![]() |
inwendige bloedingen :(
hmm, kben gisteren heel ongelukkig met me fiets over een hekje gevallen :S
deed echt zo'n pijn, kkan helemaal niet meer lopen op me rechterbeen.. nah was dus bij de dokter geweest en die zei, dak inwendige bloedingen had in me (ehm van me onderrug t/m me bovenbeen) en dat me hechtingsspieren gescheurd waren ofzo... nah heb nu dus pijnstillers, en krukken gekregen... hmmm kbaal er echt fucking veel van.. heb nu vakantie dus.. maare wie heeft dit nog meer eens gehad, en nah hoelang kan je ongeveer weer normaal lopen, wantk kan nu helemaal niet meer weg... :( |
Aaiii klinkt pijnlijk... ik weet niet hoe lang het duurt, maar ik zou je been in ieder geval rust geven, en altijd met die krukken lopen. Dan gaat het het snelst over.
|
oef.. :(
Ik zou idd je been zoveel mogelijk laten rusten, en altijd met je krukken lopen, dan geneest t hopelijk ook sneller.. |
Met inwendige bloeding bedoelen we meestal wel iets ergers. :o
Patiënten met een inwendige bloeding moeten altijd met spoed per ambulance naar een ziekenhuis worden vervoerd voor een spoed-chirurgische ingreep. Denk dat je hier een flinke onderhuidse bloeding bedoelt. :) Waarschijnlijk gecombineerd met een kneuzing. |
Citaat:
nah gaat vandaag al stuk beter... kan alleen nog steeds niet op rechts staan :( naja zal die krukken wel gebruiken.. thanx/// (maar wask ook van plan he :) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |