![]() |
thyrfing/cruachan/shadowbreed komen naar Nederland!
Dit las ik net op de officiële site van thyrfing:
Thyrfing / Cruachan / Shadowbreed 05/12 Haarlem (NL) - Patronaat 06/12 Eindhoven (NL) - Effenaar 07/12 Vosselaar (BE) - Biebob 08/12 Arnhem (NL) - Goudvishal prijs €10,00 Aangezien ik cruachan best vet vind ga ik wel kijken in de effenaar. Thyrfing moet ik ook gaaf vinden, maar heb er eigenlijk nog niks van gehoord. Kan iemand ervoor zorgen dat ik wat via msn krijg? ik ga zeker kijken in de effenaar op 6 december. Nog even wat info over de bands: http://hem.bredband.net/b131036/gallery/promo/02.jpg Thyrfing maakt vikingmetal, ja meer weet ik er ook niet van. Het is heel melodisch met veel sfeer en kracht. website: www.thyrfing.com http://www.truemetal.org/metalmagick...ruachanpic.jpg Cruachan maakt folk met wat blackmetal invloeden. Die blackmetal invloeden zijn te verwaarlozen en worden teruggebracht tot een enkele keer een gitaar. Verder lekker warm sferisch gebral en een rustige band. Zeker de moeite waard, ook voor de doorgewinterde metalknoest. website: http://cruachan.cjb.net/ http://www.shadowbreed.nl/gallery/hallway.jpg shadowbreed is een Nederlandse band die volgens hun site deathmetal maakt in het straatje van bolt thrower en unleashed. Ik ken geen van alles, dus ik laat me gewoon verrassen. website: www.shadowbreed.nl |
lekker laat jeroen :)
ik ga naar de effenaar |
ik ben denk ik wel van de partij in Arnhem. Thyrfing is duchtig (y)
|
ik ken alleen Thyrfing een beetje, maar klinkt wel aardig.
en komen ze dan naar het patronaat, is het op sinterklaasavond :/ |
3 x niks
|
k ga naar de patronaat, voornamelijk voor thyrfing trouwes
|
Citaat:
|
ik ga voor cruachan :)
|
Citaat:
Wat wordt hier trouwens alles laat gepost, is al maanden bekend ; -) |
komen ze ook in t bolwerk?
|
Ole, eindelijk weer eens een leuk concert in de buurt.
Ik gaat nach het patronaat, verkleed als zwarte piet :D |
Daan, kun jij mij een rip sturen?
Schijt aan dat ik laat post, ik hoor het net pas bij toeval :mad: :D |
Citaat:
|
trouwens, als dat Shadowbreed als Bolt Thrower klinkt zal het ook een hele aardige band zijn (y)
Jeroen, ja ;) |
Ik wou net zeggen; Shadowbreed komt definately uit Nederland, zelfs heeeeel erg dicht bij mij uit de buurt. Nou ja, een ex- lid dan...
|
ik ga ook waarschijnlijk in de effenaar
|
wordt vast weer gezellig dan.
Daan wanneer komt ie? Ik kan hem namelijk ook via thyri krijgen. |
folk=gay
|
je kunt er goed bier op drinken anders.
|
ik ken wel betere bier-drink-muziek
|
BZB heb ik vorige week al gezien helaas :D
|
Citaat:
ik heb slaapplaatsen |
Citaat:
|
Citaat:
maar daar maken we wel gebruik van :D |
Ik schijn ook naar belgie af te reizen voor het feestje ja :)
Cruachan eindelijk eens live zien.. Bij wie slapen we ruudje? ;) Ow ennuh, black invloeden bij cruachan te verwaarlozen? luister hun oudere werk maar eens dan. |
hij heeft 2 banken en jij mag op 1 slapen :) en ruud slaapt op andere
ik mag in bed :P |
Jij bij ruud in bed.. ik twee banken! :)23
|
=)23 hehe
ja 2 banken tot beschikking en 1 bed |
hehe als ruud z'n bed nie zo smal is :D en ik geen 3 dagen spierpijn daarna heb :P
|
jullie hebben allemaal MSN he? Nou dan babbel daar verder over onderwerpen die alleen voor jullie interessant zijn.
|
Zeur niet :)
|
msn?
wtf is msn |
hoe laat begint eigenlijk
|
hangt af van de plaats waar he gaat kijken, denk rond een uur of 8, of wat eerder.
|
in haarlem begint het 21:00 (zaal open om 20:30)
tenminste dat staat op het kaartje dat ik vandaag met veel moeite bij die muts van de GWK ging halen, maar 't ging iig dan voor dat afgelaste Finntroll-concert, toen was ze helemaal een half uur beziggeweest :eek: (n) |
Citaat:
|
Mmhh, misschien dat ik in het Patronaat nog wel effe langskom. :)
|
Citaat:
|
ga toch heen met je thyrfing, taake komt in hengelo! :D
|
Citaat:
|
Taake komt 22 nov. in Hengelo
Thyrfing&Cruachan: * donderdag 05/12 : Patronaat in Haarlem * vrijdag 06/12 : Effenaar in Eindhoven * zondag 08/12 : Goudvishal in Arnhem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |