![]() |
WaT mOet K dOeN??!!
heyzz!!
k wil ffies vragen wat jullie hiervan vinden wan of jullie tips voor me hebben !!! vorig jaar had k een vriend!! maar dat ging na 8 maanden uit!! zijn zusje is een goeie vriendin van mij, maar daar ben k een tijdje niej egt meej omgegaan want zij had het druk en k ook!! maar... nu ga k wel weer met haar om en zie k hem ook steeds weer meer!!! maar nu bgin k weer heel veel aan hem te denken!!! normaal nadat het uitwas praatte hij neij egt tegen me!! en k ook niej tegen hem!! Maar de laatste tijd gaat hij weer heel erg met me praten!! Nu weet k neij wat k er allemaal van moet denken!! k wil hem (denk k) wel heeeel graag trug maar hoe moet k dat aan gaan pakken?? ik hoop dat iemand wat advies voor me heeft!!! alvast THNXX kussies vetje |
Als je echt het idee krijgt dat het deze keer wel serieus is, dan moet je er gewoon voor gaan.
Maar het moet niet zo zijn dat je nu met hem neemt en hem na 1 week weer dumpt om hem 'terug te pakken' want dat schiet ook niet op. Wees gewoon eerlijk... |
tja als je denkt dat je serieus weer wat met hem zou willen en hij ook met jou.. tja dan zou je het kunnen proberen..
Ik zou eerst eens uit zoeken of hij nu wel het zelfde voelt voor jou als jij voor hem.. anders heeft verkering niet veel zin, lijkt mij...? Je zou er misschien eens een serieus gesprek met hem over kunnen hebben.. gewoon zeggen dat je hem nu toch wel weer erg leuk vindt... |
als ik jou was zou ik nog maar eens 50 keer over nadenken.
Het is niet voor niets de eerste keer fout gegaan. |
Leestip:
Vervang !!!!!!! voor . |
LoL@Rosanne :D
|
heel erg bdankt voor de reacties!! maarre... heeft er ook iemand tips om dit aan te pakken!! k durf hem het nu al niej te vragen, maar hoe zou k het dan moeten aanpakken, of zal k nog ffies een tijdje w88??!!!
kusiess vetje |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je nu wel zeker dat je hem terug wilt? |
Citaat:
kusiess yvet |
Citaat:
kusies vetje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |