![]() |
1/2 jaar....cadootje?
heej peepz...
kep bijna n half jaar met mn vriend.. ..en ik ben dus nog op zoek naar iets leux... in de vorm van een lief cadootje of een kewle actie... bvd |
Toen ik een half jaar samen was met mijn vriend zijn we op de dag zelf gewoon lekker gaan eten - we zijn gaan kaasfonduen in een heel leuk restaurantje. In het weekend dat op die dag volgde zijn we een dag gaan Christmasshoppen in Londen.
Maar ja, dat was eind november, begin december (dat weekend), ik weet niet of dat nu ook al kan. |
chrismas sjoppen in londen??? :eek:
ik neem voor het gemak ma ff aan dat jullie niet speciaal om dat te eten naar londen zijn gegaan....:D |
Nee, want dat eten was niet op dezelfde dag. Er staat toch, op de dag zelf zijn we gaan eten en het weekend dat erop volgde gingen we naar Londen.
|
Een lieve knuffel natuurlijk.
|
hehehe...dies sterk...
mjaah die krijgt ie wel vaker dus is nie meer zo bijzonder he.. ;) |
Ik heb mn vriend 's ochtends heeeeel vroeg ontbijt op bed gebracht terwijl ie nog op bed lag. En we hadden een kettinkje voor elkaar met onze namen erop. (Das wel een beetje standaard, maarja toch wel lief).
|
wat je eventueel ook kan doen is een cd maken met alle liedjes erop die je aan hem doet denken....
tip:you're my best friend - queen |
Dan moet je er niet bijzetten dat de suggestie van dit forum komt, dan is het verrassingeffect natuurlijk helemaal weg...;)
En ontopic: je kunt eigenlijk alles wel doen...geef 'm een bunnypakje (heb je zelf ook nog wat aan), een ketting of sieradenbon, een lekker etentje, weetikveel...be original, ga brainstormen, maak een woordenbrij op papier :D |
of koop samen een 'vriendschapsring'. hebben wij wel gedaan iig..
|
Waarom moet je nou per se iets kopen omdat jullie een half jaar hebben? Is toch veel leuker als jullie elkaar spontaan cadeautjes sturen enzo? Ik stuur mijn vriend gewoon zo nu en dan een kaartje.. vind ik leuker dan met een kettinkje aankomen met mijn naam erop als we een half jaar hebben hebben ofzo..
|
Nou, je kan m lieve knuffel geven en een kaart ofzoiets. Maar het best kun je er zelf over nadenken, moet immers uit jouw hart komen en niet uit die van mede-forummers... als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Een ijsje :rolleyes:
|
ik had gewoon een kaartje gegeven en dr ingeschreven wat ie voor me betekende enzo blabla. kvind het nie belangrijk om altijd maar kadootjes te kopen om te vieren dat je zo en zo lang hebt...
spontane kadootjes zijn altijd het leukst |
Citaat:
mijn vriend was 5 september jarig... toen ben ik naar de juwelier gegaan om zoon kettinkje met mijn naam er op te laten maken... wil ik heb een half uurtje later opgaan halen....ik sta daar dus te w888, komt hij ineens ook de juwelier in :s we hadden 5 september ook 4 maand...dus wat had hij nou gedaan...2 van die halve hartjes met onze namen der in en kettinkjes enzoow... :S:S nu draagt hij ze allebei :D:):) |
Citaat:
|
Citaat:
we hebben over 2 maandjes een jaar... misschien dat we dan wel wat doen.. week nog niet... maar gewoon zo nu en dan een kadootje vink veel leuker... dan vieren dat je een maand heb ofzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |