![]() |
Zlatan misschien naar Ac Milan
Net bij Ajax en nu misschien al weg???
Ze hebben ook belangstelling voor Chivu maar die mag niet weg van Ajax. En terecht. |
Bron ofzo?
|
Bron...
|
|
je mist er niet veel aan als ze er nog veel voor vangen ook. lijkt het me niet zo moeilijk
|
Vreemd van AC Milan(zal wel een gerucht zijn dan), Zlatan heeft namelijk nog helemaal niets gepresteerd, hij moet het eerst maar eens bij Ajax bewijzen. Ik zou het niet erg vinden hoor als Ajax hem verkoopt, misschien kan Ajax van het geld dan een betere spits kopen...
|
Dan hoop ik voor hem dat die colina (weet ik veel hoe die heet) niet fluit want met al die elboogstoten van slaatan krijgt hij vast en zeker vaak een rode kaart http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
AS Roma wil hem ook hebben voor 35 miljoen, ze wouden hem al aan het begin van het seizoen maar toen kaapte Ajax Zlatan voor hun neus weg http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
|
Zlatan kreeg vorig jaar van elke club aanbieden. Aan zijn zaakwaarnemer vroeg hij of Ajax al een aanbieding had gedaan. Volgens mij gaat hij heus niet weg omdat hij graag bij Ajax wou spelen.
En Chivu, nee alsjeblieft niet zeg. Eén van mijn favo spelers. Net aanvoerder, nee die gaat ook niet weg..... |
Tuurlijk gaan ze niet weg. Ajax is net een beetje bezig om een team op te bouwen.
Als je Zlatan en Chivu nou verkoopt kun je er net zo goed meteen mee ophouden, als club zijnde. |
Citaat:
|
dat sla-dan oprot vind ik niet erg, maar laat hem dan wel gaan naar Madagaskar Utd of Forza Tadzikistan.
Zo ver mogelijk iig. |
op fokzine stond dat as roma belangstelling had, 35 miljoen ofzo
maar ik zie een spelersruil wel zitten, zlatan - montella ofzo http://forum.scholieren.com/biggrin.gif [Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (25-12-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik daar voorzitter was had ik hem laten gaan en machlas ook in plaats voor goede spitsen zoals alback ofzo of Hoogendorp
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoogendorp heeft meer inzet, beter schot, betere conditie, is kopsterk (Machlas heb ik nog nooit een bal zien koppen), Machlas is een spits en niet geschikt als mid-voor. Hoogendorp - meen ik uit mijn hoofd te zeggen - is jonger en Hoogendorp is een Nederlander. Verder heeft Hoogendorp een betere vrije trap, minder last van blessures en kennen ze hem in Spanje (met het oog op de toekomst). |
zlatan moet zn kans en vertrouwen (terug)krijgen
komt wel hij heeft een paar keer laten zien dat ie een klasse beter is dan de meesten in de kpn eredivisie ('fluwelen' passes, bewegingen) en het kutste voor een spits is niet altijd in de spits staan en droog staan vooral gewoon kwestie van tijd |
en machlas heeft (helaas) zn beste tijd gehad
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Il Capitano (26-12-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik am football cool vind houdt niet in dat ik geen verstand van voetbal heb. ff serieus, wat was er niet waar aan mijn verhaal? |
Ik denk ook niet dat hij weg gaat. Waarom zouden ze eigenlijk geintereseert zijn in een speler die bijna nog niet in actie is gekomen.
|
Zlatan misschien naar Milan, ik zet er zo mijn twijfels bij omdat ik werkelijk geen enkele reden kan bedenken waarom Milan die man uberhaupt zou willen hebben.
Hij heeft dit seizoen albsoluut nog nix gepresteerd bij Ajax. Als Zlatan er dan een X instaat doet hij nix anders dan ellebogen uitdelen, elke wedstrijd. Hij is dan een X 5 vijf wedstrijden geschorst ofzo,maar dat vind ik nog te weinig. Als ik trainer was van ajax had ik hem zelf een schorsing opgelegd tot ie zich een beetje kan gedragen. |
zucht....hij heeft niets gepresteerd hij heeft niets gepresteerd bla bla
Bij AJAX niet nee, maar bij MALMO zeker wel. En nogmaals toen wilde ac milan enz hem ook al maar pakte ajax hem weg voor de neus van die clubs. Dat is denk ik de grootste reden. En ten tweede hij is jong, lang, technisch dus dat is goed genoeg voor een topclub zoals ac milan ofzo. En nee, bij AJAX heeft hij niets laten zien. |
Citaat:
|
Citaat:
mocht Milan m iig halen hebben ze hun handen vol aan hem, laten we eerst maar afwachten wat hier überhaupt waar van is, dan zien we later wel verder |
nou laakt die kakker daar in Zweden een paar goede wedstrijden hebben gespeelt. Moldo-AC Milaan. Dat is toch wel een heel groot verschil. Molmo-Ajax is al een enorm gat. Geen wonder dat hij daar in Amsterdam geen basis plaats heeft. Hij is niet eens gewond om op normaal niveau te spelen, laat staan bij een topper. En stel het zou wel waar zijn, daar in Milaan zal tij echt geen basis plaats kunnen afdingen. Dis shefshenko is echt 10 keer zo goed als deze arrogante kakker.
|
Citaat:
Shevchenko was toen hij 20 was nog nauwelijks bekend van Dinamo Kiëv, dus je vergelijking klopt ook niet echt, wacht dan eerst tot Zlatan ook 25 is (zo oud is Shevchenko nu) of ga Zlatan vergelijken met de 20-jarige Shevchenko en geef dan pas een oordeel. ok...Shevchenko roelt nu, maar goed...hoe erg zal Zlatan roelen als hij 25 is? http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Echte voetbalkenners zien gewoon dat Zlatan voetbaltalent in z'n poten heeft.
Hij schoot ze er eerst lekker in bij thuisbasis Malmo, maar het is toch niet gek dat hij even moet wennen bij Ajax? Zlatan besliste de uitwedstrijd tegen Feyenoord met een doelpunt en een assist, en hij scoorde tegen Apollon, FC Twente, Roda JC en twee keer tegen Fortuna Sittard. Terwijl hij bijna nooit in de basis staat en al een aantal wedstrijden geschorst is geweest! Zlatan heeft gewoon te maken met een te hoog verwachtingspatroon, opgelegd door de media. Zlatan is een ruwe diamant waar nog wat aan geslepen moet worden, maar hij komt er heus wel! |
Ben het helemaal eens met TN17, stuur die machlas maar met de eerste de beste boot richting Kreta, dan kan hij daar zijn leven verder afbouwen. http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Citaat:
Ben het voor de rest ook eens met TN17, daarom vond ik die vergelijking met Shevchenko ook nog niet echt een vergelijking |
Ik ben een hevige Milan-sup en laat me opmerken dat daar niks van aan is,Ibrahimovic werd zelfs nog niet gevolgd door Milan-scouts.In Chivu is men wel geïnteresseerd maar er circuleren wekelijks wel 20 namen die bij Milan zouden gaan spelen.
|
oh ja echte ac milan fan, waarom schrijven ze het dan???
En waarom zal jij meer weten als 'ac-milan-fan' dan andere die ook gewoon op de website kunnen lezen ofzo. Of bezoek jij je clubbie in Italie?? Maar je kan gelijk hebben hoor. Denk het niet |
Excuseer me hoor maar ik ben lid van een officiele Milan-fanclub,ik ga elke dag naar de officiele Milan-website, daar zegt men ook niks erover,en volgens een Italiaanse maat van me zelfs niks id Gazetto Dello Sport.Nu goed?
|
Geruchten gingen ook al dat Kezman naar Milan gaat na dit seizoen. Als opvolger van Shevchenko die voor 200 miljoen naar Real zou gaan.
Lijken me allemaal niet meer dan geruchten... |
[QUOTE]bartje518 schreef:
[B]Ik heb wel eens mijn twijfels gehad bij het aankoopbeleid van Milan, maar als dit waar is dan zijn ze wel heel stom.. Wat moeten ze nu met Ibrahimovic?? Die man heeft nu werkelijk nog niets gepresteerd. Tot nog toe vond ik hem van alle aankopen van ajax de grootste miskoop. En die leuke verhaaltjes van dat hij zo graag naar ajax wilde, daar is natuurlijk helemaal niks van jaar. De enige reden dat hij naar ajax gaat is dat hij daar aan spelen toe komt, en bij al die andere clubs niet. Laat die zlatan of hie dan dan ook heten mag eerst maar eens een béétje fatsoenlijk bij ajax spelen, want dat heeft hij nog niet gedaan.. [QUOTE][B] hey volgens mij vergeet je dat Kinkladze de grootste miskoop is in de history van Ajax! en laat Zlatan eerst maar ff dit jaar wennen aan ajax, en dan zie je volgend jaar een hele andere zlatan weer, dan komt ie weer op de nummer 1 positie van de topscorelijst van de KNP-comp. als van de vaart, tenmiste niet 1e word. |
Citaat:
|
lul niet man, bergdolmo is nu echt wel goed bezig.
Wamberto is onmisbaar, Maxwell kan je niet beoordelen over 4 a 5 wedstrijdjes en hij is nog jong. Machlas oke daar ben ik het mee eens, maar de rest NIET (paar misschien nog na) |
arveladze??
Topscoorder vorig jaar... en bovendien naar Celtic. Dus zo'n miskoop is het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |