Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   pssst..pssst....komt dat je bekend voor (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=254583)

eviecutie 21-10-2002 17:48

pssst..pssst....komt dat je bekend voor

Weet je wat ik nou echt niet snap.........Dat er jongens over straat lopen die naar elk vrouwelijks dat er ook maar langsloopt pssst.....psssst....he schatje...roepen.....Alsof je daar nou echt naar luistert...kan me daar zo boos om maken he. TRIEST!!!
xxxxxxxx Eve

Vrouwen wat vinden jullie hier nou van???!!!

Roos 21-10-2002 17:52

Leer relativeren zeg, daar ga je je toch niet druk om maken.

Loop gewoon lachend door en zie er het positieve element van in: iemand vindt je er leuk uit zien.
Dat het nou zo'n sneue pauper is boeit dan toch niet.

eviecutie 21-10-2002 17:53

ja maar ik snap gewoon niet waar ze het lef vandaan halen........

eviecutie 21-10-2002 17:54

leuke reacties, ik dacht ik probeer het ook een keer......laat maaaaaaaar

Syphon 21-10-2002 18:07

Citaat:

rosi schreef:
Leer relativeren zeg, daar ga je je toch niet druk om maken.

Loop gewoon lachend door en zie er het positieve element van in: iemand vindt je er leuk uit zien.
Dat het nou zo'n sneue pauper is boeit dan toch niet.

Hee hoezo is het nou een pauper dan? doen rijke mensen dat niet?

Syphon 21-10-2002 18:07

Citaat:

eviecutie schreef:
Hee even dimmen, geduld.
Je topic is pas 10 min oud, pak die rust meid :D

~Golvend Badeendje~ 21-10-2002 18:13

Ik heb het ook op mijn school,in het begin erger als nu,maar er werden mij constant dingen nageroepen, nagekeken enz...

Maar ja,eigen keus.

Zaandam (bij de moskee)
Technische afdeling...
Veel donkere jongens...

DEChengst 21-10-2002 18:30

Ik als man krijg dat soort dingen nooit te horen. Het enige dat ik te horen krijg is Pssst fiets kopen of Pssst dope kopen. Blijkbaar zie ik eruit als een junk ofzo ?

martijn1985 21-10-2002 18:31

Ik wil als jongen zijnde ff zeggen dat ik het gewoon behoorlijk lomp vind. Ik kan dr ook niet bij hoe iemand het in zijn hoofd haalt....ik zal wel een uitzondering zijn (zoals wel vaker :D) maar t is gewoon belachelijk.

Piccola 21-10-2002 18:38

Ach ja, als iemand naar me kijkt of iets zegt ofzo, dan zie ik het maar gewoon als een compliment. Om je er nou kwaad over te maken.. lekkere tijdverspilling!

Roos 21-10-2002 18:38

Citaat:

Syphon schreef:
Hee hoezo is het nou een pauper dan? doen rijke mensen dat niet?
Nee ik doel niet op arm-rijk maar op paupers-normale jongens.
Jongens die het woord "schatje" naar wildvreemde meisjes roepen vallen wel onder de Paupers ja.

Roos 21-10-2002 18:39

Citaat:

eviecutie schreef:
Hey joh :) Geef het niet zo snel op, probeer ons dan weer te overtuigen van het feit dat het wel irritant is!

I'ts Moi 21-10-2002 19:51

Als ik me druk moet gaan maken over de complimentjes die ik van verschillende soorten mannen krijg.....* :cool: ARROGANTIE :cool: * haha... :rolleyes:

Kuzzje IK ;)

*waar je je al niet druk om maakt, ik zou me pas druk maken als die ene heeele leuke jongen een compliment geeft ;)*

snoopy 21-10-2002 20:04

vind ik ook altijd wel vreemd... :S "Ey, meisje"...

Destrøyer 21-10-2002 20:10

hmm; zo achterlijk ben ik dus toch niet....

mloezjuh 21-10-2002 20:19

verschrikkelijk.... ik durf dan nie eens meer om te kijke... en ik vinnet ook belachelijk da manne da doen.. want daarmee zie je maar weer dat mannen alleen maar op uiterlijk valle:S:S:S

vakje27 21-10-2002 20:36

"psst" vind ik op zich best wel zielig overkomen :o:D

Aan de andere kant is het een compliment (denk ik) maar het komt zo platvloers, vulgair over!

Net als fluiten btw. Maar dat vind ik dan weer "logischer" ofzo.

Mja, als jongens ipv fluisten/naroepen naar je toe lopen en zeggen "goh, eigenlijk wil ik U zeggen dat U er leuk uitziet!!", sta je denk ik ook wel raar te kijken toch?
Hoewel dat een beleefder compliment is

PardonMe 21-10-2002 20:46

tja ik vind het ook best irritant, maar anderzijds probeer ik het maar op te vatten als een complimentje :D
Maarja, waarom die mensen dat dan zo nodig vinden om iemand na te gaan roepen snap ik ook niet, wat willen ze ermee bereiken...?
Ik trek me er maar niks van aan, als er eens wat geroepen wordt, en fiets gewoon lekker door.. :)

eviecutie 21-10-2002 20:51

ach ja, niet dat ik me er druk om maak ofzo.
Ik snap het alleen niet, doen ze dit ook in het land waar ze vandaan komen, of denken ze gewoon dat meisjes hier in nederland allemaal maar domme makkelijk te pakken sletjes zijn........ Eve

vakje27 21-10-2002 21:05

Citaat:

eviecutie schreef:
Ik snap het alleen niet, doen ze dit ook in het land waar ze vandaan komen, of denken ze gewoon dat meisjes hier in nederland allemaal maar domme makkelijk te pakken sletjes zijn........ Eve

:confused:

Alsof alleen buitenlandse jongens dat doen :rolleyes:

sunflouwer 23-10-2002 16:21

ik vind het echt dom...
denken ze dan echt dat als ze lekkerding ofzo roepen dat ik afstap en vraag: oh meen je dat echt? zullen we dan hier meteen maar gaan neuken?
sneu

Dusjcrib 23-10-2002 16:34

Ja ach, ze doen maar.. Meisje dat ik ken kan heel goed nep hard lachen, als het dan gebeurd lacht ze degene die het doet keihard uit, nou ja, dan slaat het psst psst heej schatje snel om in vuile tyfeshoer :D

Orion16 23-10-2002 16:43

Citaat:

eviecutie schreef:
Weet je wat ik nou echt niet snap.........Dat er jongens over straat lopen die naar elk vrouwelijks dat er ook maar langsloopt pssst.....psssst....he schatje...roepen.....Alsof je daar nou echt naar luistert...kan me daar zo boos om maken he. TRIEST!!!
xxxxxxxx Eve

Vrouwen wat vinden jullie hier nou van???!!!

Van die playertjes.. Wat niet wegneemt dat andersom ook verschrikkelijk vaak voorkomt, van die giebelende, gillende sletten van een jaar of 14/15/16, die je nagillen als je over straat loopt als jongen zijnde aaargh :mad:

Dusjcrib 23-10-2002 16:51

Citaat:

eviecutie schreef:

In bijv. Spanje is het in bepaalde plaatsen heel erg..

Waarom zou je het zien als een jou willen neuken opmerking, kan het niet mogelijkerwijs gewoon zijn dat ze je een mooi meisje vinden?

Mortischa 23-10-2002 16:56

meestal kijk ik ze (vuil) aan en roep er nog iets gemeens achteraan... Dan houden ze hun bek wel :)

AlmereGirl 23-10-2002 17:04

Als het naar me geroepen word, reageer ik er geeneens op en loop gewoon door....

tacidvs 23-10-2002 17:45

Citaat:

martijn1985 schreef:
Ik wil als jongen zijnde ff zeggen dat ik het gewoon behoorlijk lomp vind. Ik kan dr ook niet bij hoe iemand het in zijn hoofd haalt....ik zal wel een uitzondering zijn (zoals wel vaker :D) maar t is gewoon belachelijk.
De aardige jongens zijn niet in de minderheid, je hoort ze alleen minder :)

spacegirl 23-10-2002 17:53

zulke dingen hoor ik niet eens meer, of ik wil ze niet horen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.