![]() |
ene borst kleiner dan de ander
Ik vroeg me iets af:
Kan een (mede)reden voor een kleinere borst zijn dat je rechtshandig bent, als je rechterborst kleiner is, en andersom? Je ziet bij turnsters meestal platte borsten doordat zij hun spieren veel trainen, maar heeft dat ook te maken met je schouderspieren (die je naar mijn idee vaker gebruikt omdat je rechtshandig bent)? Misschien interessant te testen bij hoeveel vrouwen dit klopt? (rechtshandig en rechterborst iets kleiner, of andersom) Bij mij klopt het wel (maar het verschil is nihil). |
Ja bij elke vrouw is de ene borst iets kleiner dan de ander.
Je lichaam is niet perfect symmetrisch, je kan soms ook verschillen in je gezicht zien (bijvoorbeeld in je ogen), of in je handen ofzo. Bij mij klopt je theorie ook, maar ik ben linkshandig (het verschil is ook nihil) |
Hm, ja, ik ben rechtshandig,
en mn rechterborst is idd iets kleiner dan mn linkerborst.. (nou ja, dat heb ik dus net ontdekt :o) Mja, tis niezo groot verschil. |
ghe, bij mij klopt het ook. ik ben linkshandig...
(als je meer met je andere hand/arm/schouder gaat doen en minder met de voor mij linker, zouden ze dan gelijker worden?) |
*Ilsje is rechtshandig*
*kijkt naar beneden....* *rechter is nóg kleiner dan linker* 't klopt bij mij ook :) |
euhm foutje, links is dus groter dan de andere :o
|
komt een kleinere rechterborst niet gewoon door je hart. Dat zit namelijk een beetje links van het midden en daardoor 'steekt' je linkerborst een beetje verder uit?
|
*gooit roet in het eten*
klopt niet bij mij... (maar goed, ben nog niet uitgegroeid hè?) |
Citaat:
(Ik weet dat je hart aan de 'andere kant' kan zitten, maar het lijkt me stug dat dat toevallig net is bij de 2 linkshandigen die hier gepost hebben. ;)) |
lijkt me ook beetje toevallig, maar was gewoon een logische verklaring aan het proberen te vinden
|
Citaat:
bij mij klopt het ook. bij mannen klopt dat trouwens ook :D onze dirigent (van de muziekschool en van de harmonie) heeft ook borsten, en zijn rechterborst is veel kleiner: hij slaat de maat altijd met zijn rechterhand :) xxx |
*even kijken*
Jaaah, klopt!! Verschil is niet super groot, maar toch zie ik het duidelijk :) Cool :) (ik ben rechts, rechter borst is kleiner) |
Hmm, ik ben rechts en mn rechterborst is 'n klein beetje groter dan mn linker :confused: :o. Maar ik ben dan ook nog niet uitgegroeid enzo.
|
mijn rechterborst is ook groter,en ben rechts...
|
Bij mij klopt het niet...helemaal niet zelfs.
|
Bij mij klopt het ook totaal niet... juist andersom..
|
Ik ben rechtshandig en mijn rechter is groter.
Maar ja, ik schijn wel vaker uit de boot te vallen bij dit soort dingen. Ben niet gemiddeld dus. Ik denk trouwens niet dat die theorie klopt wat betreft de grootte van mensen hun borsten gezien de reacties ;-) |
hmmzz bij mij zijn ze precies even groot :s
naja zal wel... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |