Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [FTP Client] Wie weet een goede ftp client? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=254261)

Dr_KlawChi 21-10-2002 12:39

[FTP Client] Wie weet een goede ftp client?

Ik gebruik nu WS_FTP.....
Is er een mogelijkheid om 10 files tegelijk up te loaden in WS_FTP???

Thx

(dus niet dat je een hele folder tegelijk kan uploaden, maar een paar bestanden in een folder selecteert en dan upload)

Harrie 21-10-2002 12:43

muis inhouden en dan over de bestanden gaan, daarna naar het 'server vlak' gaan misschien ?

wyner 21-10-2002 12:53

Voorzover ik weet selecteren met Shift- of Ctrl-, en dan op het pijltje drukken.

Dr_KlawChi 21-10-2002 13:02

Ja het lukt! Dank je wel :)

Conan the Librarian 21-10-2002 13:03

Citaat:

wyner schreef:
Voorzover ik weet selecteren met Shift- of Ctrl-, en dan op het pijltje drukken.
Exact. (y)

WS_FTP werkt perfect, in alle opzichten. :)

TAFKAB 21-10-2002 13:32

I say FLASHFXP

Manuzhai 21-10-2002 13:40

Ik ben erg tevreden met SmartFTP (freeware, mooie interface en werken met meerdere servers en lokale locaties tegelijk).

MmmaartennN 21-10-2002 17:45

Citaat:

TAFKAB schreef:
I say FLASHFXP
Hij zocht een FTP client en heeft waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan FXP-functionaliteit. Laat em lekker WS_FTP gebruiken, dat heeft em al geld genoeg gekost ;)

DEChengst 21-10-2002 18:20

De CLI client van de gemiddelde UNIX werkt ook liefjes hoor. Die van Windows is iets minder, maar nog steeds goed bruikbaar. Vooral als je precies weet waar de bestanden staan die je wil hebben.

Henri 22-10-2002 19:20

Citaat:

MmmaartennN schreef:
Laat em lekker WS_FTP gebruiken, dat heeft em al geld genoeg gekost ;)
Dacht je?

dystopia 22-10-2002 20:08

Citaat:

Desecrator schreef:
De CLI client van de gemiddelde UNIX werkt ook liefjes hoor. Die van Windows is iets minder, maar nog steeds goed bruikbaar. Vooral als je precies weet waar de bestanden staan die je wil hebben.
Iets minder? Dat ding heeft niet eens tab completion :(

L@CuTu$ 22-10-2002 22:07

Citaat:

Desecrator schreef:
Ik blijf toch al mijn ftp werk doen met ncftp

DEChengst 22-10-2002 22:34

Citaat:

dystopia schreef:
Iets minder? Dat ding heeft niet eens tab completion :(
Who needs tab completion when you have mget * :cool:

dystopia 22-10-2002 23:25

Citaat:

Desecrator schreef:
Who needs tab completion when you have mget * :cool:
cd /wat/een/lange/dirnamen/mensen/al/niet/kunnen/bedenken/ met spaties en al/

McMotion 23-10-2002 13:21

Citaat:

Conan the Librarian schreef:
Exact. (y)

WS_FTP werkt perfect, in alle opzichten. :)

perfect!? WS_FTP is een AFSCHUWELIJK programma... het valt van ellende uit elkaar.. ik begrijp niet dat mensen dat nog gebruiken

BlueSkyraider 23-10-2002 14:02

ik gebruik al jaren ws_ftp 95 le
nu wel de 32bit versie gedownd

is eenvoudig en goed

en voor de topicstarter: gewoon bestandjes selecteren en "drag and drop" uitvoeren.

dystopia 23-10-2002 14:56

Citaat:

McMotion schreef:
perfect!? WS_FTP is een AFSCHUWELIJK programma... het valt van ellende uit elkaar.. ik begrijp niet dat mensen dat nog gebruiken
Dat vind ik ook om eerlijk te zijn.. maar.. smaken verschillen heh, openminded figuur :p

Conan the Librarian 23-10-2002 16:26

Citaat:

McMotion schreef:
Hmm. Het werkt en doet precies wat ik het wil laten doen.
Dus het werkt perfect. :)

DEChengst 23-10-2002 17:39

Citaat:

dystopia schreef:
cd /wat/een/lange/dirnamen/mensen/al/niet/kunnen/bedenken/ met spaties en al/
Ach ja, daar heb ik als UNIX admin geen last van ;)

PC_Freak 23-10-2002 17:44

Citaat:

Manuzhai schreef:
Ik ben erg tevreden met SmartFTP (freeware, mooie interface en werken met meerdere servers en lokale locaties tegelijk).
Inderdaad, een betere vind je bijna niet. Tenzij je shareware gaat gebruiken of er geld voor gaat neertellen (of het een illegale versie is - maar dat doen wij natuurlijk niet hé).

p-chez 23-10-2002 17:48

FlashFXP
BulletproofFTP
CuteFTP

etc.

McMotion 23-10-2002 22:41

Citaat:

Conan the Librarian schreef:
Hmm. Het werkt en doet precies wat ik het wil laten doen.
Dus het werkt perfect. :)

ja maar hoe.. die gebruikers interface is gewoon geen standaard win32 gebruikersinterface... het werkt niet intuitief omdat het gewoon niet lijkt op typische windows GUI's.. verder allemaal stomme kleine foutjes; bijvoorbeeld als je een hoop files aan het uploaden bent en je minimaliseert het venster dat de transfer venstertjes steeds in je beeld springen, en mijn internet explorer loopt dan ook totaal vast, maar dat is misschien alleen bij mij zo; en bijvoorbeeld als je een nieuwe profile aanmaakt dat je dan save password aan moet klikken, save account, en ook nog eens gewoon save.. ik ken ook geen andere ftp programma's die automatische ASCII herkenning wel ondersteunen maar default uit hebben staan :confused:

McMotion 23-10-2002 22:42

Citaat:

dystopia schreef:
Dat vind ik ook om eerlijk te zijn.. maar.. smaken verschillen heh, openminded figuur :p
maar het is dus niet alleen een kwestie van smaak

Quintiano 23-10-2002 22:45

Ik zweer nog steeds bij Bulletproof FTP. Jammer genoeg geen FXP-ondersteuning, maar voor de rest is het een subliem programma. Ook de beveiliging is behoorlijk OK geprogrammeerd :> -- Therefor heb ik 'm maar gekocht ook. Want van 5 keys verslijten in 3 kwartier tijd wordt men ook niet vrolijk, althans, ik niet :)

dystopia 23-10-2002 22:51

Citaat:

McMotion schreef:
maar het is dus niet alleen een kwestie van smaak
Klopt er zijn wel degelijk argumenten en feiten die dat ondersteunen. Echter, je komt altijd uit op een waardeoordeel.

Paperz 24-10-2002 02:51

Ik doe gewoon alles met leech-FTP, geweldig programma :p

McMotion 24-10-2002 09:04

Citaat:

dystopia schreef:
Klopt er zijn wel degelijk argumenten en feiten die dat ondersteunen. Echter, je komt altijd uit op een waardeoordeel.
wat is er mis met een waardeoordeel? dat kan ook zijn gebaseerd op feiten hoor :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.