![]() |
Miskoop Kollman mag alweer vertrekken bij FC Twente
Hoezo miskoop?
Roland Kollman mag per direct weg bij FC Twente. De Enschedese club wil de aanvaller het liefst direct verhuren. "Het beste is dat hij in Oostenrijk weer lekker gaat voetballen en tot zich zelf komt" aldus Jaap Uilenberg. Mocht een club zich melden en die wilt Kollman huren dan is er een optie tot koop. Miskoop van het jaar? |
Miskoop... verhuren en aan spelen laten toekomen is wat anders dan verkopen! Ze willen dat ie weer aan het voetballen toe komt, zodat ie later weer beter en met speelritme terugkeert naar Twente. Ze zien dus nog echt wel wat in hem, lijkt me.
|
vindt ik nergens opslaan roland kollman was had gewoon geen kans gekregen en was vaak gebleseert
|
Miskoop v/h jaar vind ik Berglund eigelijk
|
nou hij heeft wel wat wedstrijden gespeeld bij twente.
en daarin maakte hij geen denderende idruk vond ik. maar hem verhuren en hem als het beter gaat terug vind ik een goed plan. en ja op dit moment heb ik liever jack de gier in het veld dan kollman |
Citaat:
|
Citaat:
Even offtopic : Hoe was het in Florida? http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
De miskoop van het jaar is Gabor Torma van FC Groningen (Roda JC)
|
Citaat:
|
Hmmm moeilijk te zeggen, weinig van hem gezien, duzz dit is de beste optie om hem nog eens ff terug te laten gaan naar Oostenrijk
|
Ze hebben daar een beste goeie jeugdige spits, moeten ze voor laten gaan. Laat em maar lekker teruggaan naar oostenrijk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |