![]() |
[tip] Norther
deze 5 mans formatie uit Finland maakt Melodische Black/Death metal in het straatje van Children Of Bodom en Kalmah. ik heb gister hun nieuwste cd 'Dreams Of Endless War' aangeschaft en die klinkt toch erg goed :)
http://www.ozproductions.com/scarecr.../36norther.jpg [hoesje Dreams Of Endless War] downloadtips: Darkest Time Last Breath Endless War Dream Nothing Left er zijn samples te vinden op de website en anders moet je je maar melden op msn ;) |
ik zal me eens duchtig op msn melden. Hoesje ziet er gaaf uit, maar doet me meer aan black metal denken, vooral de naam geeft me ook een schop die richting in.
|
hmm ik heb wat over ze gelezen in de aardschok geloof ik.. volges recensie leek et wel ERRUG veel op CoB
maar ik zal samples es tjekken :) |
ah ik zie al wat op een van de illegale spullen die tot mijn beschikking staan :D
|
Citaat:
|
juist antoon dat bedoel ik.
|
Lang geleden dat ik deze cd gehoord heb, maar voor zover ik me kan herinneren vond ik 'm geen ruk aan, terwijl medolic death/black me normaal wel aanspreekt.
Volgens mij vond ik het teveel een rip-off van al bestaande bands |
ik was samples gehoord, en 't lijkt idd veel op CoB, dus 't is goed :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als die hoeren eens een eigen sound ontwikkelen. Ze apen mijnCoB teveel na.
|
Heeft Kalmah in jullie optiek wel een eigen sound?
|
Citaat:
en die vind ik dan ook een stuk beter dan die 1e |
Citaat:
|
Na-apers of niet: de muziek bevalt mij zeer, en ik heb daarom de cd al een tijdje thuis liggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |