![]() |
Rct2
Yeah! Ik speel 't nu dus. "Nu?" Jup.
En ik heb net een achtbaan gebouwt. En die is best wel gelukt :D. 't Is eeen erg leuk spel en blah blah blah. Ok. Wat is jullie favoriete achtbaan? (Mijne Hyper-Twister Roller Coaster) En wat voor soort bouwen jullie? (Ik lange, erg lange achtbanen. De eerste achtbaan is net zo duur als wat ik lenen kan. En dan vraag ik 10 Euro of meer voor 1 ritje.) |
Ok, dit is vanaf nu de 'officiële' Rct2 topic.
Niet over cracks en warez praten aub. Hopen dat deze langer open blijft dan de vorige. :) Danku! |
jah is wel aardig spel maar het blijft meer een uitbreding van het origineel dan een vervolg
kwas ff verslaafd maar ben al afgehaakt bij de 1e van challenging scenarios ik had het bij lange na niet gehaald naja toen had ik geen zin meer :p |
ik bouw niet zo vaak mn eigen achtbanen, vaak geen geld voor :D (ja ik ben in spellen al net zo erg met geld als in het echt)
lenen doe ik ook niet zo vaak...want dat moet je allemaal weer terug betalen eigenlijk... mijn parken zijn dan ook niet echt origineel met spetterende achtbanen die ik helemaal zelf heb gebouwd.. maar ja, ik ga wel een keer met die achtbaan bouwer aan de gang, dan hoef ik effe niet op geld te letten. |
mjah... ik heb 1 heel veel gespeeld...maar zodra ik aant het bouwen ging was ik neit te stoppen en makkte ik er gelijk 1 waarbij iedreen kotsend de achtbaan uitkwam..(mijn schoonmakers :stuk of 5 bij de uitgang: draaiden overuren...)
en dan willen ze er gewoon neit meer in..:( stelletje mietjes... maarja dan deed ik het ook enorm lomp....helemaal tot boven takelen en dan zo steil mogelijk naar beneden razen...dan s-bocht ofzo :D of een kleine korte bocht...maar dan niet met een helling erin ofzo...nee gewoon bot om het hoekie :D en ja dan krijg je wel intensiteits graden van 18 enz en misselijkheidsgraad 17....is niet goed voor je park.... ben er dus ook mee gestopt... |
Citaat:
|
Eigen banen maken is niet moelijk hoor. Ik heb er nu 1 van.
10.41 (Extreme) 7.86 (Very High) 5.46 (High) :cool: Ik probeer er nu 1 te maken met 4 stations naast elkaar. Ik had een simpele gemaakt en die wilde ik opslaan zodat ik een basisbaan had zeg maar en toen hield RTC2 ermee op. Ik hoop niet dat dat altijd is. Want ik wil een 4 baans synchroon(?) achtbaan! |
Gelukt :cool: .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |