![]() |
Leuk meisje maar zo verlegen
Haaloo, ik heb een probleempje
Bij mij in de klas zit een leuk meisje, maar ze is heel erg verlegen. Ze durft je niet recht in je ogen aan te kijken dan wordt ze helemaal rood. En ze zegt ook nie veel en als je haar iets vraagt geeft ze stotterende en snelle antwoordjes. Nou moet ik weer net dat meisje leuk vinden, maar hoe kan ik haar nou versieren als ze zo verlegen is??? :confused: |
Ik denk niet dat je echt van 'versieren' moet spreken. als ik jou was zou ik gewoon beginnen met praten. zorg dat ze een beetje uit d'r schulp komt. misschine kan je beter proberen om eerst een band met haar op te bouwen.
|
Gewoon, praat wat tegen haar... en doe vooral normaal (als in: geen dingen die je anders ook niet zou doen :D). Zorg dat ze je vertrouwt en aardig vindt... wie weet kom je daarna wel weer verder. :)
|
praat over dingen waar zij iets van af weet, zo heeft ze msischien wat meer zelfvertrouwen..
vraag bijvoorbeeld of ze je helpt met een vak waar ze goed in is |
Dat lijkt me inderdaad het beste begin : Praat met dr! En als dat op een goede manier gaat voelt ze zich mss meer bij je op haar gemak, wordt ze (denk ik) op den duur ook minder verlegen!
|
Ik herken me helemaal in dat meisje...ik was vroeger (nog steeds wel een beetje maar vééél minder) ook zo verlegen, helemaal als jongens iets aan me vroegen... Maar ik zou dus als ik jou was ook gewoon met haar gaan praten, in het begin over wat algemene onderwerpen. En zeker niet te snel opgeven (als je haar echt leuk vindt dan), als ze misschien wat korte antwoorden geeft of niet veel terugzegt, dat komt door de verlegenheid. Wanneer ze je wat beter kent, zal ze ook wel wat spontaner worden. En ik denk dat ze het heel leuk vindt als je contact met haar zoekt, want toen ik zo verlegen was had ik niet veel sociale contacten en al helemaal geen aandacht van jongens, dus ze zal het wel heel leuk vinden en daardoor wat meer zelfvertrouwen krijgen, waardoor ze misschien iets minder verlegen wordt.
Suc6 ermee en niet te snel opgeven! |
Citaat:
Ik vind het wel lievelig :) |
Lijkt me juist een enorme uitdaging om dat meisje uit haar schulp te krijgen. Als je haar zo leuk vind en je krijgt het voor elkaar om haar minder verlegen te maken is dat toch juist super?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |