![]() |
vr44gje.over.p4dd0s
Het.is.mij.duidelijk.d4t.er.een.bep44lde.periode.moet.sitten.tussen.tw ee.p4dd0erv4ringen.om.weer.een.vol.effect.te.krijgen.bij.de.eerstvolge nde.keer.
Nu.vr44g.ik.mij.4f.of.ik.niks.s4l.voelen.v4n.een.portie.h4w4i44nse.4ls .ik.3.weken.terug.een.portie.mexic44nse.4chter.de.rug.heb. Sorry.voor.het.onduidelijke.typen.m44r.mijn.toetsenbord.wil.nog.wel.ee ns.moeilijk.doen. 4lv4st.bed4nkt. :) |
Volgens mij moet er een paar dagen tussen zitten (lichamelijk)
Maar het is wel aan te raden om er minimaal een maand tussen te houden. Je moet de oude trip eerst volledig verwerken voordat je aan een nieuwe trip begint. Maar zoals ik hierboven al schreef je lichaam kan na een paar dagen weer trippen van paddo's dus als je wilt kan je trippen ;) The.m4gic.mushroom.is.n4ture's.best.friend :D |
Citaat:
En geen dank hoor... |
volgens mij is het niet een kwestie van een paar dagen. Want als je paddo's gebruikt hebt maakt je lichaam antistoffen er tegen. Want het is gewoon vergif voor je lichaam en daardoor ga je trippen. Deze antistoffen hebben dacht ik ongeveer een maand nodig om compleet uit je systeem te zijn. Maar na 3 weken zal je er denk ik niet zoveel meer van merken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een punt is een punt bij jou. Een spatie is een punt bij jou. Snap je? Kan niet aan je toetsenbord liggen. Misschien aan je softwareinstellingen... Maar probeer eens op de 'A' te rammen ipv de '4', op de 'O'ipv de '0' en op de spatiebalk ipv de '.'. |
Citaat:
|
133333333333333333333337!!!!!!! :d
|
on.topic
|
3-4 weken minimaal
|
Citaat:
d4nkje. nu.k4nnie.dicht. :) |
Je moet paddo's niet te vaak doen, tenzij je het niet erg vind als het effect verminderd...
Om de maand op zn minst denk ik. |
Lichamenlijk is t echt maar een paar daagjes.
Geestelijk kan er echter ook gewenning optreden, waardoor de tripeffecten minder indruk op je maken en je dus wat minder gestoord wordt tijdens de trip. |
het.effect.w4s.juist.veel.sterker.n4.een.termijn.v4n.3.weken.
selfde.hoeveelheid.en.soort.p4ddo's |
De ene portie paddos is de andere niet.
Die geestelijke gewenning treedt pas na veelvoudig gebruik op... Als t optreedt. Tis namenlijk niet iets waar ik ooit over gelezen heb of zo, maar meer wat ik bij mezelf merk... en t lijkt me ook redelijk logisch. |
Citaat:
dus: R-alt 255 dat is de code voor spatie... er is ook een code voor a enzow... zoek maar uit :D ow ja, btw, ik d8 1 maand... |
Kheb trouwens n keer slechts 3 dagen tussen 2 paddotrips gehad. De 2e trip was half zo sterk, maar wel zwaarder...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |