![]() |
ontharen ........???????
sorry voor de vorige topic keb em al verwijderd, ik had ni gezie dat er al een bestond http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
nou back onntopic: Wat gebruiken jullie voor de benen, oksels, bikinilijn NU gebruik ik van die ontzettend pijnlijke was dus daarom wil ik iets anders gebruiken maar wat is nou precies het beste ????? |
nou, kweetnie wat ut beste is, maar ik gebruik een scheermessie en scheerschuim...werkt voor mij goed hor...
-x-x-x- deborah |
Citaat:
|
zoŽn elektrisch scheerapperaat.
|
scheermesje
|
benen----> als ik zin heb electrisch epileerding en als ik t gewoon ff snel wil doen scheermesje oja 1x veet harsdinges (die nieuwe) geprobeert is echt nix
bikini en oksels----> scheermesje |
Benen:epilady
Oksels:scheren |
Benen: de Braun Silk Epil (au, au)
Oksels & bikinilijn: scheermesjes! |
ik zie bij veel meisjes die hun benen epileren allemaal donkere puntjes...
nie echt mooi dus gewoon scheren met mesje... moet wel wat vaker maar is wel mooier resultaat dus vind ik, en minder pijnlijk bikinilijn is en blijft een ramp! |
Citaat:
|
oksels: scheermes
benen: van enkels tot knieen scheermes de rest harsen met veet strips bikini: harsen met veet strips voor bikini lijn |
Citaat:
hoe komt dat ? |
Citaat:
Cat |
bikinilijn: harsen!!
benen: scheerschuim+mesje oksels: elektrisch scheerapparaat voor mij de beste combinatie Alicia |
scheermesje
|
gewoon simpel en makkelijk scheermesjes en scheerschuim(en dat laatste geneens altijd!?)
|
Bikini: harsen
Benen: epileren Oksels: scheren |
bikini: ontharings creme
oksels: scheren benen: epileren |
ik word er, vooral in de zomer, helemaal gek van; steeds weer opnieuw mn benen scheren. ik wil nu eigenlijk wel zo'n epileer-geval, maar is dat niet superpijnlijk?? en hoe lang duurt het bij jullie voor je het weer moet doen? en dan nog iets, om te kunnen epileren moeten er toch echt haartjes op je benen zitten, of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |