![]() |
Darkane komt naar Nederland!
The dutch dates
Here are the four shows in Holland in November. All dates are with the dutch metal bands Fuelblooded and Outburst as support for Darkane. Nov 7th Goudvishal, Arnhem Nov 8th Iduna, Drachten Nov 9th Pazzop, Bladel Nov 10th Baroeg, Rotterdam Ik zou graag naar Bladel gaan, maar het vervoer die kant op is nogal problematisch. Misschien ga ik wel naar Arnhem. Wie gaan er nog meer? |
Ik ik ik ik ik :D:D:D
Eindelijk!!! zet insanity even HEEL hard op alleen ga ik denk ik naar R dam.. |
Citaat:
|
ja was vorige week al bekend ofzo..
ik ga naar Arnhem. |
Citaat:
|
Op zich vind ik de andere 2 CDs ook beter maar die lagen even niet in de buurt en omdat ik zo blij was met het nieuws moest ik toch maar ff een Darkane CDtje opzetten..
Maar niemand gaat naar R'dam/??? |
ik woon in dr88 en ben vrijwilliger in iduna, maar er ik ga dan meedoen aan een wampex met een groepje vrijwilligers. dat lijkt me net wat specialer :).
|
hiervan was ik op de hoogte :)
en daar ga ik dus ZEKER heen! als et kan in Bladel natuurlijk en alle 3 de cd's zijn puik (y) omdat ze niet TE veel op elkaar lijken |
Citaat:
|
Citaat:
en, gaan ze dit concert ook afzeggen of valt het mee? |
Citaat:
goeie vraag, kweet et zelf ook niet hoe laat er vanuit bladel nog bussen naar eindhoven gaan |
ik vind dit duidelijk een bagger topic maarja UP
|
Citaat:
|
de nieuwe clip is te downloaden op: www.darkane.com en is echt het bekijken waard, echt goed.
|
leuke band! voor afentoe, want er kan natuurlijk geen bier opgedronken worden!
|
dan moet je maar naar de band zonder banaan gaan. Niks tegen BZB trouwens.
|
Citaat:
je kan overal op zuip[en, enkel meot je bij darkane het snel op hebben (y) |
:D
Citaat:
juist BZB de gexte ofzow was eht toch?? :confused: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |