Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Mafia (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=255086)

gentleman 22-10-2002 00:12

Mafia

Wat vinden we ervan?
Ikzelf vind hem erg leuk.
Alleen nogal makkelijk, na één dagje spelen zat ik al in missie 9. :confused:

Nou, barst los.. ;)

Paperz 22-10-2002 00:19

Racen zuigt...

gentleman 22-10-2002 00:30

Citaat:

Paperz schreef:
Racen zuigt...
Ja, wat een kutmissie was dat.
Die heb ik wel vaak opnieuw moeten doen, zeg.
Ik had geluk dat ik de andere wagen wegbeukte, en zo op een halve ronde voorsprong kwam.
Anders had ik het echt nooit gehaald.

the 6th gate 22-10-2002 09:04

racen was zo easy als de pest.
Vond het zekers wel een :cool: spel :p

MazeMouse 22-10-2002 20:28

Bij de race is het zorgen dat je de eerste ronde al eerste ligt. Dan is het niet moeilijk meer.

S 22-10-2002 20:35

Ik heb em net en kom missie 1 nieteens door :confused:...

:D

IEMOW-KOR 22-10-2002 21:41

Citaat:

S schreef:
Ik heb em net en kom missie 1 nieteens door :confused:...

:D

Maak gebruik van de map. is dacht ik de Tab toets. Daar zie je waar je heen moet.

ZlatanSuperJood 23-10-2002 22:53

Wat moet je doen in die missie bij dat huis als je samen met Salvatore bent. Ik heb al die mannen gedood, maar wat moet je daarna in dat huis doen????

S 24-10-2002 11:48

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:
Maak gebruik van de map. is dacht ik de Tab toets. Daar zie je waar je heen moet.
Yeuy, gehaald :cool:.

Ik ben inmiddels al bij de race.

Nu kom ik daar niet verder... :(

S 24-10-2002 18:29

Hmm...

Waarom liggen er in Freemode en Freemode Extreme bij veel gebouwen een dynamiet staaf? (een bundeltje met een klok erop)

Enneh, waar zit Yellow Pete?
Ik zoek me te pletter en kan 'em niet vinden... :confused:

Tiger_Wolf 24-10-2002 19:30

Het is zeker een cool spelleku.. Goed verhaal, en wie zegt dat het een GTA3 kloon is kan effe zijn mond gaan wassen, aangezien het spel dus echt veel meer is dan GTA3.

Tiger_Wolf 24-10-2002 19:31

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:
Wat moet je doen in die missie bij dat huis als je samen met Salvatore bent. Ik heb al die mannen gedood, maar wat moet je daarna in dat huis doen????
Nogal logisch, die kluis zoeken me die Salvatore, Salvatore de kluis laten openen en wegwezen.

S 25-10-2002 11:22

Citaat:

S schreef:
Hmm...

Waarom liggen er in Freemode en Freemode Extreme bij veel gebouwen een dynamiet staaf? (een bundeltje met een klok erop)

Master rick 30-10-2002 20:54

Mafia rulezzzzzzzz

En dat racen is een heel simpel trucje voor:

bij je eerste checkpoint is een 'afslag' met stenen ervoor.
Ga daar in en als je bij de gewone weg komt druk op 0(reset car) ofzoiets en dan sta je voor de finish. handig he :D

knijtert! 01-11-2002 19:54

GTA3 is dus echt heel ander als Mafia en kun je dus niet vergelijken!!! (Ze zijn wel allebij leuk)

Mafia is dus echt heel vet, ik speel het af en toe bij een vriend van me. Ik was bij een begrafenis geloof ik.

p-chez 01-11-2002 22:53

Citaat:

S schreef:
Hmm...

Bekijk de map. Je hebt een map bij je spel gekregen (zodat je dus de héle map kunt zien.) Yellow Pete is volgens mij omcirkelt.

Dan nog, je hebt links boven in een kompas in beeld, volg de pijl..

En als je op Tab drukt, en je moet ergens heen, komt er een blauw kruis op de plek waar je moet zijn op de map. Zit dat kruis buiten het beeld, zie je een blauwe pijl op de rand van de map, volg die.

Berretje 01-11-2002 23:41

Ik zit nu boven bij de kerk, moet je naar beneden lopen. Zit daar heel de mafia familie van een vent die je net neergeknalt hebt te janken...

Kom er niet uit, de eerst 6 man wel, maar dan komen ze met shotguns :(

S 02-11-2002 22:46

Citaat:

p-chez schreef:
Bekijk de map. Je hebt een map bij je spel gekregen (zodat je dus de héle map kunt zien.) Yellow Pete is volgens mij omcirkelt.

Dan nog, je hebt links boven in een kompas in beeld, volg de pijl..

En als je op Tab drukt, en je moet ergens heen, komt er een blauw kruis op de plek waar je moet zijn op de map. Zit dat kruis buiten het beeld, zie je een blauwe pijl op de rand van de map, volg die.

In Freeride is Yellow Pete niet omcirkeld... En het is geen missie, dus geen kruis ;).

Maar ik heb em al gevonden. Hoboken, in de doodlopende straat.

(Brug over, doorrijden, met de bocht naar links mee, eerste rechts, eerste rechts en dan bij de bioscoop Twister).

wilco984 04-11-2002 07:51

Ik heb Mafia van de week gekregen... en ik vind hem echt super kicken vet... maar ik zit nu in een missie dat je een racewagen moet lenen en moet laten ombouwen.. wanneer komt die racemissie dan ??? erna ofzo

slipkit 07-11-2002 15:43

Citaat:

Berretje schreef:
Ik zit nu boven bij de kerk, moet je naar beneden lopen. Zit daar heel de mafia familie van een vent die je net neergeknalt hebt te janken...

moet je eerst die 6 mannen doden en dan links achter zon halve rotonde gaan staan en een beetje buken oden
schotgun jatten en weer schietenniet zo moeilijk hoor

Master rick 08-11-2002 12:25

Chill, ik heb mafia gisteren uitgespeeld vet vaag einde, ik vond um wel een beetje kort jammer dat er geen multy player is. :(

slipkit 12-11-2002 20:58

ik zit nu bij missie 14 op die boot maar ik heb de emmer al maar hij komt zijn speech niet houden wanneer gebeurt dit? :confused:

UnknoWn EntiTy 12-11-2002 22:36

Citaat:

slipkit schreef:
ik zit nu bij missie 14 op die boot maar ik heb de emmer al maar hij komt zijn speech niet houden wanneer gebeurt dit? :confused:
als je t wapen hebt

Maradinus 13-11-2002 12:46

Ik ben bij die Molotov party in de walktrough staat 2 auto's kapot maken met een molotov flesje en 1 met de basebalbat maar asl ik 2 auto's ka[pot heb ge,maakt komen die lui uit die bar. en die hebben geweren.

Ik rij altijd over die gast heen die voor die deur zeg staat waar die auto's staan want die heeft een geweer maar dan lukt het nog niet wat moet ik doen??

bvd maradinus

slipkit 13-11-2002 14:28

ik heb gewoon een beetje op die auto's los geramt en er kwam niemand hoor :confused:

Maradinus 13-11-2002 16:20

vaag :confused: die gast zeg dan boy's help!!!

ice-dive 13-11-2002 16:31

wil er iemand effe wat screenshots plaatsen?? :)

wilco984 13-11-2002 21:30

Citaat:

Ik ben bij die Molotov party in de walktrough staat 2 auto's kapot maken met een molotov flesje en 1 met de basebalbat maar asl ik 2 auto's ka[pot heb ge,maakt komen die lui uit die bar. en die hebben geweren.
Nie zo moeilijk, ram niet op de ruiten dan worden ze gewekt en komen ze naar buiten... die Molotov cocktailtjes hoef je niet eens te gebruiken.. dat lokt ze ook.. gewoon met de baseball bat rammen en niet op de ruiten.. ZO GOED

p-chez 13-11-2002 22:59

Citaat:

Maradinus schreef:

Ik rij altijd over die gast heen die voor die deur zeg staat waar die auto's staan want die heeft een geweer maar dan lukt het nog niet wat moet ik doen??

bvd maradinus

Als je gewoon goed luistert naar wat Paulie tegen je zegt, hij maakt duidelijk dat je niet teveel aandacht moet trekken. Dus via ACHTER gaan. Kun je 't hekje open maken. Dan hou je de muisknop ingedrukt zodat je slag met je baseballbat opgeladen wordt, en mep je die guard op zijn achterhoofd. Dan gewoon een beetje met die knuppel die auto's kapot slaan tot het balkje onder in beeld aangeeft dat je die auto genoeg gemolesteerd hebt. Dan komen die lui. Je hoeft die molotovs niet te gooien. Ik heb ze voor de lol gegooid toen die lui al op me aan 't schieten waren.. beetje blijven bewegen, dan raken ze je niet, lekker molotovje d'r op flikkeren.. terug naar Paulie in de auto, en weg jakkeren maar :)

Maradinus 14-11-2002 09:16

thxx ben er al uit!!!!

Maradinus 14-11-2002 17:29

Ik ben nu in dat hotel en dan vraag aan die man bij de receptie dan zegt hij...bla bla bla

en dan ga ik nar die man to die loopt helemaal naar boven naar de director en wat moet ik dan doen als ik mijn pistool te voorschijn haal dan ben je het bokje (= ben je zo dood)

wie kan mij vederhelpen
??

slipkit 16-11-2002 12:49

die gozer benede dood schieten de beveiliging uitmoorden, sleutel zoek voor zijn kamer bommetje plaatsen en dan springt ie in een filmpie het raam uit en tadaaaa j hebt hem gehaald

(zo heb ik het dus gedaan :D )

p-chez 16-11-2002 17:04

Citaat:

slipkit schreef:
die gozer benede dood schieten de beveiliging uitmoorden, sleutel zoek voor zijn kamer bommetje plaatsen en dan springt ie in een filmpie het raam uit en tadaaaa j hebt hem gehaald

(zo heb ik het dus gedaan :D )

Geloof 't ook idd.

cha0s 18-11-2002 14:41

Citaat:

Berretje schreef:

hehe, ik ga ook steeds dood zodra die lui met shotguns komen :)
maar 't gaat wel goed komen, moet gewoon ff een shotgun zien te bemachtigen van 1 van die lui, dan komt 't denk k wel goed. :)

S 18-11-2002 19:59

Citaat:

cHa0s schreef:
hehe, ik ga ook steeds dood zodra die lui met shotguns komen :)
maar 't gaat wel goed komen, moet gewoon ff een shotgun zien te bemachtigen van 1 van die lui, dan komt 't denk k wel goed. :)

Tsk, als je dat nieteens lukt... ;)

Blijf gewoon in de deuropening staan, knal iedereen neer die je ziet, duck steeds een stukje uit de deur en dan weer snel terug en dan zodra je denkt dat het rustig is lopen! Bovenin de bak van de priester zitten ook nog mensen op je te schieten.

Daarna kun je achter pilaren schuilen, je hebt genoeg ammo opgeraapt van de andere mafiosi die je hebt neergeknalt.

cha0s 18-11-2002 23:04

Citaat:

S schreef:
Tsk, als je dat nieteens lukt... ;)
Zet eerst eens die trainer uit voor je zoiets zegt ;)

Citaat:

Blijf gewoon in de deuropening staan, knal iedereen neer die je ziet, duck steeds een stukje uit de deur en dan weer snel terug en dan zodra je denkt dat het rustig is lopen! Bovenin de bak van de priester zitten ook nog mensen op je te schieten.

Daarna kun je achter pilaren schuilen, je hebt genoeg ammo opgeraapt van de andere mafiosi die je hebt neergeknalt.
't zijn alleen die gasten met shotguns waar k moeite mee heb :)

ik verschuil me in eerste instantie gewoon achter de lijkkist, werkt prima.. nou ja, eerst die ene gozer neerknallen, daarna achter de lijkkist schuilen... en dan naderhand zit er nog eentje eenzaam in de buurt van de biechtstoel... en daarna komen dus die lui met le shotguns...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.