![]() |
Blair Witch Project
Wie vind deze eng/spannend... ik hoorde van heel veel lui vna owww dies spannend enzo... dusik hem huren en heb in het donker en alleen gekeken... maar ik werd dr niet warm of koud van!!!! Wat vonden jullie dr van??
en is het nou in scene gezet of echt gebeurt...? |
Volges mij ben je een van de weinigen die m nog niet gezien had...
Ik vond m ijzersterk... Waarschijnlijk beschik je over te weinig inlevingsvermogen... |
Het is ECHT gemaakt, Rickert!
Idd, een ijzersterke film. Alhoewel het wel wat zwakke punten heeft slaagt het in zijn opzet. Dit is voor mensen die bang zijn in het donker en voor onverklaarbare zaken. |
ik vond 'm ook sterk
af en toe doodeng, maar ik was naar mijn gevoel de enige in de bios die dat vond.. ik snap het einde nog steeds niet eigenlijk.. deel 2 heb ik niet gezien, maar die schijnt stukken minder te zijn..? |
Ach deel 2 is totaal anders, maar die vonk ook nog zeer redelijk eigenlijk...
|
Citaat:
Maar ik vond het wel een goede film. |
Citaat:
SPOILERS De Blair Witch heeft ze alle drie vermoord. Ik wou de film goed vinden maar dat lukte me helaas gewoon niet. Ik kon me totaal niet meeleven met de personages en eng vond ik het helemaal niet. Maar het is drie jaar geleden dat ik hem zag, en in die tijd in mijn smaak in films veel veranderd dus misschien zou ik hem nu beter vinden als ik hem weer zie. |
Citaat:
|
Ik vond het erg coole film. Gewoon de manier hoe het gefilmd is en idd. als je je een beetje inleeft,... tja dan wil je daar echt neit zelf zitten.
En of het nou waargebeurd is of niet, of dat ze nou die dingen echt meemaakten of niet, op zo'n moment als je daar zelf zou zitten zou je het denk ik net zo ervaren. Deel 2 vond ik trouwens ook wel cool, alleen die is echt neit met 1 te vergelijken. |
Citaat:
|
Prachtige film (y)
|
Citaat:
omg hét bewijs: in de aftiteling staat iets over dat het fictie is ofzo |
Hij viel een beetje tegen en dat vond ik spijtig want ik wou hem goed vinden maar dat maakt het niet slechter hij was wel goed en de film is niet echt gebeurt.
|
Deel 1 vond ik echt machtig, 1 van de wenige films die ik echt eng vond...
Deel 2 daarentegen vond ik zwaar tegenvallen, die was veel nepper. Maarja, misschien kwam dat ook doordat deel 1 zo goed was en je dus hoge verwachtingen had van deel 2... |
Ik vond t heel eng, maar dat komt omdat ik nogal een fantasie heb, die film is zo'n film waar je feitelijk niks ziet, maar wel dingen voor je kan zien; en dat is het enge eraan. Best orgineel ook.
|
Ik vond hem wel gaaf.
Vooral die hype er omheen was grappig: Is het nou echt of nep? De manier van filmen was wel origineel. En dat het op het laatst zo vaag bleef, dat vond ik ook wel goed. |
Vond het op zich best wel een enge film, maar toen wisten we nog niet dat het echt-nep was, zeg maar. In de aftiteling staat idd dat het fictie is en gebasseerd op fictiever personen, blabla :)
Het einde snapte ik eerst niet echt, maar in 't begin wordt er verteld hoe 'the blair witch' te werk ging: Een kind werd gedwongen in de hoek te staan, terwijl de ander vermoord werd, oid. Dus op het einde gaat die laatste de kelder in en zie je dat er eentje in de hoek staat... Dan weet je wat er gaat volgen. Heb verder niet de moeite genomen om de opvolger te zien, volgens vrienden is die erg slecht... Kijk 'm wel een keer als ik écht niets te doen heb ;) |
deel 1 was een stuk enger omdat dat met zon videocameraatje is gefilmd..komt realistischer over dan echte filmcameras
|
hijs bij de bristol te koop voor e5,99 :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
wel goed bedacht was. De eerste BW heb ik gezien en de tweede ook. Over de tweede was tegen mij gezegd dat hij oh, zo gaaf was, maar ik heb moeten huilen om de vier euro die ik heb verspild aan de videotheekmeneer. BW is niks voor mij. Het is te nep en te niet-eng. |
Te nep? Blair Witch behoort toch tot de 'echtste' films ooit (vanwege geen uitgeschreven script maar geďmproviseerde scenes).
|
En nuchterheid heeft er niets mee te maken.
|
Citaat:
|
Ik vond het echt een muckfilm. de eerste dan. Moest soms echt gewoon lachen om het baggeracteer werk. Geimproviseerd of niet, het was gewoon niet veel soeps.
|
Citaat:
|
kvon 1 kewl....
....2 ook wel maar minder tjah smaken verschillen |
Citaat:
|
Citaat:
en inderdaad, het was vaak niet eens acteren aangezien de acteurs in écht bang waren. Ze wisten vrijwel niks van de plannen. |
Citaat:
Ik ruik hier heel veel marketing truuks. Als ik een acteur zou zijn dan zou ik toch graag honderd procent willen weten wat ze met me gaan doen. Ik geloof het niet. |
ik vond het wel een hele leuk film was gewoon niet echt nep dat maakte hem zo goed
|
Citaat:
De acteurs kregen in mandjes, die door het bos lagen, een lijst met opdrachten en een locatie waar ze heen moesten. Ze werkten met een GPS-systeem. En inderdaad wisten ze niet wat hun overkwam om het realisme zo hoog mogelijk te houden. Er zijn wel drie verschillende einden gefilmd naar aanleiding van publieke reacties -- die zou ik wel eens willen zien. We praten hier wel over het eerste deel, niet het tweede. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |