![]() |
wie is de tofste popdiva?
Laten we nu gewoon eens niet oordelen op de zang- of muziekkwaliteiten, maar gewoon op persoonlijkheid, image of aditude. Wie vind je nou echt de :cool:ste popdiva? En met popdiva bedoel ik types zoals britney spears, christina aquilera, madonna, anastacia, pink, lil' kim, kylie minogue etc...
|
Citaat:
Ik ga trouwens voor Patricia Paai(??). Die zingt vast ook wel. |
Avril. :p
Nee Christina Aguilera, die clips doen je wat....:D |
madonna... altijd weer gave verandering in muzieksmaak..
bijna tegen et alternatieve aan zelfs, hoewel ze geen trendsetter is binnen de alternatieve muziek, vaak wel in de popmuziek (y) |
Citaat:
|
verder vond ik Britney Spears wel okee, altijd wel goed popsongs...
tot ze de hoer begon te spelen uiteraard...toen werd et zielig |
Laat ik zelf dan maar ook antwoorden, voordat het topic gesloten wordt :rolleyes: :D
Ik vind Britney dan echt helemaal geweldig. Ze doet gewoon. Haar stijl is echt :cool: . Vooral ze nu haar stijl van schoolmeisje naar sletje is veranderd. Ze neemt zich zelf niet al te serieus en ze heeft volgens mij ook wel een beetje gevoel voor zelfspot. Ook al heeft dat niemand in de gaten. (y) :D |
patricia paay is bekend geworden als (jazz)zangeres.
tegenwoordig gaat het bij haar meer om lifestyle, adam curry, make up, glamour enzo. ze doet volgens mij niks meer aan zingen (als in; een plaatje opnenem ofzo) ik vind haar wel een beetje een popdiva als je het zo bekijkt. hoe ze dr uit ziet, glossy enzo. |
verder vind ik Alicia Keys echt een geweldige vrouw...
op et randje van pop en RnB... prachtig (y) of Jill Scott |
en Kylie Minogue heeft van die geweldige niemendalletjes (y)
eigenlijk is et moeilijk kiezen |
melanie safka :cool:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Who Is Jill Scott: Words and Sounds Volume 1 is gave plaat :cool: |
Citaat:
http://members.aol.com/GeneTracy2/SAFKA.JPG |
verder vind ik die hele zooi britney imitators verschrikkelijk... Jessica Simpson, Christina Aguilera - aan het kruis ermee :mad:
het hele concept is wel zowat uitgemolken ondertussen (n) |
en wat vinden jullie dan van beyonce of shakira?
Ik vind Shakira dus helemaal niets(n) Ik vind haar stijl een beetje genept van christina aguilera. En ik stel me ook echt voor dat ze stinkt. ja sorry:o ze ziet er zo onverzorgd uit met die haaruitgroei van haar:-s |
Citaat:
en dan die vieze geknepen zang van haar, ze zingt echt met keel dicht en neus open :mad: |
1 woord: AVRIL!
|
Ik ga voor Brian Molko :)
Hijs verwijfd genoeg om als diva te worden gezien :p :p http://membres.lycos.fr/placeboweb/pictures/187.jpg How cute... :D :D :D :D (links) |
Bedoel je niet zeg maar een beetje rechts? :D :D :D
Ennuh... ik weet niet meer wat tegenwoordig voor pop wordt aangezien, maar wat ik pop nome is BSB enzo... Dus dan heb ik geen popdiva's |
Citaat:
is dat een kerel? Gatverdamme!! |
nee joh brian molko is onzijdig ;)
|
Pink en Nelly Furtado..
Waarom.. kweenie :p (wat een argumenten..) |
Citaat:
Madonna! Madonna is geweldig. |
echte diva?? Ella Fitgerald
|
Citaat:
|
Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton Vanessa Carlton
Die ja,.....................ze kan gewoon goed zingen, schrijven, spelen en ze is ook zooooooooooo Yummiej :D |
had je vooral naar top of the pops moeten kijken toen a thousand miles in de top40 stond WALGELIJK gewoon hoe vals!! je moet vooral vaker eerst ff checken hoe ze het live doen :rolleyes:
|
Citaat:
"mijn papa is de manager van destiny's child, dus ik ben ook meteen geweldig" Nou ik vind het een KUTwijf. |
Citaat:
onee podivas zijn geen mensen, dus maken ook nooit fouten. koop in het vervolg eerst een onderbroek als je poep gaat praten. :p |
Citaat:
En over je onderbroeken, als je poep praat heb je tog egt een teil nodig. En je kan niet eens zien wat ik uitvoer, dus ook nie slap lullen, ik kom tenminste met feiten! |
Citaat:
mara verder is et een topwijf (y) :D |
Janis Joplin :)
Zij is vet wijs :) |
Madonna is en blijft de beste :cool:
|
haha als ik een bad hairday heb ben ik ook net nana moskouri :)
maarehm mes choices: Bjork, Angie Stone, Bette Midler, de jonge Nina Hagen, en Kylie natuurlijk. Kylie heeft guts. |
Alanis Morissette
|
Natalie Imbrulia ofzo
en avril |
ik vind madonna toch wel een van de grootste. :p
|
Citaat:
ik heb een hekel aan dit soort mainstream hupeenbeetjeeyelinerenwesprekendealternatievejeugdwelaan- types. |
Diva of niet, ik stem voor Norah Jones.
|
Citaat:
hehe ze treed binnen kort weer op in nederland he |
Citaat:
|
Citaat:
GEEN KRITIEK OP BRIAN ;) http://membres.lycos.fr/placeboweb/pictures/180.jpg 'Hier issie iets mannelijker :D |
Ik von d'r toch lekkerder zonder baard hoor
|
ieuw, dat baardje in combinatie met de lipgloss vind ik echt nogal goor. gatver wat een enge foto van hem. doet me denken aan een man die een keer op yorin was bij gordon zn programma (briljante show overigens :)) en die altijd lipgloss droeg en heeeel lang haar had en gwoon een paar keer in de maand langs de plastische chirurg ging om op allerlei plaatsen siliconen in te laten spuiten, en dan dus echt op de meest vreemde locaties, zodat hij bv enorme lippen of een raar voorhoofd kreeg en dan maakte hij daar foto's van en dat vond hij gaaf. die man zag zichzelf gewoon als een leuk kunstwerk wat continu veranderd kon worden. beejte ziek. en ik dwaal af. :)
|
Citaat:
On-topic: ik vind Kylie toch wel de überbimbo http://www.kurts-smilies.de/yumyum.gif |
Citaat:
:rolleyes: |
Gwen Stefani.
|
Citaat:
:D HUMORRRR :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |