![]() |
deep impact
dinsdag half 9 net 5.
Wie heeft um welles gezien?? wassie leuk??? anders weet ik of ik hem op moe nemen of niet (tja k neem bijna alle flims op waar elijah wood in speelt) :o |
deep impact is zeker het kijken waard.
Kwam samen met "armageddon"in de bios, maar deep impact regeert over armageddon! |
Deep Impact is een typische hollywood-rampenfilm waar helemaal niets van klopt. Maarjah, dat geldt ook voor Armageddon. Ik vond het iig een slechte film, maar als je niets beters te doen hebt...:p
|
De gedramatiseerde versie van Armageddon...
|
Citaat:
dan heb je zeker die scene niet gezien waarin bruce willis afscheid nam van z'n dochter? deep impact vond ik nie veel aan. |
ik heb die film al zoooooooo vaak gezien, echt heel gaaf issi :D
|
Een ouderwetse Hollywood rampenfilm, maar dan met een asteroide. Mja. Het is te pruimen.
|
Beter dan Armageddon maar nog steeds matig/slecht.
De president van Amerika die aan zijn volk verteld dat iedereen zal sterven :rolleyes: |
Ik vond hem niet echt boeiend.
Het enige wat je steeds zag bijna was die irritante nieuwslezeres. :/ |
Citaat:
Of mensen die gewoon op een bankje in het park de krant blijven lezen als er een vloedgolf aankomt :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet over een nieuwslezeres. Ik vond dat ze haar anders hadden moeten laten zien en niet alleen maar als die nieuwslezeres. Dat maakte de film nogal saai naar mijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, met smaak valt niet te twisten. (Vonnem zelf ook niet al te super, hoor.) |
speelt leelee sobieski (ofzoiets) daar niet in :confused:
|
Citaat:
*rent naar de tv gids* |
Citaat:
|
tis trouwens op sbs6, detail ;)
Gilmore Girls gaat dus gewoon door :) |
Citaat:
:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |