![]() |
K&L-ers, wees creatief en bedenk namen!
Voor een apart Literatuur-forum en een apart Kunst-forum.
De leukste naam zal worden gebruikt voor het gesplitste K&L. Want ja, K&L gaat splitsen. Nu de namen nog. Op het literatuur forum zullen zelfgeschreven verhalen, recensies, boekbesprekingen, vragen over boeken, schrijvers e.d. komen. Op het kunst forum zal allerlei kunst komen, van de getekende kunst tot aan de grafische toe. |
Voor het Literatuurforum: 'Letterbrij'
Het Kunstforum: 'Krabbels op papier' |
Is gewoon 'Literatuur' en 'Kunst' niet een idee? Psychologie, L&G, L&R, seksualiteit en dergelijke heten ook gewoon naar waar ze over gaan... ;)
|
Citaat:
Ik bedoel DoP klinkt ook veel leuker dan gedichten oid, als t een leuke naam heeft, zal het ook wel meer mensen aantrekken denk ik.. *ik weet geen naam ;):o* |
Citaat:
Ik denk dat dat eigenlijk wel voor iedereen zal gelden.. Als je het leuk vindt kom je er toch wel ;) (Maar dat neemt niet weg dat een creatieve naam idd wel leuk kan zijn ;)) (Lucky Duck) |
Citaat:
|
krabbels op papier is te denigrerend voor de werken van sommige mensen
|
Citaat:
'Inpiratieloos gekrabbel' dan... en voor de Literatuur: 'Inspiratieloos gebrabbel'? Citaat:
|
Literatuur: de bibliotheek :)
Kunst: het museum :) het is een beetje simpel, maar naar mijn idee wel duidelijk (y) |
De Grafische Grabbelton en Geschreven Geesteskinderen?
LUH-3417 |
Citaat:
ik heb geen gevoel voor humor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer iets van 'Kunstbeeld' en Literatuur 'Woordendans' |
Letteren en Kunst ofzo :)
Of gewoon Kunst los en Literatuur los, dat is immers waar 't over gaat :) Lijkt me wel cool btw.. los kunst forum.. :) |
Citaat:
Het plakboek of de koelkastdeur. :p Is toch minder denigrerend krabbels op papier. ;) :p |
Literatuur: Verba Immortalia
Kunst: Ars Imaginaria |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat geeft niet, want het staat razend interessant! Dat weegt ook mee.
LUH-3417 |
Maar is het NL niet leuker?
Een NL beschrijving bedoel ik dan. |
Owjah: goede namen worden bedacht!
Ga zo door :D |
Literatuur: Writersblock / Writersblok (Schrijversblok?)
Writer's Corner Kunst: ARTistiek Artcorner Artgallery ARTists at work Paar ideetjes, weet niet of er een goeie tussenzit, ben zowieso een beetje in een Engelse bui vandaag zo te zien :D |
Lieve Avatar Stoetel ;) (y)
Waarom wordt het eigenlijk opgeslitst? Der zijn al zoveel subforums :( |
Citaat:
|
Citaat:
Deze vind ik leuk! En zo moeilijk is Latijn nou ook weer niet, deze woorden kun je zo afleiden uit het Engels. Er komt toch een uitlegje onder te staan dus... |
Ars Imaginaria :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, ik heb de voorslopige naampjes op Admin gedonderd. Nu de reacties afwachten :)
|
Citaat:
|
de Knutselclub voor kunst.
okeej, dat staat dus vast :P nu die van literatuur nog. ach daar hou ik me toch nie zo heel veel mee bezig... is het goed als iemand anders die bedenkt? :) |
Citaat:
of bedoel ik... dat is héél dope gezegd :confused: :p ook nog |
Citaat:
Ik vind trouwens Oehargabengwé Milillimessimutsatarg Onkwongwaribilitok Ajajaj-Hoe! wel een leuke naam. |
voor kunst zoiets als ARTistry (artistry = kunstenaarschap) ?
|
"Oehargabengwé Milillimessimutsatarg Onkwongwaribilitok Ajajaj-Hoe!" vind ik ook wel wat hebben. Nogal een post-dadaïstische inslag van het gegeven 'L'art pour l'art', maar toch met de nodige post-formalistische accenten om de boel een deconstructionolistische draai te geven.
LUH-3417 |
Ik vond 'dansen op papier' al zo'n trieste naam..
|
KnutselClub KnutselClub !!
|
Weet je, 'kunst' is een hele hoop. Daarom zou ik het in ieder geval niets met 'kunst' noemen, als het alleen tekeningen en ander grafisch materiaal betreft.
Je zou voor deze fora iets kunnen doen met de oud-Griekse muzen. Zij woonden zogezegd op de Olympus, als ik het me goed herriner. Ik quote: Citaat:
|
Mjah, waarom wordt het eigenlijk gesplitst?
zo druk is t hier niet. en kunst en literatuur hebben wel degelijk wat met elkaar te maken... |
Vraagje tussen door, komt bij Kunst dan niet Multimedia?
|
Aanvraag apart forum voor grafische kunst:
http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=220376 Aanvraag boekenforum: http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=205726 Aanvraag boekenforum: http://forum.scholieren.com/showthr...ighlight=boeken In het kort: de samenwerking tussen K & L gaat leuk, maar het kan leuker. Nu de grafische kunst erbij komt, willen we ons er van vergewissen dat noch K noch L onder elkander moet lijden en vandaar een splitsing. Kunst komt niet bij Multimedia, kunst zal gewoon blijven bestaan uit de grafische kunst, de tekeningen, foto's e.d. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het als een verlichte evolutionistische contemporaire.. laat ook maar :p Wat van "Boeken en Beelden" ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |