![]() |
1ste trainer NL ontslagen
|
haha werd tijd...wie zullen ze nu nemen??
waar is co adriaanse eigenlijk? |
Sjah, wie nu? Het liefst eentje met ervaring, dat zou De FC weer op de rails kunnen brengen. Wie is er vrij?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik bedoel dus welke trainer met eredivisie ervaring heeft geen werk momenteel? |
die vorige van fc van dijk
adriaanse rijkaard |
Citaat:
Rijkaard wil waarschijnlijk niet nog eens degraderen :p Van Dijk lijkt me een goeie inderdaad, niet aan gedacht... |
Kleine correctie, hij is zelf opgestapt...
het bestuur het zelf nog vertrouwen in hem :) |
Citaat:
|
Hoezo geen Erwin Koeman? :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Misschien kan Rijkaard zijn reputatie weer wat oppoetsen door met 'de trots van het noorden' ff wat punten te gaan scoren en gewoon in de middenmoot t eindigen.
|
Mogelijke opvolgers zijn :
Adriaanse (maar die j**d komt hier niet is ie veel te arrogant voor) Korbach Maaskant?? Rijkaard Gullit Adelaar?? |
D8 al toen Groningen-RKC 0-3 stond al van: "Lodeweges kan vertrekken".
|
Citaat:
|
Laat van Dijk alsjeblieft nog 2 seizoenen in Helmond.
Ik wil ook wel eens wat succesjes meemaken. |
als co komt zal groningen het iig wel beter doen dan nu, maar ik denk dat een andere trainer beter geschikt is voor groningen, voor de club zelf dan.
|
maaskant zit bij Go Ahead Eagles als ik het goed heb ;) :)
|
frank rijkaard of Frans Adelaar?
|
Citaat:
|
Frans Adelaar heeft FC Utrecht wel naar de subtop gebracht, maar veel ervaring heeft hij niet, zeker niet als het gaat om ploegen waarmee het zo slecht gaat.
|
Citaat:
Ik gok op Paul Krabbe. Kampioen geworden met FC Zwolle in zijn 1e jaar betaald voetbal en moest toen weg door de spelersgroep die geen vertrouwen in hem had. Nu zit hij zonder club en had een aanbod van Babberich in beraad, maar twijfelde daar sterk aan. |
Citaat:
Lodeweges was al een ex-Eagle, misschien is Jan van Staa iets voor Groningen! Jullie krijgen het trouwens sneller voor elkaar dan wij om een trainer weg te krijgen. Nieuwe uitdaging, probeer Jan van Staa écht uit! Vijf jaar lang politiebegeleiding gegarandeerd....! |
ondertussen is in belgie ook een trainer ontslagen: harm van veldhoven, trainer van lommel
|
Ron Jans is het geworden.
Nooit van gehoord :confused: |
Nee zowel als trainer(is ie dat al geweest???) en als speler ken ik hem niet :confused:
|
2e trainer die ontslagen word zal vast peter bosz zijn
|
En nu is ook de 2de alweer ontslagen:
Henk van Stee en AZ zijn alweer uit elkaar... En nu staat de deur open voor dhr. Frans Adelaar. :D (y) Ze zijn trouwens wel rijkelijk laat met het ontslaan van Van Stee... :rolleyes: Het is een aardige gozer maar een goeie coach is t toch niet. :o *Denkt terug aan de tijd met Van Haneghem* Die hadden ze moeten laten zitten!!! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En Co Adriaanse wordt de nieuwe trainer van AZ...
|
Die nieuwe trainer van FC Groningen lijkt mij een goede trainer. Zag enkele dagen geleden een intervieuw met hem, en ik kreeg er wel een goed gevoel bij. :)
|
Citaat:
|
Bosz is de volgende.
|
nee nee reijners is de volgende hijm oet weg klaar uit
|
Citaat:
|
Peter Bosz is de volgende die op mag rotten denk ik
|
En wanneer stapt Geert Muizewiel nou eens dan?
Het wordt tijd dat Thijs Paping het Boy de Graaf-viaduct omgooit, zodat hij niet meer naar z'n werk kan. Gouden Gids, ook voor de V van voetbaltrainers? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |