![]() |
RSCA toch nog kampioen??
Anderlecht kende een belabberde eerste ronde, maar dankzij de 1-0 overwinning tegen aartsvijand Club Brugge zijn de Brusselaars tot op 2 punten van herfstkampioen Brugge genaderd.
stand na 17 speeldagen: 1. Club Brugge 37 2. Standard 37 3. Racing Genk 36 4. AA Gent 36 5. A'lecht 35 Stelling: na de winterstop recupereert Antheunis bepalende spelers zoals oa De Boeck en Jestrovic. Anderlecht wordt mede dankzij hen en een herwonnen vertrouwen en natuurlijk het aanwezige talent toch nog landskampioen !!! |
slotje????
|
Tgaat tussen RSCA en Genk voor de titel denk ik, Club zal pas 3e eindigen en Standard 4e denk ik.
|
tuuuuuuuuurlijk wordt RSCA nog kampioen!
hebt gij daar dan aan getwijfeld ofzo? ik zit al een gans seizoen te zeggen da ze nog nie afgeschreven mochten worde, want twee winstmatchen tegen brugge = 6 punten opgehaald! http://forum.scholieren.com/smile.gif daarmee. m'n vader en broer wilden me maar niet geloven, maar nu moeten ze hun mening toch n beetje bijstellen. (tzijn bruggesupporters http://forum.scholieren.com/mad.gif http://forum.scholieren.com/smile.gif ) RSCA 4 life! |
http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif
Tja, wie weet worden ze kampioen hè, misschien ook niet. Maar dan hoef je er nog geen topic over te openen man! |
Citaat:
|
Waarom mag hij daar geen topic over openen?Discusieren over wie de titel pakt is toch interessant?Tis niet omdat het over de Belgische competitie gaat, da het ni interessant is hoor!!
|
Citaat:
|
belgisch voetbal.. zucht..
zo saai.... |
Wij vinden het zelfde over de KPN Telekompetitie hoor!!BORING!!!Holland kan ni mee ole ole!!
RSCA schakelde PSV uit olé olé |
Mensenlief, kunnen jullie Nederlanders nu echt niets van ons, Belgen, verdragen ??
Wij zagen toch ook niet als't over Co'tje of Koeman gaat ?? Of over het WK ..... |
aa gent ajax 0-6
ajax aa gent 3-0 uit de voorbereiding nac aa gent 6-0 nec kv mechelen1-0 nec exelsior moeskroen 4-1 rkc westerlo 3-1 sparta r genk1-0 sk lommel 0-1 fc utrecht vitesse 3-0 lokeren royal cappelen 0-1 rbc en zo kan ik nog al eeuwen verder gaan |
RSCA - PSV 1-0
PSV - RSCA 2-3 Utrecht - RSCA 1-4 Brugge - PSV 4-0 ik ook |
Ja en mijn favo.ploeg Kv Oostende vorig jaar nochtans gezakt uit 2e klasse: vorig jaar:KVo-Ado Den haag 4-0.Trouwens wat zijn vriendematchen nu van belang?Vorig jaar heeft rsca psv gewipt id cl, en hebben ze gewonnen van real,lazio en manu thuis.De nederlandse competitie is heus ni beter dan de belgische.
|
Ik vind het een beetje erg triest dat die Belgen steeds over het WK beginnen..Net of het voetbal ophoudt als je niet aan het WK meedoet..Oke, ik vind het ook erg jammer dat Nederland niet doorgaat..Maar net of België zo goed speelt zeker..( http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif )...
Wat is dat trouwens de laatste tijd?? Het lijkt wel een belgeninvasie hier... |
En dan vos iets op tegen dat Belgen hier zitten?Bij mijn weten is dit een NederlandsTALIG forum geen nederlands forum.
|
Citaat:
|
Ja maar Koeman en Co zijn nog bekend.. Ik weet geen een belgische coach te noemen, en genoeg Engelse, Duitse, Franse, Spaanse, italiaanse.. En dan komt omdat Belgie gewoon een NOG slechtere, en NOG amateuristischere competitie heeft dan in nederland!
|
Ik heb niks tegen het Belgisch voetbal, daar gaat het helemaal niet om, voel je toch niet meteen aangevallen! Waar het wel om gaat is dat dit topic niets toevoegt, totaal niet interessant is en je er niet op kunt reageren! Een "stelling" zoals Sportingboy het noemt, of Anderlecht kampioen wordt of niet, dat slaat toch nergens op? Net als Zaagmans zegt, als hij een topic opent met de stelling "Feyenoord wordt landskampioen!" vind ik dat net zo goed onzin. Heeft niets te maken met het Belgisch of Nederlands voetbal, of wie er beter is.
|
inderdaad jullie anderlecht hebbeen psv verslagen ajax heeft aa gent vernedert
|
Citaat:
|
Citaat:
Toen heb ik 15 à 20 vriendenmatchen wel opt forum gezet waar bijna telkens de Belgische ploegen wonne van de Nederlandse. Uitgelachen dat ik er toen met werd door die Nederlanders, niemeer normaal. En nu zal die kleine hier eens net hetzelfde komen vertellen. manmanmanman, waar ben je toch mee bezig. BTW hoop er maar niet op dat rsca kampioen wordt. Club Brugge 1st Anderlecht 2e dan Standard en Genk |
hmm maar in nederland zijn topclubs
bij voetbalspellen (computer enzo) zitten ook nooit belgische teams wel altijd ajax psv en feyenoord dat zegt eigenlijk genoeg het belgisch voetbal heeft ook niet echt bepaald een rijk verleden heh http://forum.scholieren.com/smile.gif maargoed verder heb ik er niks op tegen hoor, laat die topic ook maar open lul maar lekker door over anderlecht en brugge http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
Ehm walter op FIFA 2002 staat de Belgische competitie en de Nederlandse niet hoor!!Dus je stelling ivm computerspellen klopt niet..
En gent was vorig seizoen maar een gemiddelde ploeg hoor, om dat nu te vergelijken met ajax, de vergelijking rsca-psv gaat meer op... En Bliksem als je geen enkele Belgische coach bent weet je dus niks van voetbal...Bij mijn weten is de trainer vd Nederalndse kampioen PSV nl. een Belg nl.Gerets.Dus je eigen competitie volg je ook niet zo best he?En Leekens trainer van Roda??Tja jongen... |
Citaat:
Ik moet wel toegeven dat de Belgen géén traditie hebben wat doping betreft... |
Citaat:
ik moet ook maar snel voor een belgische ploeg worden.. voordat ze WEER een europese beker winnen.... Zelfs AZ heeft ooit Eurocup II gewonnen, en nu zijn ze nix meer, dus echt zoiets iets?! DACHT HET NIET.. |
Ehm Kv Mechelen heeft ook nog europacup gewonnen en zit nu in 2e klasse!
En Bliksem nu reageer je niet meer he op het feit dat je geen trainers kende van Belgie...Je weet er gewoon niks van jongen! |
Ik blijf er bij dat op dit topic een slotje moet!
|
Ze maken nog een goeie kans jah
|
Citaat:
|
Citaat:
aitheunis van anderlecht vergoossen OH WAT IK OOK ZO LOMP vind oliveira scoort weer voor como als ie eens een doelpunt maakt in de italiaanse serie b staat op belgie 500 gog iedereen uit z,n dak |
Citaat:
Ik denk nie da standaard nog ga meespelen voor titel, genk ook niet (ze moeten spelers(verschillende) naar de africa cup sturen), kdnek dat het zal gaan tussen club en andelecht. Hopelijk halen die dikkenekken van anderlecht het niet. |
Zaagmans aub bol het gewoon af van dit forum je werkt ferm op mijn zenuwen!Snotaap die denkt hier wat de wijze komen uithangen!
|
Citaat:
|
Jij hebt ook al veel verstand moi!In wat zou hij dan winnen van mij?Gezever ja dat komt eruit!Maar ja jij bent waarsch te dom om dat te snappen he moi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat topic over het Belgisch voetbal ni gestart!En het is enkel omdat jullie,nederlanders zo neerbuigend doen over alles wat Belgisch is dat wij,belgen, zo reageren.En met alle respect Zaagmans is ne snotneus die gewoon wa zevert hoor!
|
Citaat:
ik heb inderdaad een snotneus ja maar dat kan he ben namelijk verkouden en ik heb niks tegen belgisch voetbal maar het is voor ons nederlanders ook niet leuk als jullie de hele tijd maar blijven zeggen (nederland niet naar het wk belgie wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Ze kunnen het ook niet helpen dat het wannabe-Nederlanders zijn... die wel naar het WK gaan http://forum.scholieren.com/frown.gif) |
Citaat:
|
De Belgen gaan naar het WK , de belgen zijn vorig jaar verder geraakt in De cl dan de hollanders , dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat belgisch voetbal saai is of van laag nivo is ..
|
Belachelijke reacties van jaloerse noorderburen hier, maar om het over de topic te hebben:
Mijn mening: Anderlecht & Brugge titelstrijd Standard & Genk zullen zwaarder lijden onderverlies afrikanen (africa cup) en misschien blessures, gent vind ik persoonlijk te zwak, het wordt iig een coole terugronde, khoop op fcp voor den titel! slu |
Citaat:
dan kunnen ze wel naar het wk gaan dankzij die naaier van een goor, kunnen ze wel verder bekeren in de Cl, omdat Manchester Utd en Dinamo K. de laatste wedstrijden niet op volle sterkte draaiden omdat Man Utd al geplaatst was en Dinamo K. al uitgeschakeld was.. en voor mijn part mag het hele belgische voetbal afgeschaft worden want dat boeit me geen ene moer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |