![]() |
[FTP Client] Wie weet een goede ftp client?
Ik gebruik nu WS_FTP.....
Is er een mogelijkheid om 10 files tegelijk up te loaden in WS_FTP??? Thx (dus niet dat je een hele folder tegelijk kan uploaden, maar een paar bestanden in een folder selecteert en dan upload) |
muis inhouden en dan over de bestanden gaan, daarna naar het 'server vlak' gaan misschien ?
|
Voorzover ik weet selecteren met Shift- of Ctrl-, en dan op het pijltje drukken.
|
Ja het lukt! Dank je wel :)
|
Citaat:
WS_FTP werkt perfect, in alle opzichten. :) |
I say FLASHFXP
|
Ik ben erg tevreden met SmartFTP (freeware, mooie interface en werken met meerdere servers en lokale locaties tegelijk).
|
Citaat:
|
De CLI client van de gemiddelde UNIX werkt ook liefjes hoor. Die van Windows is iets minder, maar nog steeds goed bruikbaar. Vooral als je precies weet waar de bestanden staan die je wil hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruik al jaren ws_ftp 95 le
nu wel de 32bit versie gedownd is eenvoudig en goed en voor de topicstarter: gewoon bestandjes selecteren en "drag and drop" uitvoeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus het werkt perfect. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
FlashFXP
BulletproofFTP CuteFTP etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zweer nog steeds bij Bulletproof FTP. Jammer genoeg geen FXP-ondersteuning, maar voor de rest is het een subliem programma. Ook de beveiliging is behoorlijk OK geprogrammeerd :> -- Therefor heb ik 'm maar gekocht ook. Want van 5 keys verslijten in 3 kwartier tijd wordt men ook niet vrolijk, althans, ik niet :)
|
Citaat:
|
Ik doe gewoon alles met leech-FTP, geweldig programma :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |