![]() |
Gummieberen
zie ik nu op net 5 :D
das een tijd geleden :p keek t vroeger altijd :) |
die zijn vet koel (y)
|
Zijn dat die met die wolken-wagentjes? :confused:
das heel lang geleden :) , ik zal het eerst nog eens moeten kijken om te bedenken of ik het leuk vond. D8 het wel want keek dat wel vaak :D |
Citaat:
|
Citaat:
er is verschil hier plaatjes: gummiberen: http://www.newgumbrea.com/images/gall.jpg troetelbeertjes: http://www.geocities.com/Broadway/2526/cbgroup.jpg |
oooooooooh, DAAR KEEK IK VROEGER ALTIJD NAAR
:D wat stoerrr |
troetelbeertjes roeleren de pan uit! :p
|
Citaat:
|
Ja de gummieberen die waren gaaf!!!!!!!
Hoe heetten die slechterikken ook alweer???? |
oeh, die heb ik nog ergens op videoband samen met david de kabouter.. :cool:
|
Citaat:
Ik had altijd een hekel aan de troetelbeertjes. Maar de gummiberen waren phat dope. (y) |
Citaat:
|
gummieberen zijn cooool, die waren echt leuk!!
|
:cool: jeugdsentiment
|
Oe inderdaad :)
Die zijn cool, keek ik altijd bij mijn oma :o |
Citaat:
|
Jah die ken ik ook nog wel :cool: Net 5 he? in het nederlands gewoon? ff opzoeken wanneer dat nog meer is :D
|
gummiberen zijn echt te leuk. kijk het nog steeds als ik er toevallig naar zap:D die klieine trol was altijd tof met zijn: grafie grafie:P hoe heette die ook alweer oorlam volgens mij
|
Citaat:
*heeft sinds eergisteren een troetelbeerliedje gedownd* "Troetelbeer nog even, dan krijg je vast een troetelberenleven..." :D:D:D :D LoL :D En nee, ik was er niet naar op zoek. Ik zocht op TV themes. :p Gummiberen zijn :cool: Ik keek ze altijd op de Duitse TV :) Herinneringen komen boven... -> "Paaaapaaaaaaa, wat betekend dat?" :D:D |
*heeft er nog verhalen van uit de donald duck (1985) :D
ga ze binnenkort weer een x lezen |
Citaat:
|
Citaat:
|
in de kast ligt nog mijn troetelberen dekbedovertrek:o
*doet bewaren voor kinderen* op foxkids waren ze wel een half jaar terug:D *doet gummieberen niet kennen*:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |