![]() |
De roos
Toen de roos in je hart
Vernield werd Door de pijn Van lust Had je nooit Kunnen denken Dat die gebroken Stengel Nog zo sterk was Dat hij weer Kon groeien Toen mijn liefde Die roos weer begon Te voeden Zag ik Hoe mooi je wel Bent en hoe mooi Je terug kan worden Maar mijn liefde Was te sterk Om gedragen te worden Door een gebroken stengel In plaats van te voeden Begon hij terug te plooien Maar de stengel stond er nog Steeds Probeert zo hard om zijn Blaadjes te laten bloeien Liefde was te sterk en Heeft verloren maar met Wat overbleef Begon een nieuwe roos Uit de koude donkere aarde Te groeien en geeft Nieuwe kracht aan Die gebroken stengel Die nieuwe bloem Noemt vriendschap En is puur en zacht En altijd in bloei… Alleen jij kan die andere bloem Weer laten bloeien Maar ondertussen Geef ik je de roos van mijn Vriendschap |
:eek: Echt kippevel......
Geen nuttig commentaar, sorry Kimry |
Ik ben hier al een tijd niet geweest, en weet ook niet of je hier nog meer gepost hebt. maar ik vind dit echt schitterend.
heel erg mooi |
Wat ik leuk vind is dat je veel inhoudelijk weergeeft. (y) de vorm vind ik weer iets minder, op zich heeft het best wel wat, maar ik vind het niet super lezen.
|
idd kippenvel...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |