![]() |
Waar vind ik meisjes van mijn type?
Voor alle duidelijkheid, dit is geen oproep aan meisjes om me uit te vragen ofzo. Ik wil gewoon weten waar ik zijn moet om mensen te vinden die zijn zoals ik.
Ik denk dat ik een wat meer intellectueler type ben..... en waar vind je mensen (dus ook meisjes) die ook wat intellectueler zijn en intellectuele mensen zoeken. Ik bedoel overigens niet een datingclub ofzo, gewoon een normale openbare gelegenheid ofzo waar dergelijke mensen komen en waar ik dan contact zou kunnen leggen. Ik heb al wel ontdekt dat ik het normale bar gedoe, uitgaan dus, geen donder aan vind. Verder heb ik volgens velen ook wat weg van een scouting type en ben ik ook echt een persoon die daar past. - Daar ga ik misshcien nog een keer op maar het is op zaterdag en dan heb ik eigenlijk nog geen tijd. Maar waar vind ik zulke mensen? * als je uitgaan zegt, zeg er dan wel duidelijk bij hoe ik die mensen herken en waar ik ze vind. |
beetje moeilijk, wil je mensen die zichzelf nogal intellectueel vinden, zijn dat de mensen die jij ook intellectueel vindt? *noemt maar geen namen :D ;) :o*
Misschien moet je op stijldansen gaan ofzo? Of uitgaan op plaatsen waar veel studenten komen...? |
Intellect komt in vele soorten. Je kan aan iemand's gedrag niet altijd zien hoe intelligent hij / zij is. Als je dat wel denkt te kunnen, ben je bevooroordeeld.
En tsja, je zal wel niet op een schaakclub willen gaan ofzo? :D |
de bieb....? :o sorry grapsjeuh..
maaruehmz, met uitgaan, denk dat je de wat intelligentere meisjes toch wel kunt herkennen aan het soort kleding wat ze dragen.. ik wil niet generaliserend doen ofzo (maar ik doe het toch..) maar, de wat jij intellectuelere meisjes, die dragen over het algemeen, nettere en stijlvollere kleding dan de anderen.. Dus niet hoe korter, hoe bloter, hoe hoger, enzz.. verder, als jij een beetje een scouting typ bent, waarom ga je daar niet op? (Ik las dat je er nog geen tijd voor hebt, omdat het op zaterdag is, maar is dat echt alleen op zaterdag..? Een vriendin van mij zit ook op scouting, maar dat is op donderdag.. Ik weet het niet hoor, want ik heb er geen verstand van.. ) Maar als het je leuk lijkt, ga dan, zodra je een keer tijd hebt, eens kijken en informeren.. Ik denk dat je vast nog wel een andere hobbie hebt, of een sport die je leuk vindt.. Misschien dat je daar wat mee zou kunnen doen.. Ontmoet je misschien niet zozeer intellectuele meisjes, maar wel meisjes met iig een zelfde interesse als jij.. En op school, bij je in de klas wellicht, zullen toch ook wel slimme meiden zijn?? Ik las dat je in 4 atheneum zit, dus meisjes bij je in de klas moeten dan ook wel slim zijn, lijkt me zo..? |
Wie zoekt, zal niet vinden. Dat is één van de cardinal rules of love. Je kunt je zoekgebied wel enigszins beperken door iig niet teveel te verwachten van naar discotheken te gaan, want de kans dat je daar een interessant gesprek over psychologie, maatschappij of filosofie aan kunt knopen met een meisje is erg klein.
Eigenlijk is er geen antwoord op te geven. Misschien is dit forum nog wel de beste oplossing. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel ik herformuleer de vraag: waar vind je een beetje leuke meisjes in jouw omgeving? Dan wordt het al een stuk moeilijker als je geen uitgaanstype bent. Neem mij nou bijvoorbeeld. Ik werk fulltime en zit dus niet meer op school. Mijn studie volg ik schriftelijk op afstand. Vrienden om mee te gaan stappen heb ik ook niet. Dus stelt zich de vraag: wat voor soort hobbies hebben meisjes? Waar tref je leuke meisjes aan? De dansschool? De hockeyvereniging? (toch maar niet :D ) Bij de basketbal? Erm, vraagje aan de meiden dus: van welke vereniging oid zijn jullie lid waar je als jongen ook welkom bent? :D Na ja, ik kan op zich altijd alsnog wel uitgaan.. |
Citaat:
We hebben vaak te gelijk wedstrijden en drinken na de wedstrijden wat na.. Het is alleen dus geen gemengde sport, maar wel errrug leuk :D en gezellig! :) (nu nog wedstrijden winnen... :o ) :D |
Bedankt...
ik zal nog eens naar die scouting kijken... Maar over dat intellectueel. Ik durf niet keihard te beweren dat ik een intellectueel ben en nog minder hard dat ik per sé een intellectueel wil... maar gezien grote interesses en gezien het feit dat ik graag discusseer over intellectuele zaken doet me vermoeden van wel. Belangrijkste is dat het niet zo iemand is die je voor gek aan ziet omdat je je in dingen interesseert... - het lijkt een beetje een trend om ongeïnteresseerd te zijn... En ten tweede vind ik het gewoon leuk om met een intellectueel om te gaan En PardonME, generaliseren is niks mis mee hoor :) - het is gewoon iets stellen wat voor meerderheid klopt wat noodzakelijk is als je met grote getallen werkt. Maar als ik er nog eens kom zal ik er op letten. |
1 probleempje met teamsporten is wel: er worden dingen van je verwacht. Je kan je voorstellen dat wanneer je laat begint met een teamsport dat je nogal ver achterloopt :/
Pfff *breekt zich het hoofd over de mogelijkheden* .. *zit wanhopig heen en weer te lopen in zijn kamer* .. *wil de feestdagen niet weer alleen zijn* :S |
Op school, of in bepaalde uitgaansgelegenheden (dus niet in breezer-tenten),in het park, in de bieb
|
Citaat:
|
Op de universiteit, in de trein, via dit forum, tijdens het uitgaan (en dan net zoals rosi aangeeft niet van die Breezerdisco's, maar meer studentenkroegjes)
|
in die bieb :D (y)
|
Citaat:
doelencafe, cafe floor<< allebei heel rustig maar niet echt om mensen te leren kennen, meer om met iemand aan een talfetje te zitten de beurs (danscafe)<<1 grote hockeyclub maar veel studenten/studentes en een aantal cafeetjes aan de oude haven.. Ik ga niet zo vaak ui in R'dam ei'k |
Die vind je niet precies ergens. Ik vind mezelf intelligent genoeg, maar je vind me ook in een discobar vol boeren met een IQ van 70 :p Nou ja, ook wel in de bibliotheek eigenlijk :o
<edit> Ow herkennen? Uhm... *denkt even na* Tja, niet van die typische breezerdozen met die afgrijselijk duidelijke lijn om de lippen en de bruine metallic lippenstift... daar heb ik echt nog nooit een intelligente bij ontmoet. Verder kun je ze niet echt herkennen... gewoon ff mee praten :) |
Als je genoeg meisjes ontmoet zit er vanzelf wel eentje van jouw type bij (of misschien wordt ze dat wel: liefde maakt blind ;)). Wanneer je zoekt vindt je ze vaak niet, niet zoeken doet vinden. ;)
Hoe je mensen herkent? Zoals altijd, met ze praten. Aan uiterlijk valt weinig te herkennen over het algemeen. |
in een lijkhuis?
|
Citaat:
(Op korfbalclubs zijn meestal wat intelligentere mensen te vinden dan op de meeste (schaak- enzoclubs niet meegerekend) sportclubs ;) :P) Lastig is wel dat de slimmere meisjes er mee stoppen als ze gaan studeren, maar 17-jarigen/18-jarigen zijn er vast wel. |
ik zoek al zo'n 3 jaar niet en heb nog niks gevonden.
Ik ga toch echt het 'wel zoeken' proberen. En die regel lijkt me onzin. ALs je verstandig zoekt vergroot je de kans op een kennismaking met de juiste persoon en alle kennismakingen die je zou hebben zonder te zoeken heb je nog steeds. Met zoeken vergroot je gewoon de kans dat je wat krijgt... En het geeft niet als meisje niet intellectueel is... als ik verliefd op haar ben, zij op mij, en zij zich niet ergert aan mijn intellect enzo dan is het in orde :) edit: wat ik eigenlijk wel eis is dat ze rationeel probeert te denken... of in ieder geval niet emotioneel denken. (but ya never know in love) |
In winkels :o...
|
Citaat:
|
Op veel dans-scholen zijn er veel meer vrouwen als mannen, dus zoek een dansstijl uit die je wat lijikt en je hebt dames genoeg om mee te dansen...
(vereist wel enig gevoel voor ritme en plezier in dansen, maar als je het eenmaal een beetje kan - 'kan dansen' is wat mij betreft heel aantrekkelijk in een man..) |
Citaat:
Slechte eigenschappen heb ik bijna niet... luiheid.... algemeen erkend als slechte eigenschappen heb ik er wel veel... zegmaar minstens 40% :o |
Je moet gewoon jezelf zijn. Dat is wel het meest bebaarde uitgemolken cliché van de hele wereld, maar als je jezelf bent doe je het meest relaxed. Misschien 'krijg' je dan niet bijzonder snel een vriendin, maar je moet het ook niet als iets essentiëels zien. Het is natuurlijk heel leuk, maar uiteindelijk draait het toch of je met jezelf in het reine bent. En dat kan heel goed zonder vriendin.
|
Tis ook een beetje generaliserend om te zeggen dat in uitgaansgelegenheden alleen maar dozen met 3 hersencellen en elke avond een andere jongen komen... ligt er maar net aan wat voor soort tent je binnengaat en wie je treft.
|
Citaat:
|
Is misschien te makkelijk, maar misschien op school/bij je studie/studentenvereniging? Op die manier kun je in ieder geval zeker zijn van een (weliswaar nogal brede) zekere overeenkomstigheid op het gebied van intellect.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor maar hoezo ontmoet je nou altijd mensen met uitgaan. Ja je ontmoet ze daar maar ik ontmoet ook veel mensen via via, ook via school, heel heel heel zelden via het net. Maar als je vrienden hebt dan hebben die toch ook vrienden. Of dansen daar heb ik echt veel mensen leren kennen.
|
Citaat:
Kan je dan lid worden van een studentenvereniging bij jou in de buurt (R'dam)? En daarbij: hoe moeilijk doen ze? Ik werk nou eenmaal fulltime, dus kan het me niet veroorloven hele dagen eraan te besteden.. Maar goed *gaat vanavond kijken naar het basketbal-training bij hem in de buurt* (dit overigens ook meer gewoon voor normaal sociaal contact) |
Citaat:
|
als hbo'er kun je ook lid worden van een studentenvereniging hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En korfbal ja das natuurlijk ook erg gezellig :D... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
awel, das nu een moeilijke vraag. maar 'k denk da ge niet op zoek moet gaan, ge zult ze wel tegenkomen.
bovendien komt ge zo iemand nie direct tegen, ge moet geluk hebben. soms blijken degenen die zich tof, lief, sympathiek, ... voordoen, eigenlijk serieuze vervelende $$$$$$$ te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, 't lastige met paardenmeiden is dat je al die verhalen aan moet horen en net doen of het je wat kan schelen... ;)
Dat nou niet zo zeer, maar 't helpt wel als je een beetje openstaat voor de beesten. Mijn vriend rijd zelf niet (wil wel beginnen geloof ik) maar vind het wel leuk om m'n paardje te bezoeken en wat tijd door te brengen. Als hij er echt een hekel aan had zou ik hem niet meenemen. Oh, en je moet wel een beetje tegen competitie (in aandacht) kunnen, helemaal als ze een eigen- of verzorgpaard heeft... |
Ach, ik hou van dieren .. dus dat zou geen enkel probleem zijn :d
*heeft overigens The Horse Whisperer gelezen* :o |
Citaat:
|
Citaat:
(wij moeten toch ook hun voetbalverhalen aanhoren? :D) |
ik heb eens op paardrijden gezeten....
uitsluitend om het te kunnen. Die beesten boeien me verder niks. Alhoewel ik me nu waarschijnlijk zou interesseren in hun biologie en ook o.a. hersengrootte. Maar dat beest verzrogen enzo.... :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06. |