![]() |
Wat moet ik zeggen... het waren twee fantastische dagen
in het kader van reclames zou ik graag willen weten welke reclame teksten jij in je eigen leven opneemt. Of welke de hele dag in je hoofd blijft hangen, of welke je echt tamelijk irriteren.
Come on, tell me... |
Biertje?
|
"ff checke "
Ik erger me echt heel erg aan dat G*$%KL)TE kind |
"Hij is weer lekker Cobie!"
Als je een lekker koppie koffie koopt in de kantine ff tegen de kantinedame zeggen :D |
Citaat:
|
Zork?
Is geloof ik uit een Ericsson reclame. Aliens bestuderen mobieltje, een van van hen vraagt wat aan een nogal simpele alien, Zork, waarop hij reageert met huh? Als we iets niet snappen zeggen we altijd Zork tegen elkaar, op die toon. Zo, mystery solved. |
Ja die Cup a Soup reclame is echt geniaal! En 'biertje' ook. Tja en ik kan alleen maar beamen dat dat kind van ''ff checken'' echt héél irritant is.. brrr
|
"Dag dolfijn, tot morgen" Van Dolfinarium, met dat meissie dat voor 't raam van zo'n dolfijnen-bassin staat :) Best wel lief
En natuurlijk niet te vergeten: "Jodeli!!" van Riccola (of hoe men dat ook moge schrijven ;)) Dat ventje in zo'n lederhosen, die kruiden plukt :D |
het was liefde met een crema laagje er op
van een opf ander koffie ding en euhm.... je bent nog steeds kwaad op me he?? jammer van cup a soup ofzow en euhm... [IMG]and this is...eum...mark kramer, he's our very best...euh....and you work...bij van buren aan de over kant...goejemorgen[/IMG] :cool: |
Maria maria maria, maria maria the mix, dat zit hier in dit heerlijke pakje, waar ook nog een saus bij in zit
:D |
What's zinniz!?
zeer irritante reclame |
"Nou EVEN NIET!!!"
"Kommaaar kommaaar kommaaar" cup a soup dus :) ook biertje :D |
Sorry (cup a soep)
Ja, dat ben ik! (die man die bij een winkel helemaal achter in de rij staat) Oh, ik wist niet dat jullie allemaal bij elkaar hoorden :D (zie bovenstaande) En natuurlijk de vraag die alle andere vragen overbodig maakt :D |
in het leven heb je moeilijke en makkelijke vragen.
als hand mij om opslag vraagt zeg ik... uhm... nee. makkelijke vraag cup a soup :D |
Citaat:
Maria maria maria, marina marina-de mix |
Zie sig :o
|
Die afgrijselijke reclame van een bepaalde telefoon (geloof i-mote) waarin die gast onder luid gelach van zijn vrienden het glaasje water leegdrinkt waarin het gebit van zijn oma al 10 jaar staat te weken... "een i-mote heb je zo verdiend"
brrr ik ga echt bijna kotsen als ik alleen al aan die reclame denk. Ik snap het idee ook echt niet want ik krijg alleen maar nare associaties door die reclame. |
Ik vind die van Easyjet.com ook errug sterk als toespeling op de KLM...
Eerst die zwanen die het vliegtuig in gaan : "voor dat geld ga je toch zeker zelf niet vliegen" En vervolgens een ander met :"je gaat je toch niet blauw betalen" Heel sterk gevonden :D |
(stripverhaal in de vorm van nijntje op tv)
Hai Els wil je neuken? - nee capsones, trut? De maatschappij dat ben jij. PS geweldig! |
Stout, die's van i-mode :D
"Je hebt 'em zo verdiend, een i-mode toestel. Voor maar negenenveertig euro." :) Mijn bijblijvende reclame-deuntjes: Die gruwelijk irritante deuntjes van de waterbeddenconcurrent. ARG! Heel mijn familie haat die reclame :D Hmm, gezamelijk familie-uitje: de waterbeddenconcurrent opzoeken en vertellen hoe ongelofelijk klote die deuntjes van hen zijn :D En de meest afgrijselijke reclames blijven nog altijd onovertroffen vervelende Tell-Sell reclames. Blech. Leuke reclame: FOK, FOK, FOK! Jaaahaaa, beste mensen. Deze meneer bedoeld natuurlijk Fokwa, de autoschade-verzekering. Zoiets ten minste. Komt van de radio, is geloof ik een paar keer op TV geweest. De nieuwste reclame van de Praxis. Een stel enge meneren bleekt in bij een echtpaar. Ze maken ruiten, deuren e.d. kapot. Als blijkt dat de man niet diegene is die ze zoeken, moeten ze dokken. In de praxis-gids omcircelen ze alle vernielde arikelen. "Ze lijken wel erg veel op elkaar hé, die huizen hier." |
johnie, johnie JOHINIE KOM NOU ALS DE SODEMIETER VAN DIE WIPKIP AF NU IS PAPA (van de radio,monsterboard.nl)
|
Citaat:
|
scimmia schreef:
Die gruwelijk irritante deuntjes van de waterbeddenconcurrent. ARG! Heel mijn familie haat die reclame :D Haha, die is erg ja! Mijn oma over het meisje dat ook in t herhalingstukje van die reclame weer terugkomt (met die enge grijns): "die zou ik wel eens met groene zeep willen afborstelen." :D |
4 uur cup a soup dat zouden meer mensen moeten doen.
'Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!.....En dit wat is dit???' (blijft een geweldige reclame) 'papapapapapa Blue moooooon you saw me standing aloooooooone' die andere van de maatschappij is ook leuk, van dat meisje en die oma 'mag ik hier zitten' 'oprotten ouwe graftak' |
Citaat:
|
"ja het is jouw idee, maar ik heb het bedacht.."
niet echt grappig ofzo, wel simpel genoeg om te onthouden |
nu even niet!
:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |