![]() |
De slechtste film.
Welke zijn de slechtste films die je ooit gezien hebt en waarom?
Ps: het moeten niet altijd de beste films waarover een topic is he ;) |
Deep blue sea... echt de meest slechte film ooit gemaakt, zo ontiegelijk nep en a-spannend :p
|
The Return of the Texas Chainsaw Massacre misschien.
Hoewel ik vandaag beelden heb gezien van Carnage Road: The Legend of Quiltface....en ja, het was erger dan het klonk. :eek: |
Citaat:
|
*weet niet waar hij moet beginnen*
|
Black Knight is best slecht.
|
Citaat:
Slechste films die ik gezien heb: Battlefield Earth Violent Shit An Alan Smithee Film Burn Hollywood Burn Porky's 2 Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation |
annie
zeker weten! ik kan me zoo irriteren aan die film |
MMmmm, de allerslechtste weet ik zo niet, maar die ik recent heb gezien(en erg slecht is) is Battle royal.
Interesant gegeven, dat wel, maar typisch Japans. Maar als je een avondje wil lachen... |
ik ga voor Volle maan :D
|
Deathstalker and the warriors from hell.
|
Spice girls the movie.
|
scary movie 2 echt klote film zelfde als nutty proffesor 2
|
ik kan me Hard Rain nog herinneren :S de titel zegt genoeg :S ging ook over harde regen geloof ik :]
ennehm: children of the corn 1 was ook wel erg slecht :P net als alle andere 6 (?) delen :P |
Citaat:
|
black hawk down
|
A Perfect Murder
Hidden Agenda |
Citaat:
|
Citaat:
|
Killing me softly...
|
Citaat:
Ik dacht al, een Nederlander op SA die Anonymous John heet, kan geen toeval zijn. ;) Citaat:
Citaat:
Verder worden er natuurlijk weer een boel films genoemd waarbij ik me afvraag of die mensen wel vaak films kijken.... ;) |
Scary Movie 2 (de betekenis van uitmelking)
Bloody Murder (schaamteloze, zielloze, rampzalige Friday the 13th rip-off) Flappie de Clown en de gestolen lach (tis een kinderfilm, maar toch, ik heb zelden zo'n prul gezien) En Semyaz, Battle Royal slecht!??! Tis typisch Japans, en ook (y) (y) (y) |
josie & the pussycats
kleding, haar en liedjes zijn leuk maar het verhaal erachter is gewoon niet leuk |
Citaat:
|
Als ik zo kijk op imdb lijkt Blackhawk Down me best een aardige film, lettend op het thema, verhaal en acteurs...Wat is er slecht aan dan?
En Battle Royale is fantastisch ;o En de slechtste film, teveel om op te noemen. Kan me herinneren een parodie op Dangerous Minds te hebben gezien met die verschrikkelijke acteur Jon Lovitz... http://us.imdb.com/Name?Lovitz,+Jon en de film heet High School High de naam alleen al... http://us.imdb.com/Title?0116531 |
Ik heb de neiging om niet de hele dag na te denken over wat ik slecht vind of vond..
Maar op 't filmfestival in Huckelhoven (net Cannes (y)) hadden een stel van limbojongeren een korte film gemaakt met 'Goth-blabla' als 'thema'.. DAT WAS MARTELING, OHHHH.. |
human nature en hangman
vooral die eerste was om te huilen (n) |
Citaat:
|
me, myself & Irene :o
Waarom? we hadden verwacht dat ie wel lachen zou zijn....maar de humor is zooo saai dat er nix lachwekkends aan is...Al de andere films van Jim Carrey vind ik meestal wel komisch...maar deze is ronduit: K*T :D |
Citaat:
|
Human Nature.
Na 10 minuten zei mijn vriendinnetje "zullen we een van die andere films gaan kijken" maar dachten we dat hij misschien langzaam op gang kwam "hij word vast nog heel leuk" Na de aftiteling waren we allemaal stil want nee dus :) |
enigste wat ik zo vlug kan verzinnen is costa, die heb ik ook alleen maar de eerste helft gezien
|
Citaat:
Welke ik ook slecht vond: Deuce Bigalo Male Gigolo (?) En slaapverwekkend: Erin Brockovich |
Citaat:
Toen moest mijn nichtje (stel je nu een vervelend opschepperig, pocherig, gruwelijk irritant meisje met een vrolijk poppegezichtje en twee Pippilangkousstaartjes) zo nodig een musicalsterretje worden en het Annie-meisje der Annie-meisje gaan spelen. Sindsdien krijg ik plots braakneigingen bij de film Annie. De slechtste film... Ik ga Annie niet noemen, daar ik mijn avondeten binnen wil houden. Ik hou het dus op... SPIDERMAN THE MOVIE! Verdoem de verstandsverbijtering die ik had toen ik dat verdoemde kaartje kocht. |
Voor mij persoonlijk, absoluut nummer 1 in de categorie K*tfilms:
Freddie got fingered, met Tom Green onsamenhangend, bar slecht stuk bagger in een plastic hoesje |
Enkele voorbeelden van slechte films:
ALONE (2001) CROSSROADS (2002) LARA CROFT: TOMB RAIDER (2001) THE HAUNTING (1999) BATMAN & ROBIN (1997) |
The Haunting vond ik best aardig als verstand op nul en special effects kijken, idem voor Twister
maar goed...slechste film Ik hou het op een of ander deel van Texas Chainsaw Massacre. Freddie got Fingered sloeg als film nergens op...als bijelkaar geraapte sketches opzich wel :S |
Er bestaat zo ongelooflijk veel bagger, dat ik er geeneens aan ga beginnen...
Van Hannibal had ik hoge verwachtingen maar die film was echt heel ruk. |
Oke.. Ik weet dus niet of jullie 'Dead in the Water' hebben gezien.. Maar die film is zo afschuwelijk.. Zo NIET cool! Je krijgt allemaal natuurshots te zien, waarmee de film opgevuld wordt (als je ze eruit haalt hou je een film over van een half uurtje) en het moet zogenaamd ENG zijn.. Maar het verhaal sucked gewoon!!!! Bovendien is het bar slecht geakteerd.. Ik vraag me nog steeds af WHY THE F*CK ze die film verhuren in de videotheek!! Zeeeker een aanrader als je je een avondje wilt ergeren! Check trouwens de website van mij en mijn beste vriendin Betty!! donnaheijnsdijk@hotmail.com
|
dude where's my car
die sloeg echt helemaal nergens op |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Drop dead gorgeous (ofzo??)
Heb ik laatst het eerste uur ofzo van gezien.. slecht acteerwerk, slecht verhaal en slaapverwekkend en onnozel (sorry) en veel films waarin de doden opstaan en veranderen in zombies en de komende twee uur 'i need brains!!!' roepen (zoals Return of the living dead) en dat soort sh*t |
Loser
de film |
Citaat:
1 van de meest komische films ever |
Citaat:
Ik heb van de week een stuk van Night Man gezien, maar dat bleek achteraf een serie te zijn. Zonde, telt dus niet. :S |
Citaat:
Latere opvolgers zijn idd vrijwel allemaal te verwaarlozen maar no fucking with Return of the Living Dead. Ook niet met Romero's Dead films. |
Citaat:
Het was voorspelbaar? het was saaaaaaaaaaai? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |