![]() |
Sick of it all - live in a dive
sorry, maar ik moet het even kwijt, als je gevoelig bent voor superlatieven let dan even niet op
GEWELDIG, FANTASTISCH, FENOMENAAL, SCHITTEREND. wat een cd zeg, krijg er kippenvel van, die lui zijn live zo goed. Aangezien ik hier niet door de forumbazen-keuring kom: Welke live cd gaf jij een kippenvelachtig gevoel? |
Metallica - Live Shit '89
|
Sick of it all - Live in a world full of hate!
(Live in a dive is misschien qua geluid en spel superieur aan deze cd, maar hier is HET GEVOEL aanwezig en de nummerkeuze overduidelijk beter!) |
ik ben nog nooit echt weg geweest van Sick of it all ..heb nu Rykers - cradle to the grave op staan ..ook live ...''Dont be afraid this is a hardcore show " MOSH!
|
Thin Lizzy - Live And Dangerous
|
Citaat:
Misschien komt het omdat ik die andere live cd 4 jaar geleden een x kocht en toen pas de oudere shit ben gaan kopen. |
Iced Earth - Alive in Athens
|
NOFX - I Heard They Suck Live!! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oasis - Familiar To Millions
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb maar 1 livecd, en da's the cure live... maar die is op verschillende dagen opgenomen (wel tijdens dezelfde tour) dus eigenlijk telt dat niet echt volgens mij... of dat moet natuurlijk de gewoonte zijn. wel een koele cd trouwens.
verder lijkt de livecd van radiohead - i might be wrong me wel erg goed, maar die heb ik dus (nog) niet. [edit] besef opeens dat ik nog een livecd heb, nl. nirvana unplugged in new york... en die's ook (y) [/edit] |
gabber piet deel 4.......
sorry had ik ff zin in |
No Use - Live in a Dive :)
|
Tool - live in Houston
|
Is In Flames - Tokyo Showdown goed?
en ontopic: De Kast - Live in Tytjerksteradeem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |