![]() |
Meeting kerstvakantie met toestemming van wasp!
Meeting in de kerstvakantie :) in Utrecht..
Wie doen der mee? :) |
En even een datum prikken etc.
|
Laat dan even weten welke dagen er het beste uitkomen.. :)
|
hehe
sgoed.... wel door de week aub> ov geldig! |
boeit niet wanneer ik zie wel of ik kan../
|
noooooooooo!!!!!
*zit de hele kerstvakantie in egypte* :cool: |
Citaat:
|
*snif*:( nou, dan houden jullie die mieting maar zonder mij hoor! :( *snif* :mad: ;)
|
ik denk dat t wel leuk word :D
|
28e??? das een maandag
|
Maandag zijn veel coffeeshops gesloten dat is niet leuk.. ;)
|
Zullen we dan maar op een dinsdag/woensdag doen? :)
|
Citaat:
maar maandag zijn er niet zo heel veel shops gesloten hoor! |
gaan we dan flink smoken met zijn allen???? :D
|
Citaat:
|
Count me in.
Utrecht, perfect. Zal grootste joint van allemaal meenemen. (wedden) Zeg bong, bring your bong. And we'll sing along. (is flauw) tot smokes :D |
Citaat:
|
mijn agenda gaat niet verder dan 2 dagen (gemiddeld) maar ik lees de datum hier wel en dan zie ik wel of ik kan.
|
Oh ja ik zal dan nog ff kijken naar de datum keej! :)
|
euh..
zijn jullie van die mensen die passief worden van blowen?? ik bedoel. heel erg passief?? |
Mag ik er nog even op wijzen dat het niet onder scholieren.com's naam mag worden georganiseerd? Anders krijgen we gedonder enzo.
Meeting, mij best. Blowen, nogmaals mij best. Maar als er iets fout gaat (al weet ik mijn god niet wat), dan is bij deze scholieren.com niét verantwoordelijk. Zo. :) |
Citaat:
|
we kunnen dus niet in de shop gaan zitten als niet iedereen 18 is
en niet in utrecht... das echt een saaie stad!! |
Citaat:
|
Wie zijn de sitters?
;) |
vrijdag 27 dec???
|
en de minderjarige dan?
ik kan wel een aantal shops binnen komen :) me kopie van me ID kaart geeft aan dat ik 18 ben... maja... niet alle shops vinden kopie goed... |
vrijdag 27 dec
Komt die datum goed uit? En ik ben zelf ook minderjarig maar ik weet een paar shops in Utrecht waar je makkelijk binnenkomt, ja zelfs ik.. :D |
Dag na mijn verjaardag, ben ik 18. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeten der nog wel ff meer mensen komen!
|
Internationalist en ikke komen dan denk ik wel. e heel misschien nemen we twee vriendjus mee!
|
(y) :)
|
Wordt al gezellig.. :D
|
i kom wel kan ik het meteen even cvombineren met een bezxoekje aan mijn broer, maar het zou fijn zijn als het in de week is waar kerstmis niet in valt..... want dan kan ik niet
|
Citaat:
tenzij t tsjille lui zijn ( wat gebruik ik het woord 'tsjill' de laatste tijd toch abnormaal vaak) |
Citaat:
Een van de lui heeft ook een tijdje op het forum gezeten en die ander is wel chill. Maar we zien wel....misschien heb ik zelf ook helemaal geen zin dat ze meegaan! :o |
Citaat:
|
euh.... ja
*stoont* |
wat gaan we doen dan
beetje hangen en ketsers roken ? h3h3 wreed |
Citaat:
bier drinken, ouwehoeren, oude vrouwtjes lastig vallen ;), aanslagen beramen :D |
met zijn allen gewoon een BIMASTER waterpijp maken waar we met zijn 30en allemaal in een keer aan kunnen lurken en waar eeen kilo wiet in moet :D of slaat mijn fantasie weer eens op hol ofsow ;)
|
Citaat:
dreamsss.....*zucht* ;) |
Citaat:
|
Hehe het gaat eindelijk de goede kant op.. :D
|
Als ik op de datum nog niets heb kom ik ook wel... maar het moet wel in of in de buurt van rotterdam zijn :d (y)
en ik denk dat ramlothiel dan ook wel komt... (jullie kennen ons vast niet maar wat maakt het uit (y)) |
*heeft nog nooit meeting van s.com meegedaan*
*vraagt zich af hoe een Drugs & Alcohol meeting er zou uitzien*... ... Ohja, dat weet ik :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |