![]() |
afvalpillen
een vriend van mij gebruikt pillen om af te vallen. deze pillen heten 'stack 2' en je krijgt er zoveel energie van, dat je veel wilt gaan bewegen enzo waardoor je dan dus afvalt. als je er veel bij sport, val je er zo'n 1,5 kilo per dag mee af. deze pillen lijken mij dus echt niet gezond, en ik vraag me af of iemand er meer van af weet, omdat ik denk dat het toch wel gevaarlijke pillen zijn ofzo. kan iemand mij er meer over vertellen?
:confused: |
1,5 kilo per dag? Yeah right, dat lukt je echt niet hoor... misschien dat dat 2 dagen achter elkaar kan, maar daarna echt niet meer.... dan zou je in een maand 45 kilo kwijtraken :p
|
Nou uhm, het lijkt me idd
dat die pillen absoluut niet gezond zijn.. Ik heb zelf pillen gekregen van een vriendin, die zijn voor een andere ziekte, en na verloop van tijd zou je dus gewichtsverlies krijgen. Mja, k heb ze teruggegeven :\ Misn moet je op een 1 of andere drugsite kijken ofzow.. |
mja, het leek mij ook onwaarschijnlijk dat je zoveel af kan vallen, maar ik weet zeker dat die vriend daar niet over liegt...maar daarom lijkt het me dus ook echt niet gezond
|
Citaat:
|
Drugs.
Fout! Drugs zijn fout! |
't lijkt me alles behalve gezond
|
Lijntopic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |