![]() |
wie doet er aan waterpolo
nou ik wilde eens weten hoeveel mensen er aan waterpolo doen en hoe lang en bij welke club je speelt
groetjes |
Ik speel het niet. Maar ik veronderstel dat jij het wel speelt. Waar speel jij waterpolo en hoelang doe je dat al?
|
ik speel het al ruim 4 jaar en ik doe dat in hoogvliet bij scom wel eens van gehoord ik hoor het wel
groetjes |
jaaaa, ik speel waterpolo!!!
Ik speel bij Lz1886 in Leiden, bij de Dames1. We spelen dus in de hoofdklasse, ik ben keepster... niet voor lang meer alleen, stop dr eind seizoen mee.... Gaan er nog mensen naar borculo eigenlijk??? |
Ik speel het ook in Veldhoven bij VZV Njord. Nu nog Heren Jeugd maar volgend seizoen misschien eens wat anders!
|
he ik speel bij bz&pc!!
maar heb nu een blessure. maar ik zwem al zo n 9 jaar en waterpolo zo n 6 jaar denk ik |
Citaat:
zit nu alleen bij de Gouwe geloof ik.. Wij hebben onwijs vaak tegen jullie dan gespeeld!! Met de aspiranten toen enzo! En kheb ook aan zwemmen gedaan!! |
De Rijn rullezz!
ik speel nu al zo'n 10 jaar eerst bij De Rijn daarna bij Polar Bears en nu weer bij De Rijn. En ik speel nu in het tweede herenteam en af en toe in het eerste herenteam |
Lijkt mij wel leuk om te gaan doen. Maar khoorde van m'n vader dat ze in je tenen bijten :eek:
|
hahah, ach dat valt wel mee
|
ik zeker niet ik kan niet goed zwemmen :mad:
|
m'n broer poloet hier in dokkum en ik zwem samen met mijn vader en broertje.. :)
|
Ik heb 5 jaar op waterpolo gezeten, bij Oceanus
|
ik doe niet aan waterpolo
|
Ik deed tot drie jaar geleden aan waterpolo in Den Helder, bij Noordkop. Toen ik naar Ede verhuisde besloot ik een andere sport te doen (terwijl ik bij de Poler Bears kon :o ).
|
ik doe ook aan waterpolo bij Vzv Njord onder de 16 :) coole sport ik zit bij de kring en ik heb voor een tijdje bij de nederlandse gespeelt (getraint)
|
Mensen die niet hard genoeg kunnen zwemmen.. Anders gingen ze VDH wel achterna :)
|
Citaat:
integendeel, en dat ook veel langer dan bv. VDH. Zwemmers zijn eerder 'waterpoloers die geen conditie hebben'. ik weet dat je het niet meende, maar kon het niet laten om te reageren :( |
Citaat:
Dus ik denk dat mensen waterpolo kiezen als ze erachter zijn gekomen dat ze met snelzwemmen niet ver (genoeg) zullen komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in Nederland is het verschil in aanzien wel groot.
maar denk/weet dat een kroatische, hongaarse of franse waterpoloer. meer aanzien heeft dan een zwemmer daar. in boedapest zijn zelfs grote reclame borden met poloers er op. Dus ligt er maar net aan hoe goed je bent/gaat worden. aangezien er al nederlanse poloers(sters) in frankrijk, italie spelen En dat kiezen omdat je niet hard genoegt zwemt is onzin. is gewoon wat je leuker vin.en er zijn zat poloers die beide doen maar j vergelijkt nu voetbal met atletiek. het is allebei rennen en als je niet hard genoeg rent ga je maar voetballen(alleen het geld en aanzien klopt niet helemaal in deze vergelijking) ohja polo zelf bij svh |
ik zit ook op waterpolo bij ARGO!!! volgend jaar bij dames 2. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |