![]() |
Wat zijn lauwe schoenen
Welke schoenen zijn boeng?
|
Citaat:
|
Magnetron-verwarmde schoenen zijn vaak wel lauw ja. :cool:
|
sterf
|
proberen jullie mij te dissen ofzo
|
heb nog nooit van schoenen met een temperatuur gehoord?
|
boeng = vraag maar aan je suri matties
|
Citaat:
:rolleyes: |
ok is cool
maar nu antwoorden op mn vraag |
Citaat:
|
Slotje dan maar? :rolleyes:
Kerel, waar héb je het over? |
oo w8 ik stel de vraag verkeerd cker jullie weten niet wat "LAUW" betekent.
|
:d
|
Citaat:
Misschien kun je het deze onwetende zielen uitleggen? |
ok zet er maar een slot op
dan stel ik de vraag opnieuw zodat iedereeen het begrijpt |
Citaat:
|
VeT FeEsT MaNg, 't WaS KaNkAh LaUw!
nou, lmd wat het is he. Het is een ziekte, een mutatie van cellen. |
lauwe schoenen... geen idee.... aan mn suri matties vragen... waar gaat dit over :D nevermind ik ben net zo onwetend als de rest in dit topic :)
|
Mensuh doe nou niet alsof alles wat niet nerderlands is niet in jullie vocabulere zit of whatever!
Geef gewoon ff antwoordt op de vraag Of is dat teveel gevraagd?? :confused: |
Ik vind de nieuwe Prada van Shoebaloe erug mooi en natuurlijk de Regular Timberlands blijven het doen! :D
|
Ja juist Moonboy
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil hij weten wat wij mooie schoenen vinden, óf wil hij juist weten wat wij geen mooie schoenen vinden? |
Citaat:
|
Yes....wat vinden jullie mooie schoenen
|
Citaat:
Kisten, skateschoenen, hoge docs, hoge veterlaarzen, industrial boots dingesen kunnen ook zeer geil zijn. Zufrieden? (:D) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind broques en bootschoenen mooie schoenen. Ik heb zelf van Bommel bootschoenen en ben vanmiddag even wezen kijken voor een paar broques. Van Lier paste ik helaas niet, die waren €140. Van Bommel zaten wel goed (zelfde verhaals als bij m'n bootschoenen), alleen die waren wel weer 50 euro duurder... Nog maar even sparen dus :o |
Citaat:
Als ik tegen een fransman Nederlands ga lullen kan hij er ook niet om lachen; als ik een of ander onbegrijpelijk half-surinaams straattaaltje voorgeschoteld krijg kan ik daar niet mee uit de voeten. Simple as that. |
wat zijn bootschoenen. voor op de boot ofzo?
:rolleyes: |
Citaat:
|
wat vinden jullie van Quick's of kangeROOS?
|
mjah kdoe faery mee... skateschoentjes, doc's en kisten vink wel okeeej... maar sommige andere schoentjes zijn ook wel lief
|
Citaat:
Bootschoen: http://www.vanbommel.nl/img/6045%20Womans.gif Beetje klein, maar het idee is duidelijk... Broques: http://www.vanbommel.nl/img/1970a.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok is cool, maarre hoe zet je plaatjes dan, want ik ben een NIEUWELING
|
In Nederland praat je nederlands.
Nepallstars zijn mooie schoentjes. En nu verlaat ik dit topic weer. |
Citaat:
2. Men klikt met rechts op het plaatje en kiest eigenschappen. 3. Men selecteert het gedeelte achter "Adres (URL)". 4. Men kopiëert dat gedeelte (ctrl + c). 5. Men maakt een nieuwe post en klikt bovenaan op "IMG". 6. Men plakt dat gedeelte (ctrl + v). 7. Men drukt op OK. 8. Men post. |
ik kan geen plaatje vinden
|
Citaat:
|
lauw? is dat t zelfde als moeilijk?
oftewel koel :| |
|
:( jammer kank nie mn mening dr over geven..
|
of deze NIKES
http://www.footlocker-europe.com/wcs...97104thumb.jpg Niet mijn kleuren, maja..... (y) |
Citaat:
|
Oke Fabolous Het is gelukt....
Ant op je vraag.. :rolleyes: |
eej check it ik vind die alsstars echt dope ouwe vet ill en ze zitten ook chill voel tha vibe en check ma flow yo!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |