![]() |
Al dan niet je acties tijdens/na het blowen.
yo wassaaap,
hebben jullie je eigen ritueeltjes tijdens het afvuren/straffen van weer een joint/coontje? en wat ik me ook afvraag, heb je wel eens spijt van de acties die je maakt tijdens het stoned zijn. ikzelf had toen ik altijd begon spijt van de vage acties die ik uithaalde tijdens het stoned zijn, nu heb ik spijt van de acties die ik uithaal als ik niet stoned ben. vage shit, ouwe. ringmastaaah. |
rituelen....mwha gewoon de tijd ervoor nemen en een chill plekkie zoeken enzo. ik ken ook lui die ff willen smoken achter een muurtje ofzo maar dat is dus echt niet chill vind ik. gewoon lekker de tijd nemen om ergens te zitten en rustig te draaien en dan rustig opsmoken, beetje gezellig e.d. voor de rest als iemand nieuwe ba=ong heeft gekocht of gehaald wordt ie door iedereen ingewijdt :D (y) ook altijd als een belangrijke gebeurtenis is gaan we smoken (voor ons belangrijk) :o
nu school examentoets week dus ff niet smoken maar a.s. dinsdag is het weer zo`n dag waarop IEDEREEN na de laatste toets stoned is :D (y) :o |
ik neem er ook liever de tijd voor en zoek een goede plaats uit, of gewoon een stukje lopen met een joint is ook gezellig :)
|
ik wil meer antwoorden.
|
ik wil zoveel......
ontopic: nee niet echt rituelen maar gewoon een rustig plekkie waar ik op mijn dooie gemak een jointje kan roken met wat vrienden. ik probeer wel altijd kauwgom en drinken bij te hebben als ik ga blowen (buiten, als ik in een shop zit heb ik alles bij de hand). maarja of je dat nou als rituelen omschrijft :confused: |
eh...
ja... t moet wel leuk zijn... niet dat je je overal moet gaan verstoppen omdat er 'bekenden' langs kunnen komen ( had ik toen ik begon) |
Standaard is na het smoken naar "de brainpower" een grillburger halen. Eigenlijk is het gewoon een automatiek, maar de gast achter de bar waar je geld kan wisselen enzow lijkt op brainpower. Das min of meer het enigste vaste ritueel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |