![]() |
Duuuuur
Ik heb geen idee of dit hier blijft staan of dat het kort geleden al geweest is, maar goed:
Is de prijs van het bier van invloed bij het bepalen van het te bezoeken cafe? Dus let jij op de prijs van het bier als je uitgaat? En hoe duur is het bier dan op de plek waar je uitgaat? |
Nee, ik let wel op piekuren, maar ik zou niet weten wát het kost en wáár het hoeveel kost.
|
nou, ik zou niet uit een cafe wegblijven omdat het bier een paar dubbeltjes duurder is dan ergens anders....
maar de standaard-cafe's waar ik kom zijn niet echt duur: 1,50 Vroeger kwam ik ook wel eens in het kraakpand de UNIT14, daar was bier 70 cent, maar dat pand is nu dicht :( |
Citaat:
|
Oh en om even te reageren, ja nu wel! Als ik de keuze heb tussen 2 gezellige cafés waar bij de ene het goedkoper is dan kies ik voor die ene!!
Ook een tip.. wordt lid van een studentenvereniging daar is het gezellig en het bier het goedkoopst (y) |
Citaat:
|
geld moet rollen
en het liefst de hoofden van mensen die in studentenverenigingen zitten ook ;) |
ik ga zekerweten geen club uitkiezen waar het goedkoop is..
ik ga echt voor de gezelligheid.. |
Nopes. Ik let op de sfeer, als het een gezellige tent is wil ik best een euro meer betalen. Drink wel een consumptie minder..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ken je Elzenga, Dijkhuis, Haselager enz enz? |
als je neit ruim bij kas zit denk je wel ff 2keer na over na welke kroeg je gaat, 2,00 voor een amsterdammertje is toch wat anders dan 90 cent.
|
Bij normaal uitgaan niet, en mocht ik eens in de zoveel tijd een typsich studentenfeest hebben zijn de bierprijzen automatisch een stuk lager.
|
Citaat:
En dat enz kan ik niet heel veel mee ;) |
Ik ken wel Geert Muizewiel en Boy de Graaf.
En natuurlijk Anne Diks, Vlotte Lotte van de Eindhoven Vrouwen Kern en Thijs Paping van de Veendam Jongeren Kern. Heel raar.... Is er ook nog iemand die mij kent? Vaag zeg, ik vertrouw het niks! |
ik hoef doordeweeks niet te klagen, op de Kazerne hier is een biertje 53 cent :P.....maar helaas, ik ben nog een groentje hier, mag nog geen bier van de sergeant :(
|
ik drink genoeg voor (klinkt misschien wel triest, maar we zitten dan bij iemand ff lekker te praten en gaan daarna de kroeg in). En de kroegen vragen vaak hier 2 euro voor een Amsterdammertje. Maar als je genoeg danst en ouwehoert en af en toe een peukie op steekt drink je niet zo zeer veel, en hou je de uitgave toch nog wel beperkt tot een niet zo hoog bedrag.:o
|
ik let nooit op prijs
|
Als ik naar een kroeg ga, kies ik niet juist die kroeg uit omdat een biertje daar 1,60 ipv 1,80 kost ofzo, maar in Amsterdam kost een biertje vaak meer dan 2 euro. Dat vind ik dus echt belachelijk, dus dan kijk ik wel waar ik heen ga.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |