![]() |
Groenendaal
Zondagmiddag in de Superprestige-cross in Diegem raakte Richard Groenendaal zo over zijn toeren dat hij een vuistslag uitdeelde aan een toeschouwer. Toen de wedstrijdcommissisarissen hem daarop uit de koers namen, bleef hij gewoon verderrijden tot 1 ronde voor het einde.
Ongehoord; Groenendaal verdient hier een fikse straf voor, niet enkel een geldboete (die hij al kreeg van de organisatoren) maar ook een schorsching. Wat vinden jullie ?? |
terecht natuurlijk, maar ik kan t wel begrijpen
|
heeeeeeeeeel domme reactie van hem.
|
Citaat:
|
die stomme supporter moeten gewoon doen
|
Ik kan hem wel begrijpen, als je constant uitgemaakt wordt langs de kant denk ik wel dat je daar serieus gefrusteerd van geraakt. Ik praat het wel niet goed dat hij dan die supporter een klap gegeven heeft, maar ik begrijp het wel.
Trouwens in de koers in Baal heeft hij toch zo slecht niet gereden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan em wel begrijpen, alhoewel het natuurlijk niet goed te praten is. maar provoceren en verbaal geweld is nu eenmaal een spijtige zaak, die nog toeneemt, ondanks de genomen maatregels, ook in andere sporten.
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent dom! |
Citaat:
|
Zaak Groenendael geklasseerd (02/01/2002) 16u00
Veldrijden- De Belgische veldrijdersbond heeft de zaak Groenendael geklasseerd. De Nederlandse veldrijder sloeg zondag tijdens de Superprestige in Diegem een toeschwouwer die hem beledigde en werd uit de wedstrijd gezet. De bond keurt het gedrag van Groenendael sterk af, maar zal geen verdere sancties opleggen. De bond roept de toeschouwers wel op om zich voortaan sportiever te gedragen. sport24.be |
Citaat:
|
Groenendaal heeft nu ook gevraagd om extra beveiliging van het parcours. Met dranghekken, net zoals bij het wielrennen. (al zijn die er bij de bergetappes vaak niet)
|
Beide kanten zaten fout.
Dus wanneer groenedaal een straf zou krijgen dan zouden ook die supporters een straf moeten krijgen. |
Tis zen eigen schuld , hij had 2 jaar geleden maar eerlijk wereldkampioen moeten worden , toen was het wel overduidelijk dat nys niet mocht meerijden ..
Omgekeerd zou zoiets nooit kunnen gebeuren , maar een belg moet dit wel voor een hollander doen hé nu zie je de gevolgen en die oet hij dan ook maar dragen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |