![]() |
Wie maakt er hier zelf muziek?
Zo jah, wat voor muziek?
|
herrie
|
Verder als vals zingen op die fiets en in de kroeg kom ik niet. :)
Ik lieg nu. Ik zing ook als er niemand thuis is. |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
wij (playroll) maken commerciele poppunk met emo en skate invloeden :D :D :D
|
Citaat:
|
Home Made FunkRock
|
Ik maak ook wel muziek.
|
tafeldrummen en meer niet
|
Ik heb nu binnen een paar dagen een bandje bij elkaar gekregen (al moeten we nog wel 2 gitaristen 'uit testen' en vervolgens kiezen) :)
We gaan eerst maar eens beginnen met covers van onbekende nummers van Skunk Anansie, Tracy Bonham en Alanis en dan kijken we wel verder oh ja, ik speel bas.. :rolleyes: vergeten erbij te melden |
Ik maak ook muziek.
|
Citaat:
|
Vanalles wat op de gitaar. Soms heb ik zin om effe een tab van internet te halen zoals no one knows van qotsa.
Maar vooral wat jammen. |
Motto: Wat Atomic Kitten kan, kan ik ook.
Niet veel; verder dan coveren kom ik niet. |
drummen en andere percussie.. verder doe ik wel eens poging tot zingen :o
|
death-metal en grindcore
|
ik probeer weleens iets op mijn pianootje te componeren, maar dat stelt me moeder nooit echt op prijs... (kan ik me ook wel voorstellen) :D
|
drummen, rock (border-line) en folk-metal (boombaard)
|
Citaat:
Verder zing ik vanalles (ik zat zelfs in het schoolkoor voor de gezelligheid als basstem :o ) Ik produceer ook allerlei geluiden met mijn mond en stembanden en handen, al dan niet melodieus. REIE |
Ik drum
maar om het nou muziek te noemen |
Ik zing
maar om dat nou muziek te noemen :p |
uhm ik kom ook nie verder dan op de fiets of trein zingen en wat tafel of fietsdrummen
ow jah kheb wel een akoestisch gitaartje maar nah jah daar doek gewoon nie zo veel mee... :(:( |
|
Yep speel viool en heb meerdere ambities (maarja dat zijn voorlopig nog 10 jaren plannen)
|
ik
|
gitaar, metal, rock, nu, melo, dinges.. weet ik het.
|
Tafeldrummen, 15 euro synthimprovisatie (komt soms wel iets leuk te voorschijn spontaan, vluchtig naar snaren grijpen van de akoesgitaar van zus, roepen, en combinatie van de bovenstaande...wat altijd heeft bestaan, blijft het mooiste...chaos ;)...
|
|
En ik ben rapper.
:D |
Ik schrijf me eigen liedjes, rock, met me gitaar erbij en dan zingen. :)
|
Playroll - Poppunk
|
Ik heb een gitorreke, ne micro en een groepke en probeer wa te rocken, hoewel er meer soft spul uitkomt dan ik wil :s.
|
*is het met Ce-El-Wan eens*
|
Ik track.. Van rustige muziek tot ranzige teringherrie.
|
Ik dwarsfluit, kan blokfluiten, kan piccolo
spelen, kan vader Jacob op de piano spelen, en als ik heel erg goed mn best doe kan ik ook flink drummen ;) Het schijnt dat ik vroeger ook viool kon spelen, maar als ik het nu doe, klinkt het nog erger dan mijn valse gezing onder de dousj :o ;) |
gitaar en schreeuwen/zingen :)
|
ik "trommel"
|
doe een poging tot bassen en we zijn ongeveer bezig met een band .. bedoeling is om beetje in de stijl van bands als rise against, propaghandi en 59 times the pain te gaan spelen ..skatepunk die nogal heel erg naar hardcore neigt zegmaar.. en tussendoor wat ska ofzo...
|
Gelukkig wel:D
Een muziekaal orgiekind met vaders en moeders als Funk punk metal emo stone rock en wereld muziek. En ik beschpiel Vocale stretchers (in de keel jaa ja daar) En ook mijn Didgeridoo en percussie set. |
Citaat:
|
ja..gitaar..emo
|
Ik speel vooral piano, heb sinds jaren weer eens les (compositie en improvisatie).
Verder heb ik een hoop instrumenten waar ik wel eens wat mee doe / min of meer regelmatig op speel / redelijk mee uit de voeten kan, namelijk bas, gitaar, mondharmonica, didgeridoo en djembé. |
kdrum.
|
Ik heb 8 jaar viool gespeeld, nu nog af en toe.
Heb nu pianoles :cool: :P precies een jaar En ik zing heeeeeeeel graag! Oja, en af en toe wil ik ook nog wel 's m'n gitaartje pakken, maar op dit moment issie kapot :( |
k zing/speel trompet en keyboard :) en k wil dwarsfluit gaan spelen :D
|
ik drum...
zit oowk in een bandje.. newschool/skatepunk |
Ik roffel bij een aantal death/black/grind bands
|
Citaat:
REIE |
Ikku! Ik doe de "vocalen"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |