![]() |
hoe maak je tijd bij?
wegens een overvol schema deze 5 dagen kwam het volgende in me op:
zou je tijd kunnen bijmaken, zelfs al is het maar theoretisch? (zou ik al een troost vinden :D) |
Als je bijvoorbeeld 2 opdrachten moet maken, begin je met het maken van opdracht 1, dan neem je opdracht 2 mee in een of ander iets dat sneller als het licht gaat. Dan ga je opdracht 2 maken, en even achteruit kijken, en dan zie je jezelf opdraht 1 maken
En dan ben je opdracht 1 en 2 tegelijk aan het maken :D hier hadden we het laatst over met natuurkunde, dat je op die manier in het verleden kan kijken :) |
Minder slapen :)
|
De enige oplossing om meer tijd te krijgen is een aantal dingen uit je schema schrappen. Per slot van rekening is het niet mogelijk om aan alles evenveel aandacht te besteden en zul je toch bepaalde prioriteiten moeten stellen.
|
wat dacht je van werk uitbesteden????????
als je het iemand anders minder belangrijk werk laat doen hou je zelf tijd over voor belangrijke dingen |
psies.. delegeren! :D
|
Maak je werk, reis terug in de tijd, maak dat andere werk. En reis terug naar het heden.
Vergeet je werk niet mee te nemen :p ;) |
"Zoals je misschien bij economie hebt geleert, is tijd ook een schaars goed" :p
|
gewoon de aarde versnellen ten opzichte van jou voor een tijdje.
|
Het is theoretisch zeker mogelijk om extra tijd bij te maken. En dan moet je inderdaad de aarde versnellen ten opzichte van je zelf. Het is dus makkelijker om tijd kwijt te raken want een persoon past beter in een raket dan 6 miljard mensen.
|
ff bewegen met de snelheid van het licht, dan staat de tijd stil...dacht ik... :confused:
|
Dan staat de tijd voor jou wel stil maar voor alle andere mensen loopt ie gewoon door. Gevolg: je hebt nog minder tijd...
|
Citaat:
maar bedankt voor de uitleg :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |