![]() |
afvallen
Ik wil graag afvallen, maar af en toe heb ik ook een hele erg eetbui. Wat kan ik nu eten in plaats van snoep enzo. Yoghurt of wat? Kan iemand mij helpen?
|
Het grote lijntopic # 6! -->
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=226301 :) Misn moet je hier eens kijken.. |
Evergreen ofzo, dat vult en dat is gewoon granen met rozijnen. Best lekker ook nog.
Als je echt honger hebt gewoon een boterham met een plakje kaas ofzo nemen, dan heb je gelijk heen honger meer en kan je ook niet aan de chips ofzo. |
water drinken!
Echt de hele dag door. Dan zit je snel vol (vooral lauw water helpt daarbij) en je moet ff een reden bedenken waarom je wilt afvallen dat stimuleert namelijk beter. walg je van jezelf zodra je in een pashokje jezelf ziet, of is het voor een bepaald persoon .... ik weet het niet maar voor mij helpen zulke dingen |
:eek: of je gaat ff informeeren naar stack 2 het werkt echt goed ik ben 30 kilo afgevallen in ander halfe maand a twee maanden met die pillen krijg je energie en je gaat vaak naar de wc en het is gewoon bij een drogist verkrijg baar of kijk ff op deze site voor meer info www.mdoubleyou.com :eek: oja en het is geen (((DRUGS))) wat vaak mensen denken
|
Citaat:
|
Lijntopic!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |