan maar zo houden.) |
Citaat:
Ik heb vaak genoeg zulke gedachten. ***** Dwarslaisie (goede spelling?). En met messen kun je meer dan je denkt als je de greep eenmaal al hebt. (de rest laat je dan gewoon aan je fantasie over) *het zit em allemaal in de pols* |
Citaat:
Als je hen vraagt: krijg je geen spijt over tien jaar ? antwoord: nee, ik denk het niet. Weet bijna zeker van niet. Psychisch is het mis in je hoofd. Ik zelf dacht aan schizofrenie. Nou weet ik niet of je wilt weten waardoor jij dit hebt, en de meeste andere mensen niet ? Nouja, als je dat wilt zou ik eens op schizofrenie gaan zoeken...en zo steeds verder. |
vaak genoeg de ontzettende drang om mensen te vermoorden enkel omdat ze zijn wat ze zijn geworden.
verder alles ok (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af of ik een extra nick aangemaakt heb en daar zonder dat ik het zelf weet mee gepost heb... Dit is gewoon eng... Sorry, maar dat is mijn grootste angst...gelukkig is mijn kat nu iets groter en ik heb dus het idee dat ze meer tegen me zou kunnen doen wanneer...naja, vul zelf maar in. |
Ik heb een aantal posts hier even aangepast...sommige dingen waren toch wat te luguber (ook al zouden ze misschien niet werken).
|
Volgens mij heeft iedereen dat wel. Ik wel: "Waarom zou ik niet nu die leraar met die baard zoenen?" "Zal ik die vrouw voor de metro duwen?" "Zal ik die hagedis doodknijpen?" "Zal ik haar eens uitschelden?" Toch houd ik mezelf in op die momenten, maar als ik eraan denk dan kost het me moeite om me er van te weerhouden. Daarna lijkt het dan zo vreemd dat je aan zoiets hebt kunnen denken../.
REIE |
Citaat:
|
nee, ik heb dat niet echt eigenlijk. ik weet wel dat dat makkelijk zou kunnen, maar erover nadenken alleen al maakt me bang.
(weet niet of je graag leest, maar ik heb toevallig pas een boek gelezen 'Schuldig' van Nancy Werlin dat over een jongen gaat die iemand vermoord heeft en er dan het meest mee zit dat ie weet dat het zo makkelijk zou zijn om nog meer mensen te vermoorden. Is een mooi boek. Wel een jeugdboek volgens mij) |
Citaat:
|
uhm...
nee eigenlijk heb ik nooit zulke gedachten of wat dan ook in die richting volgens mij moet je ook een beetje psychisch gestoord zijn als je zulke gedachten heb. nu ben ik ook weer bang: hoe weet ik nou dat iemand die naast mij staat niet zulke gedachten heeft en het dan uit gaat voere :( |
Ik heb niet de 'drang' om iemand te vermoorden, maar eerder om iemand zonder reden een oplazer te geven...als ik bij iemand sta, dan krijg ik vaak et idee: "Ik wil em SLAAN!" zonder dat ik daar een normale reden voor zou hebben...et psychische probleem zal wel etzelfde zijn, maar in iets mindere mate...of nét ff iets anders...
|
Citaat:
En het is juist misschien beter ze op een of andere manier te laten gaan. Niet iedereen heeft. Maar van degene die ze wel hebben heb je 2 soorten. Zij die zich er tegen verzetten en zij die het laten gaan. (die laatste groep zijn de seriemoordenaars enzo) Die eerste groep val ik onder. |
Citaat:
tis heel gek, maar ook ik had afentoe heel erg de neiging mijn kat iets aan te doen, gewoon zomaar.En daarbij niet meteen gaan denken dat ik niets om het beestje gaf, want dat is niet waar. Want toen ik hem moest laten inslapen had ik het wel moeilijk. Denk gewoon dat het komt vanwege de weerloosheid van een persoon of een dier, wat een mens tot die gedachten brengt. Bij dieren is het volgens mij ook makkelijker, om jezelf over te geven aan die gedachten. Omdat ze weerlozer zijn dan het gemiddelde mens en de consequenties veel minder groot zijn. MAAR juist omdat ze weerlozer zijn dan een mens, vind ik dat soort praktijken (het in de praktijk brengen van die gedachten) nog veeeeel zieker!! Ff tussen haakjes, ik zou een van mijn huisdieren NOOIT iets aan doen he Groeten, Elcafone |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |