![]() |
Fight Club a.s. zaterdag (26 okt.)
Jajaja!! A.s. zaterdag Net5 om 22.10 uur. Een geweldige film!! :D
Iedereen kijken he? ;) |
ja, ik ga kijken!
|
Al tig keer gezien maar misschien kijk ik hem wel als ik niks te doen heb.
|
k kijk m wel tis tig jaar gelede dat ik m gehuurd heb
|
Ik schuif de DVD wel in de speler, heb ik die takke reclames niet tussendoor.
|
k ga wel kijken.. als ik het niet vergeet
ik vergeet altijd films te kijken :S |
26 Oct is mijn verjaardag en keb van veel mensen gehoord dat Fight Club een klotefilm is. Hmmm.
|
Tis echt een geweldige film. Goed acteerwerk, goed verhaal en die muziek is ook (Y).
Zeker het kijken waard... (misschien is huren zelfs beter ivm reclames ;)) |
Leuk zo, op een zaterdagavond :S
Maar ach, met die reclames tussendoor is het toch niet de moeite waard. Kun je beter de DVD versie kijken :) |
Ik beloof al heel lang aan een vriend dat ik hem eens zal kijken, dus dat ga ik zaterdag maar doen :)
Ik dacht trouwens dat die film nog helemaal niet zo oud was :confused: |
Heb em nog niet gezien maar ik ga zaterdag zeker kijken!! Echt een vette film lijkt me.
|
tijd geleden gezien..
erg vette film hmm..als ik me verveel... |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij je natuurlijk liever niet verder gaat dan het niveau van Volle Maan. |
mar ik snap m nog steeds niet...
|
Citaat:
|
Ik ga m kijken(y)!
Ik vind t trouwens meestal niet eens zo storend als er een keer reclame in een film zit. Ik moet vaak zo rond 2/3 van een film echt nodig plassen dus dan is t wel handig. 3 reclameblokken in 1 film vind ik wel te veel. |
Citaat:
|
kan iemand (zonder gelijk alles te verklappen) een beetje vertellen waar ie over gaat?
want als je die stukjes over de film leest dan wordt d'r gelijk al zoveel verklapt... |
Citaat:
Linda85, het gaat over een man (Norton) die een andere man ontmoet (Pitt). Deze is anti-materialistisch en heeft een hekel aan de consumptiemaatschappij...Samen richten ze de geheime Fight Club op waar mensen samenkomen en elkaar vrijwillig de hersens inslaan. Das het plot, meer vertel ik niet ;) Btw, dat hersens inslaan: niet letterlijk nemen :) Wanneer iemand knock-out gaat of iemand wil stoppen, moet het gevecht stoppen (2 vd 8 regels: "When somebody goes limp, the fight is over" en "Fights will go on as long as they have to")... |
KOMT HIJ DAN EINDELIJK OP TV!!
*huilt van geluk* ik heb hem nog nooit gezien..en ook nooit echt de kans gehad hem te huren ofzo..maar nu dan EINDELIJK :) |
woeii:)
fight club is echt een goede film...ik verwachte het einde tótaal niet...echt geweldig dat niet alles voorspelbaar hoeft te zijn:) ik weet niet of ik kan kijken but i keep it in mind... |
Grmbl.. we krijgen bezoek vanaaf :( Kan ik die film nog niet zien :( *baal*
Nja, dan maar opnemen.. alleen is dan het grote nadeel dat ik eigenlijk geen tijd heb om hem binnenkort nog te kijken :( |
ik ga vanavond zekers kijken :D
ben gister al uitgeweest dus lekker chillen op de bank :) |
Ik heb 'm al 2 keer gezien, maar ik vind 'm echt niet zo heel erg boeiend.. ik heb 'm dan ook gezien toen ik 24 uur wakker was en ik ben halverwege in slaap gevallen, dus ja.. Maar ik ga 'm zeker niet kijken.
|
Citaat:
|
mn videorecorder staat ingesteld...:)
|
Citaat:
mijne ook |
Zo'n heel ingewikkelde film is het niet hoor. Wel goed. Ik denk wel dat ik ff ga kijken ,neem hem iig op.
|
Citaat:
en ingewikkeld niet echt nee, maar je moet wel opletten... mensen die geen film kunnen kijken zullen het dus wel ingewikkeld vinden (heb het nu niet over iemand hier voor iemand zich aangesproken voelt omdat hij of zij net gezegd heeft het een ingewikkelde film te vinden... ik heb namelijk het meeste hierboven niet gelezen :S) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waaaaah, hij was super!! :cool: vond de personages ook echt sterk! alleen die aftitelingen op die zenders altijd he... grmblgrmbl... maargoed, was absoluut het kijken waard!
|
bruut gruwelijk goeie film
|
Superfilm.. ik had em net voor het eerst gezien :D
|
ik vond het echt geweldig acteerwerk...
was surprised op het eind:D |
ik vond het maar een schijt film (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het vooral mooi hoe het interieur werd voorgesteld, met merknamen en prijzen enz in beeld :). En hoe Tyler Durden werd voorgesteld in zn bioscoopbaantje. Mooi!
|
ik heb het begin en het eind gemist (viel in slaap :o)
|
Ik heb 'm samen met vrienden gekeken, en dan ga je lullen onder de film. Ik snap 'm dus ook maar half.
|
Citaat:
|
Heeeeeel aparte film. Maar wel onwijs goed. Je verwacht sommige dingen echt niet.
|
Citaat:
erm.....hoe lijkt dit op fight club :confused: Jean Claude Van Damme verkiezen boven Fight Club (n) Misschien volgende keer maar de hele film uitkijken... |
ik vind het einde echt fantastisch... komend weekend maar even helemaal kijken, gister alleen het einde gezien :)
maar ut blijft een goeie film.... |
k was gisteren jarig dus kon niet kijken en ben vergeten optenemen, naja gelukkig hebben we de divx nog :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |