![]() |
JR Ewing
Ze brengen binnekort hun eerste cd uit(hebben wel al wat eps en singles) die Ride Paranoia gaat heten.
Ik vind Jr Ewing soort van nieuwe Refused. Band komt ook uit Scandinavie en maakt hardcore met complexe gitaarritmes zoals Refused ze dus ook had. Schreeuwende zanger klinkt ook zeker niet slecht. Hebben trouwens pas een tour door Europa gedaan samen met o.a. Pretty Girls Make Graves. Voor mp3tjes : http://www.v8.no/mp3/ |
Zo nieuw is JR Ewing niet hoor:
JR Ewing - Calling In Dead CD JR Ewing - The Perfect Drama CD JR EWing - The Singles Collected CD JR Ewing/SYC - Evaluating Pathetic Sacrifices 7" JR Ewing - Integras.Consonantia.Claritas 7" Break/JR Ewing 7" (white) |
Citaat:
|
Citaat:
Refused is gestopt in 1998 dacht ik. toen was Jr Ewing natuurlijk al bezig. |
Citaat:
JR Ewing ontwikkeld zich inderdaad van screamo band tot een band meer in de lijn van Refused. |
Over JR Ewing gesproken :D , morgen staan ze in de 013!! Iets te gaaf!!!(y) Gaat er nog iemand van hier naar toe?
|
Is idd niet hun eerste plaat hehe. En Refused...ach alles wat een beetje screamo/core is uit die contreien lijkt op Refused, maar om nou te zeggen dat ze dezelfde stijl spelen. Nah. Coole band iniedergeval en ga ze zeker weer zien in waterfront. Jammer dat Let It Burn er ditmaal niet bij is.
|
ik vind het hip.
|
Citaat:
nog wijfies gekraakt?? |
ik ga er vanavond misschien nog wel ff heen in tilburg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |