![]() |
nederland heeft er weer een europees kampioen bij
Jochem Uytdehaage (schaatsen)
hij won het EK zonder 1 van de 4 afstanden te winnen, net zoals Rintje Ritsma dat altijd deed. Is Uytdehaage de opvolger van Ritsma als het gaat om allround schaatsen? |
Ritsma gaat nog wel ff mee denk ik
|
De grote vraag is nu: Wie gaan er naar het WK allround? er mogen er maar 3 gaan, Uytdehaaghe gaat sowieso lijkt mij, en dan hebben we ook nog Verheyen, Ritsma, Postma, Romme en Beulenkamp. Ik denk dat Uytdehaaghe gaat met Verheyen en Ritsma. Ritsma is toch de titelverdediger en Postma wil zich waarschijnlijk richten op het WK sprint.
|
Rintje Ritsma stopt na dit seizoen, hij is alleen door gegaan om nog 1 keer mee te doen aan de Olympische Spelen maar dan stopt ie.
xx |
Citaat:
Btw, ik denk dat Uytdehage nog wel wat All- Round titels kan gaan binnenhalen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk van wel. Ritsma heeft zijn beste tijd gehad en doet ook alleen ma mee aan de os op de 1500m als ik het goed heb.
ik denk dat dit toch wel de nieuwe lichting is ma voor hoe lang? Zeg jij het ma |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat Jochem Uytdehaage wel als opvolger van Rintje gezien mag worden! Maar voorlopig zijn het nog elkaars concurrenten. Want waarom zou Rintje er na de OS mee stoppen? Hij heeft op All round toernooien toch veel meer kans op een medaille dan op de Spelen? Dan kan hij z'n carrière beter op zn hoogtepunt beëindigen ipv na de Spelen waar hij waarschijnlijk toch niet op het podium staat.
WK-Allround: Rintje 1 Jochem 2 Das toch mooi. http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Er komt wel weer een hele goeie lichting aan, met onder andere Stefan Groothuis, die al dicht bij de top is. En in jong-oranje zitten talenten als tom prinsen en Remco olden heuvel die worden gezien als DE talenten van de toekomst
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |