![]() |
Op wat voor types val jij? Inner -en uiterlijk.
?
|
Spontane, lieve, intelligente, goedgemanierde en goed verzorgde, lange, blonde krullenbollen met een eigen stijltje.
|
geen idee. ik zie een meisje en dan denk ik OEH! vervolgens zie ik een ander meisje dan denk ik weer OEH! maar dan ziet ze er totaal anders uit. bladiebla bluh bleh blaat.
|
ik val enkel op volledige perfectie. het lichaam moet perfect overeenkomen met de geest. Ze moet mooi zijn en slim, maar ook zorgzaam, belangstellend, lief, grappig, maar vooral een maatje denk ik. Ik denk dat een relatie met enkel liefde niet mogelijk is, je moet ook vrienden zijn.
Ik heb mijn lot uit de loterij al! (ja het winnende lot) Ik weet echt niet hoe ik moet uitleggen hoe geweldig mijn vriendin voor mij is want dat is gewoon niet te doen. Het is gewoon een gevoel, alsof je alles aankan, die persoon kan alles met je doen door iets kleins, volledig overgeleverd aan haar, ze kan me laten vliegen maar ook laten vallen. Ik vind mijn vriendin zo geweldig dat ik er soms gewoon bang van word. |
Dat weet ik niet meer :S
Er is eigenlijk maar 1 ding wat de meisjes die ik tot nu toe leuk vond allemaal gemeen hadden: een bepaalde intelligentie. Ik moet namelijk met haar kunnen praten.. Voor de rest? Pfff, het varieert enorm.. |
Ik heb niet bepaald een type qua uiterlijk, er zijn zoveel soorten dat ik me geen ideaal beeld kan vormen. Wel moet hij groter zijn dan ik en zeker niet te mager, ook wel goed verzorgd en moderne kledij (oei dat zijn er toch heel wat).
Qua innerlijk wel een niveau van intelligentie, eenbeetje nonchalant, eerlijk en spontaan. |
Lang (>1.85 <2.00)
Dik of dun, maakt niet uit Geen Jive Jones-type Een harig blubberbuikje (Ja, echt ja) Donker haar en lichte ogen Hij moet heeeel lief zijn Goede manieren hebben Veel voor me over hebben Dan moet ie alternatief zijn en liefst tattoos hebben Veel zwarte, beetje aparte kleding En niet dom En een harde werker Ook trouw en eerlijk Volle lippen Erg van sex houden En hij moet mij heel erg aan het lachen kunnen maken Niet teveel schaamtegevoelens hebben, want die heb ik ook niet Graag een beetje openstaan voor mijn bizarre en inpulsieve ideeën Veel aandacht geven Lekkere billen hebben Een mooi, lief rugje Erg knuffelig zijn Lekker warm aanvoelen Goed met me kunnen praten Me een gevoel van veiligheid geven Een coole muzieksmaak hebben Niet teveel zeuren, want dat doe ik wel Ambitieus zijn Ondernemend zijn Grote, grove mannenhanden hebben Mooie oren Lieve tandjes in combinatie met een vriendelijke lach Kuiltjes in zijn wangen Van reizen houden Veel suikerspinnen voor mij kopen Een leuke familie hebben Dieren leuk vinden Niet gierig zijn Niet van sport houden Beetje jaloers zijn Denken dat ie de wereld aan kan En natuurlijk een huge piemel ;) Ja maar, zulke dudes bestààn toch niet? Mooi wel, want ik heb er eentje. :) (Alleen aan die manieren moeten we nog even werken he druif?) |
Bij "moet" een jongen:
- heel lief zijn - veel voor me over hebben - er goed mee kunnen praten - mij aan t lachen maken - trouw en eerlijk zijn - etc En qua uiterlijk: - lang (+ 1.90) - niet zo breed, liefst eigenlijk smal - strak buikje - lieve ogen, kleur maakt niet zo veel uit zolang ze mij maar aan t smelten brengen.... - blank (sorry, voel me gewoon niet aangetrokken tot kleurlingen) - verzorgd - sportief -etc Goh, ik heb gewoon mn vriend beschreven... :p Maar ik vind m ook gewoon perfect voor mij! |
Innerlijk:
- Lief - Trouw - Eerlijk - Hij moet mij aan het lachen kunnen maken - Begrijpend Uiterlijk: - Donker haar - Bruine ogen - Breed - Lang En als hij dan krulletjes heeft is hij helemaal perfect.. ;) Maar ik heb hier mijn ideale man omschreven, en die kom ik eigelijk bijna nooit tegen. :( Maar goed, ik heb een heel lief en mooi vriendje hoor .. ;) |
Hij moet me gewoon het gevoel geven dat ik op de eerste plaats kom... Hij moet lief, trouw, eerlijk en zorgzaam zijn. Hij moet echt wat voor me over hebben, me laten zien dat ik de moeite waard ben. Ik ben ontzettend snel onzeker dus ik heb behoorlijk wat bevestiging nodig helaas... En ik moet met hem kunnen praten! Samen lachen, samen huilen...
Qua uiterlijk.. Mjah! Ik heb een zwak voor grote bruine ogen! Maar goed, dat is niet een reden waarom ik voor een jongen kies. Het uiterlijk maakt me dus eigenlijk niet uit. Slank/stevig.. Het boeit me niet. Ik heb liever wel dat ie groter is. |
Ze mag iig niet zwaarder zijn dan ik [65].
Niet groter dan ik. [1.80] Ze hoeft geen model-figuur te hebben, maar ik vind vetrolletjes nou niet bepaald aantrekkelijk. Ook heb ik liever niet dat ze 'dom' is...Havo mag dus :) Mavo...zou ook net ok zijn. :) Verder, ze mag best verlegen zijn, dat vind ik wel leuk eigenlijk. Niet te hard van stapel lopen. 'k moet goed met haar kunnen praten over vanalles en nog wat. Lekker filosoferen over het ('ideale') leven... Ook vind ik het belangrijk dat we samen kunnen huilen als we daar behoefte aan zouden hebben. Klinkt als ideaal/perfect :/ :( *wie voldoet? ;)* |
Citaat:
Oehoe! Hiero! :o :p ;) |
Citaat:
|
mensen schrijven hier wat ze graag zouden willen...niet waar ze tot nu toe op gevallen zijn :D
nou goed, waar ik tot nu toe op gevallen ben: mollig donker haar zeer knuffelig/klef was goed gesprek mee te voeren, paste qua gesprekken/humor bij mij. qua karakter waren ze ehm....erg lief voor mij totdat ze niet meer verliefd waren. Verder waren ze wat koppig en eigenwijs. En niet superattent. |
Citaat:
Citaat:
|
meestal buitenlands, 1 of 2 jaar ouder dan mij, lief spontaan enzo beetje verlegen als je met z'n tweeen bent enzo als je komplimentje geeft ofzo dat ze niet weten wat ze moeten zeg,
meestal zijn het players soms ook niet, kortom ik weet het niet maar tog meestal wel buitenlands |
Valt werkelijk geen peil op te trekken...maar de criteria voor innerlijk zijn:
- veel relativeringsvermogen. - begrip en waardering voor sarcasme en cynisme. - groot inlevingsvermogen. - eigenwijs. - ruimdenkend. - niet bang de controverse op te zoeken. - lichte neiging tot shockeren/schoppen. Uiterlijk maakt me vrij weinig uit, hoewel er wel dingen zijn die ik móói vind. Maar dat zijn geen 'harde' vereisten. - Donker haar/lichte ogen...dat is echt mooi :) - Wat meer lengte, is mooi, dat straalt kracht uit (mits ze een mooie houding heeft natuurlijk). - Duidelijk aandacht besteden aan haar kleding/uiterlijk. Het hoeft niet een bepaalde stijl te zijn (hoewel gabbers/keiharde gothics wel afvallen). - Figuur is niet bijzonder belangrijk, als ze maar niet extreem skinny of moddervet is. Beetje mollig figuur kan heel lief zijn, terwijl aan de andere kant heel slank ook mooi kan zijn. |
Hm, ik heb geen 'droombeeld' waaraan iemand MOET voldoen, wel dingen die ik als heel leuk zie:
Shabby-but-classy; het ontspannen typje, verward haar, gemeen lachje, klein beetje gespierd, niet te lang, een leuke stijl; ik val op alto-kakkers, hebben we ontdekt. :/ Jongens die goed weten te combineren. Qua karakter: - Eigenwijs. - Tikkeltje arrogant, in ieder geval wel zelfverzekerd. - Moet ergens voor kunnen gaan. (Een sport, muziek..) - Om de een of andere reden val ik altijd op jongens die gitaar spelen. :/ - Beetje apart, niet het type van 'ik doe wat mijn vrienden doen'. - Eigenzinnig. - Spontaan. - Beetje down-to-earth, iemand die opkan tegen mijn dromerige gedoe. - Beetje open-minded vind ik wel belangrijk. - Moet op 'mijn' niveau zitten; ik vraag niet om iemand die superintelligent is, dat ben ik zelf ook niet ;), maar we moeten wel een beetje kunnen praten. - 'Nadenkend'.. vaag begrip, maar ik zoek iemand die niet zo ontzettend impulsief is, dat ben ik al genoeg. |
Nikki zegt: 'OMG, Plien, je hebt Joost omschreven :|'
:/ |
De perfecte jongen is denk ik zo:
innerlijk: hij heeft veel humor, we kunnen echt heel veel lol samen hebben hij is redelijk slim, ik wil met hem écht kunnen praten hij is eerlijk, ik wil hem kunnen vertrouwen hij heeft een eigen mening en geeft mij tegengas hij is sociaal, hij heeft veel vrienden hij wil ook een eigen leven hebben en wil niet altijd alles alleen maar met mij doen hij is niet erg jaloers, beetje mag wel ;) hij claimt mij niet uiterlijk: hij is lang, minstens 1.85 m. hij heeft een beetje warrig haar, het liefst blond hij heeft heel mooie grote ogen hij lacht lief hij is niet heel dun of heel dik hij is een beetje alternatief, maar niet extreem hij is mooi, maar niet standaard. hij is geen gladde jongen, ik vind bijvoorbeeld die zanger van Di-rect er heel goed uitzien :) |
er is geen type, alleen verliefd zijn...
|
Citaat:
|
uiterlijk
- rond de 1.80 of groter - normaal postuur, liever niet te dun of te dik en wel beeeeetje gespierd :o - van dat out of bed look haar :o - of dreads maar dan wel mooie verzorgde anders isset :eek: - liefst beetje baggy kleren maar niet te wijd en wel gestyld. - jongens met doc's :eek: - donker haar innerlijk - redelijk intelligent (i.i.g. op zelfde niveau als ik zit anders erger ik me dood want dan kan ik er gewoon niet goed meer praten) - beetje verlegen - sarcastisch - humorischitisch - eigenzinnig - creatief - muzikaal - betrouwbaar - geeeen player |
innerlijk:
-avontuurlijk; geen huismusje of burgertrutje!!! -lief -zorgzaam:o -hij moet intelligent zijn, maar zich zelf niet al te serieus nemen -een beetje mysterieus -hij is creabea:) uiterlijk: -rond de 170, van mijn lengte dus -kleine voeten; ik knap echt af op grote voeten -slank -een ronde kont:o -nonchalant gekleed -kleur v/d ogen/haar/huid maakt me niet uit... |
Citaat:
|
Hij moet me door hebben...
|
Citaat:
|
innerlijk;
- dromer (Met stip op 1. Anders begrijpt ze me toch niet..) - beetje eigenwijs (beetje discussie is goed) - toegewijd - romantisch - beetje intelligentie (niet dat ik het gevoel heb tegen een vlaflip te praten..) - geen massamens (gewoon een beetje apart...) - humor! uiterlijk; - bruin/donker haar (in een staart is meestal het mooist) - mooie ogen (dromerige ogen, niet te 'fel', maar een beetje diep.. - mooie glimlach (tsja.. wel heel subjectief denk ik :-/) - niet te lang - normaal gebouwd, maar hoeft geen supermodel uiterlijk (integendeel, normale meiden vind ik meestal leuker. Ja, dit is aangetoond :eek: ). |
Innerlijk:
*Humor *Sociaal *Eerlijk *niet bang om voor zijn eigen meningen en minderheden uit te komen (bijv. iemand die zegt dat hij eigenlijk veel banger in het donker is dan jij :D das lief!) *vrij *idd ook intelligent, betrouwbaar enz. enz. *rustig, maar in een vrolijke bui juist weer erg druk.. *creatief *gewoon lekker gek Uiterlijk: * das een leuke.. Ik vind echt maar 1 op de 378463 jongens echt heel erg mooi. En die ene jongen ziet er best klein uit, zo rond de 1.70 tot 1.80. Hij is best alternatoef gekleed (wat ik nu ion mijn hoofd heb is een wijde ribbroek, met een adidasje erop bijv.) maar is heel zacht en kijkt erg lief uit zijn ogen. Wat ook erg aantrekkelijk is vind ik een mooi lichaam, niet te dik en gespierd... En, wat echt een zwak voor me is: lang haar.. en dan niet de paardenstaarten lang haar, maar het haar wat tussen kort en lang zit zeg maar.. Nja... Brandon Boyd, das een heel goed voorbeeld van dit alles. Mja.. das echt meer een droomjongen.. |
Citaat:
En soms denk ik niet eens OEH! maar vind ik hem gewoon interessant... en dan heel leuk... en dan denk ik alsnog 'damn ik vind hem niet knap, waarom vind ik hem wel leuk?' :D |
Citaat:
|
Pffffff..... das moeilijk want het verschilt nog wel eens
Over het algemeen genomen: Uiterlijk: De meest uiteenlopende types, van gekleurde jongens met (duh) bruine ogen, tot blonde jongens met blauwe ogen. Ik vind echt veel verschillende types mooi. Ik vind krulletjes mooi, maar steil haar vind ik ook mooi. Kroeshaar ook, maar dan wel kort. Ook op kapsels is dus geen peil te trekken, dat ligt aan de persoon. Wat me wel opvalt, is dat alle jongens die ik er leuk uit vind zien, dun zijn. Dat vind ik mooi. Qua kleding val ik meestal op de wat alternatievere types, sowieso geeeen polo's of van die hoogwaterbroeken. Hij moet zich wel een beetje kunnen kleden. De ogen vind ik erg belangrijk, in iemands ogen kun je alles lezen. Innerlijk: * gewoon lekker zichzelf, doet zichzelf niet beter voor dan hij is * aardig * lief * grappig * eerlijk/betrouwbaar * niet arrogant * ondernemend * niet te lui * intelligent * verantwoordelijk * geen moederskindje * niet te gierig * tegengasgever (deze punten staan in willekeurige volgorde btw) |
Citaat:
Wel allemaal mooie ogen :D Maar valt te bediscussieren, mijn vriendinnen zijn het er niet altijd mee eens :D Ow, ze zijn wel allemaal eigenwijs en iig tamelijk intelligent :p |
Citaat:
|
alleen het allerbelangrijkste, natuurlijk zijn dr nog wel meer goede eigenschappen wat leuk is als hij die heeft maar die staan dr nie bij
|
lelijke dikke zwetende arrogante biggen
|
Wat maak ik altijd populaire threads.
:D |
innerlijk:
openheid spontaniteit Vrij eerlijk betrouwbaar onafhankelijk Uiterlijk: een spontane uitstraling Goed verzorgd het liefst : met mooie handen lang |
Citaat:
|
omdat ik geen zin heb heel mijn lijstje voor een ideale jongen te typen, houd ik het maar gewoon kort:
type uiterlijk: beetje hockeytype: classy/sportief/trendy gekleed donker haar lichte ogen niet zo heel groot, maar ook niet klein normaal postuur (niet te schriel, niet te dik) beetje stoere kaaklijn, niet zo'n smal gezichtje qua houding moet 'ie zeker in zijn schoenen staan, iig niet te verlegen overkomen type innerlijk: - betrouwbaar natuurlijk - lief - iemand waarmee je goede/gevoelige gesprekken kunt hebben (iemand die zijn gevoel kan tonen) - niet saai, dus ondernemend, uitdagend - intelligent, in ieder geval dat je op de zelfde golflengte zit en elkaar kunt begrijpen en nog wel meer eigenschappen, maar ik heb geen zin nog meer te typen ;) |
Mooie jongens met donker halflang haar met slag en blauwe ogen
sportief/netjes gekleed, jaja het hockeytype qua karakter zelfverzekerd rustig humoristisch eerlijk & betrouwbaar lief (y) intelligent, ik vind het heel belangrijk om goede gesprekken te kunnen voeren. en hij moet vooral zijn eigen leven leiden, zijn eigen vrienden hebben, gewoon het goed voor elkaar hebben en dan toch nog een plekje voor mij overhebben! |
tis very belangrijk vind ik dat ie heeeeeeel lief is ( wel? ja! :p )
ik moet met hem kunnen lachen... hij moet niet arrogant zijn... maar ook nie te weinig zelfvertrouwen hebben... een beetje slim is mooi meegenomen, dat praat wat makkelijker... uiterlijk: lichtbruin / donkerbruin haar, kort, stekkelZz ofzoow... bruine ogen (y) langer dan ik met een mooi bovenlichaam... |
Innerlijk:
WEL: Héél erg lief, (be)trouw(baar), eerlijk, meelevend, gevoelig, intelligent (goed gesprek moet kunnen), spontaan, maar een beetje verlegen is ook best cute.. NIET: Erg preuts of héél erg verlegen, dom, onbetrouwbaar, arrogant, sletterig, fliterig, roken, gemeen, gevoelloos, nuchter, ongeïnterreseerd..etc.. Uiterlijk: Lang haar (liefst met van die natuurlijke verkleuringen erin vind ik verschrikkelijk mooi!!), mooie ogen, ongeveer 1.75, lief gezichtje, egale huid, vlotte kleding , niet te dun, beetje mollig is heel leuk maar niet extreem dik |
Citaat:
|
Citaat:
is dat nou even jammer voor je:p;) |
Citaat:
Kiss |
Citaat:
|
Citaat:
|
intelligentie vind ERG belangrijk
|