![]() |
Johan Derksen
Ik ben wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk van de roker vinden? Ik vind het wel een komisch mannetje en die programma's van hem zijn ook wel aardig om te zien. Alleen om nou te zeggen dat ie verstand van voetbal heeft...
|
Citaat:
Hij verkoopt zichzelf goed vind ik. Ik kan wel om hem lachen, en jij snapt ook wel dattie er alleen zit om zijn blad te verkopen. |
Ik mag Johan Derksen wel. Hij zegt af en toe wel rake dingen over voetbal. Al spreekt hij zichzelf af en toe weleens tegen.
|
AFSCHUWELIJK ik haat die man met z'n stinksigaren en z'n snorretje..
hij verteld zo SAAI, zulke slechte grappen, ben het nooit met 'm eens, etc.. Nee ik haat Johan Derksen! |
Citaat:
Wie is dat? http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Bird Of Prey (29-12-2001).] |
Ik erger me ook wel eens aan die man ja, maar je kunt zeggen wat je wil, hij is wel hoofdredacteur van een uitstekend tijdschrift. En hij heeft laatst ook een prijs daarvoor gekregen geloof ik.
Maar ben het vaak niet met hem eens in zijn columns. Hij gebruikt ook vaak van die moeilijke woorden, die gewoon niet in het woordenboek staan... mijn moeder had het een keer opgezocht voor de grap, weet niet meer welk woord het was. Net doen alsof je intelligent bent, zoals die ook iedereen "pedant" vindt, bla bla. Ook vind ik het wel makkelijk om alles en iedereen af te kraken zoals die vaak doet. |
Citaat:
|
Geniaal interview met Johan Derksen:
Citaat:
|
Ik vind het een prachtkerel. En hij is fan van de juiste club hč :cool:
|
Die up :eek:
|
Ja nouja, het is het waard, lees het interview maar
|
Oh laffe hond, met je M&M! Wat is er mis met een goede up als het een toevoeging voor het topic is
|
Omdat ik de sluitspiergrap wilde maken :o
|
Dit had trouwens ook in het "Opmerkelijke Sportberichten" topic gekund :)
|
Hmm ja.. het had ook wel op Onzin gekund
|
lol @ interview, lol @ up
Ach Derksen, je verveelt je in ieder geval nooit met hem :) |
Up van een oud topic, daar hebben we tegenwoordig opmerkelijke sportberichten voor.
Hoewel er best een keer een topic geopend kan worden over de diverse praatzieke columnisten op tv als daar behoefte aan is ;) gesloten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |