![]() |
Muziek Video's/dvd's
Oke wie heeft er hier video's en/of dvd's van bands?
En wat staat er op? (live show, interviews blabla) Ik heb alleen de video The Eurethra Chronicles van Blink 182. Verder heb ik nog wel video's maar dat is allemaal zelf opgenomen. Heb er wel 1 van een band en die is opgenomen door een amerikaans meisje, dus veel interviews/optredens die ik nog nooit gezien had :) |
kheb hang the vj.. dvd-compilatie van burning heart rec.
|
ik heb een verzamel videoclips videoband van burning heart records
punx ploitation heet ie geloof ik |
oja en een thunderdome videoband HAKKUUUHH FLIPPUUUHH
|
kheb een nirvana video (iets met live, sold uit, blabla)
en een all saints video :o met uitgebrachte en niet-uitgebrachte clips |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rammstein - Live Aus Berlin-DVD
U2 - Elevation tour, live from Boston-DVD Phil Collins - Live And Loose In Paris-DVD Muse - Live At Zenith in Paris -DVD Verder nog Genesis en Bon Jovi, maar daar ben ik ff de titel van kwijt |
Citaat:
|
Video:
Thunderdome '99 DVD: Metallica: S&M U2: Elevation Tour Verder wacht ik nog op de Thunderdome: A Decade DVD, en ga ik binnenkort nog een DVD kopen van Jimi Hendrix. Ook zoek ik nog naar een DVD van Lenny Kravitz. |
Citaat:
|
DVD's:
HammerFall - The First Crusade (live clips en info en zooi en promotieclips enzo) video's: Stratovarius - Infinite Visions (vanalles, live, clips, interview enzo) The Sins of thy beloved - Perpetual Desolations (live show) Rammstein - Live aus Berlin (live show) Deicide en Dark Funeral - live bootleg in Zeche Carl Essen 1998 Cradle of Filth en Gorgoroth - live bootleg in Zeche Carl Essen 1998 Haggard - In A Full Moon Procession (10 minuten GVD 1 clip, wel limited :p) Nuclear Blast - Live and Plugged part 1 (EVEREVE :eek:, Darkseed en In Flames complete live optredens en interview) Beauty in Darkness 1 volgens mij, of 3, staat iig een live clip van Moonspell op :D My Dying Bride - For Darkest Eyes (live show) en volgens mij was dat het :confused: |
DVD's:
Fear Factory - Digital Connectivity Godsmack - Live Metallica - Cunning Stunts Tool - Salival Video's: Metallica - Cliff 'Em All Metallica - Two Of One Metallica - The Black Album Metallica - A Year And A Half In The Life Of.. Part I Metallica - A Year And A Half In The Life Of.. Part II Metallica - Live Shit [Binge & Purge] Metallica - Cunning Stunts Metallica - S&M [ja, ik was fan ;)] In Flames - Bootleg Rammstein - Live Aus Berlin |
Video
Tool-Salival DVD Korn - Deuce Fear Factory - Digital Connectivity |
DVD's
Sting U2 Dire Straits |
Smashing Pumpkins Greatest Hits dvd
|
U2 - Rattle N Hum
Freddie Mercury - The Video Collection Freddie Mercury - The Untold Story en van de week komt daar Queen Greatest Video Hits 1 bij! |
Tool - Salival dvd (heb alleen geen dvd speler :s)
ben van plan om een NIN video te kopen of nou ja t zijn 2 fideos met allemaal clips en live gedoe enzo erop... verder ligt er al een tijdje een marilyn masnon video op mn kamer die eigenlijk niet van mij is, maar ja... er staan allemaal clips (zijn er meer dan je zou denken, en waren ook beter dan ik had verwacht) en live gedoe op... |
ik heb alleen 10 years of fucking up van NOFX
|
Ik heb alleen de Korn DVD Deuce
En die's erg vet (y) |
hmm k heb oa een video met liveshows van : MINOR THREAT, GORILLA BISCUITS, YOUTH OF TODAY, CHAIN OF STRENGTH, JUDGE, PROJECT X. (allemaal op 1 video)
verder nog wat live-filmpies van Bad Religion, Dropkick Murphys, Lagwagon, No Use, Backfire (docu Richie), en nog wat andere rommel. |
zal de meesten hier wel niets interesseren
lunatic: mauvais oeil dvd Secteur A live a l'olympia(video) Rawkus(video...docu) Rat |
Tool Salival DVD
Satyricon - Roadkill Extravaganza DVD |
up in smoke tour
dr dre snoop dogg eminem ice cube (y) (y) |
muse live at le zenith en coldplay op glastonbury (opgenomen van tv)
|
Citaat:
|
DVD:
dream theater - live scenes form a memory rammstein - live aus berlin vhs: death is only the beginning vol 4 iron maiden - live after death |
DVD:
The Freddie Mercury Tribute Concert Queen greatest video hits 1 Queen WE WILL ROCK YOU (live-concert) VHS: Queen Live at wembley'86 En iets van Rowwen Heze Als ik weer geld heb komt der wel weer iets bij |
Ik heb wel een paar concerten op video:
The Offspring - Live @ Wembly The Offspring - Live @ Woodstock '99 The Offspring - Live @ Rockoster Nacht '97 Rammstein - Live Aus Berlin Papa Roach - Live In Paradiso En ik heb ook de Americana homevideo van The Offspring Ook nog een zooi interviews en specials met/rond The Offspring, Blink 182 en nog wat bands. |
ik wil zeker ngo een zooi DVD's :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |