![]() |
Olympisch kwalificatie toernooi in Heerenveen
Wie kijkt er?
Ik vind Wennemars tegenvallen, al deed hij het op de 1000 meter wel weer goed (2e), maar hij zat wel weer meer dan een seconde achter Jan Bos. Gretha Smit is ontzettend goed en een grote verassing (ze heeft de 3000 en de 5000 meter gewonnen, de 5000 zelfs in een nieuw nederlands record). Nu is de 1500 meter vrouwens, strax nog de 10 km voor mannen, kijken wat romme doet. Wat vinden jullie? |
ik hoop dat romme bij de 10 km ook door de mand valt...irritant mannetje vind ik dat..
|
irritant??? hoezo?
Thomas 1e op de 1000 meter, voor de Jong en Timmer |
Citaat:
|
Ja, dat is waar, je moet bij goede en slechte tijden voor de camera verschijnen vind ik, die verantwoordelijkheid heb je nou eenmaal.
Kijk naar Frank de Boer, die staat er altijd |
Ik hoop dat Carl Verheyen vandaag de 10 km gaat winnen.
|
Over een uur weten we het...
Ik hoop op Bob de Jong, vind hem wel sympathiek en hij mag nou wel is voorgoed uit de schaduw van Romme gaan treden. |
Ja sorry, maar ik vind het belachelijk dat Romme niet met de 5km op de Olyimpische spelen mee mag doen! Oke, hij was maar 5de (of 4de, weeknie meer) maar op de wereldbekerwedstrijden heeft hij super gepresteerd! En omdat hij toevallig een keer een slechte dag heeft mag hij niet meedoen, sorry hoor maar dat vind ik echt belachelijk!
[Dit bericht is aangepast door *MOI* (24-12-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
romme is echt de man
hij heeft echt humor en kan ook schaatse immers |
ik ben het allemaal niet met jullie eens ze zeggen toch ook niet op de olympischie spelen als je vijfde of zesde wordt : hier een medaille omdat je zo goed gereden hebt bij de wereldbekerwedstrijden. en wat ik ook vind als romme een slechte dag had gehad dan was hij heus wel eerste geworden op de 10 km en niet amper derde
en trouwens als romme nog een kans krijgt moet rintje ritsma het ook krijgen. dit is mijn mening xx |
Citaat:
ik vind er moet een skate-off komen tussnen de jong, verheyen, romme en ritsma voor 2 plekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gepost op 27-12-2001 @ 20:30
Toen werd ik 15.:cool: |