![]() |
exteme sports
Welke extreme sporten vind je prachtig!
Ikzelf vind kitesurfen echt relax! Ik zou het echt graag eens doen. Evenals parachutespringen en bungeejumpen (die ik niet zo extreem vind) greetz |
Citaat:
|
[quote]scara schreef:
Citaat:
|
Ik wil een keer parachute springen en bungeejumpen. Cool lijkt me dat.
|
snowboarden!!!
|
uhm
met een BMX van een dak afspringen in een bak met water? |
snowboarden & wakeboarden!!!!!!!!!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif I'm a poser http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
ik doe windsurfen en kitesurfen
helaas is het nu een beetje koud maar in de zomer zijn ik en m'n surf/kiteboardjes vaak te vinden in scheveningen |
Citaat:
|
Kijk es naar Jackass, dat zijn extreme sporten.
|
Alle extreme sports zijn gaaf, ikzelf doe aan kajakking, mountainbiking, skien(als dat er 1 is) en dat soort spul. Ik wil in de zomer gaan bergbeklimmen, heeft iemand daar ervaring mee? Reageer ff als je dr wat meer over weet, zoals waar je het kan doen etc.
|
Ik wil hier even een vraag stellen:
Ik heb voor mijn 19e verjaardag een parachutesprong gekregen.. Maar op de advertentie staat: (ik citeer:) Er zijn geen leeftijdslimieten en er is geen medische verklaring nodig.. Is dit dan wel zo gaaf? geeft dit je dan wel zo'n kick? of heeft leeftijd en midische verklaringen daar niets mee te maken? Heeft iemand dit ooit al eens gedaan, en wat vond je ervan? (ik twijfel dus of ik dit cadeau aanneem, door de advertentie weet ik niet of ik niet of het me wel zo'n kick geeft.. en anders is het geldverspilling..) |
uiteraard mountainbiken zeker hier in het zuiden (midden limburg/zuid limburg) lekker over singletracks knallen en leuke afdalilingen meepakken.
In de winter (zomer ook wel) natuurlijk boarden. Is ook uitermater relaxxed. En als het effe kan elk jaar een dowhill op een helling met sneeuw dit jaar in het montana snowcenter gedaan en dat was echt VET BTW parachut springen en bungee'en heb ik ook gedaan is ook erg vet maar om dit voor een keer direct een sport te noemen gaat me iets te ver dat zijn gewoon vette events |
Zelf doe ik aan snowboarden (DUH) en mountainbiken en karten.
|
ik doe snowboarden, maar is dat wel zo extreem dan :confused:
extremer dan skien ieder geval :P |
Citaat:
duuuuuuuhh.. en anders geef je maar aan mij.. tuurlijk doen! ik wou dat ik dat kreeg... zucht.. |
klimmen en ben al paar keer gaan snowboarden, kzou graag willen mountainbiken
|
Citaat:
Ik doe zelf aan rotsklimmen in de zomer en alpinisme lijkt me ook gaaf, maar het is allemaal zo duur he. |
ik vecht
|
toen k 16 werd heb k gebungeejumped...was echt wel cool! enne als k 18 word ga k een weekendcursus parachute-springen doen ! dat wordt volgens mij écht vet! kite-surfen lijkt me echt vet! k weet alleen niet of je die dingen ook kunt huren ofzo...want zo'n vlieger is aardig duur
|
ik doe zelf sinds kort kickboxen, als ik na de reacties van mijn omgeving luister is dat ook wel een extreme sport
|
Citaat:
|
Off-piste skiën dat is extreme net als boarder-cross.
En aan alle boarders die denken dat hun sport extremer is, F*ck you, ik skie en board en beide sporten zijn even extreme alleen kun je met board makkelijker piste-tricks uitvoeren. maar met die nieuwste frestyle ski's gaan tricks nog gemakkelijker en zijn er telkens meer snowboardes die ook freestyle uit proberen. |
Ben afgelopen week op wildwaterkamp geweest met school als afsluiting van het keuzevak wildwaterkano. In de franse Pyreneen. Binnenkort ga ik een eigen boot kopen, want ik ben er helemaal wild van!
|
Ik doe aan wildwater kanoen en kitesurfen, Alle twee de sporten zijn aardig extreem alleen het kitesurfen is hier in nederland wat makkelijker te beoefenen.
Mzzls, Zomer Kijk voor wat foto's maar eens hier. |
breakdance
|
Ik skateboard wel eens
DAS ECHT STOER VOORAL VAN ROLTRAPPEN AF TEGEN ZO`n GARE MUZIEKANT :LOL: MAAR DAS MEER JACKASS en basketball is natuurlijk mijn nr1 maarja dat noemen ze geen extremen sport ik vind van wel MASSOLL |
Citaat:
Jammer dat er geen op staan van je wildwaterkano, want daar was ik wel benieuwd naar. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar je er een beetje info van kan verkrijgen (En eventueel filmpjes ervan (y) ) |
ik snowboard zelf,...het valt officieel geloof ik onder de extreme sporten, maar ja kan ook nie zeggen dat het ongevaarlijk ik :o maar welke sport is dat nou wel :rolleyes:
en ik wil ook voor m'n verjaardag een parachute sprong...ik d8 eerst dat het pas vanaf 18 mocht,...zo niet dan heb ik geluk :D en kitesurfen en wakeboarden lijkt me ook wel extreme sports. |
Motorracen :D gaat wel aardig met maar 25 kw .
En wacht nog steeds op eerste non static line parachute sprong En verder is klimmen zeer gaaf , vooral buiten (y) |
Citaat:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Foto's zijn allemaal al weer van een tijdje terug, en zijn gemaakt op de rivier de 'Durance' En op de 'Quil' |
bungeejumpen aan een staalkabel lijkt me echt zo'n kick geven... :>
|
free fight
|
freefight, agressive inlinen en bilhaar epileren
|
Skateboarden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |